?ساندویچی عجیب و جدید در منوی یک رستوران تایلندی معروف به نام «برگر کینگ» معرفی شد. در این ساندویچ جدید هیچ گونه گوشتی وچود نداشته و به جای آن دارای بیست ورقه پنیر آمریکایی است!

ساندویچ عجیب در تایلند

ساندویچ عجیب

اخیراً ساندویچ جدیدی به معنای حقیقی کلمه «چیز برگر» با تأییدیه ی بهداشت در شعبه های رستوران «برگر کینگ» در سراسر تایلند به منو اضافه شده که واکنش های متفاوتی را در بر داشته است. این رستوران فست‌ فود زنجیره‌ ای در صفحات اجتماعی خود این گونه بیان کرد: «این یک شوخی نیست و واقعیت دارد.»

این ساندویچ پنیر به نام «چیز برگر واقعی – real cheeseburger» در منوی رستوران نام برده به ثبت رسیده و به قیمت ۳.۱۰ دلار به فروش می‌ رسد.

پس از اینکه تصاویر و اخبار این ساندویچ جدید در فضای مجازی منتشر شد، یکی از شعبه های رستوران برگر کینگ در بانکوک مجبور شد سفارشات این ساندویچ پنیر را به حالت تعلیق در آورد تا اطمینان حاصل کند که موجودی کافی از این برگر برای مشتریان حاضر در رستوران وجود دارد و توانایی بر آورده کردن تمامی سفارشات را دارد.

همانطور که در کشور های مختلف رستوران‌ ها اغلب موارد منوی خود را با توجه به ذائقه‌ های محلی خود طراحی می‌کنند در تایلند نیز این چنین است. پنیر در بین متقاضیان جوان محبوبیت خاصی داشته و به طور معمول این ماده لبنی در انواع غذا ها استفاده می‌ شود.

ساندویچ تایلندی

ساندویچ تایلندی

از میان مشتریان رستوران برگر کینگ یکی از مشتریان ۲۵ ساله این رستوران گفت: «یک یا دو لایه پنیر در برگر خوشمزه است، اما میزان پنیر در این ساندویچ جدید به قدری زیاد بود که من فقط توانستم نیمی از آن را بخورم.»