تماشای تلویزیون یک زن و مرد می‌تواند برای یک زن بی‌نهایت رمانتیک یا بسیار آزاردهنده باشد و خیلی جالبه که این بستگی به آن دارد، آیا مرد کنترل تلویزیون را در دست خودش بگیرد یا در اختیار همسرش قرار دهد.

گرفتن ریموت کنترل تلویزیون یک عادت مردانه است که بیشتر زنان از آن بدشان می‌آید. درست شبیه گزارش های ورزشی خسته کننده را که هیچ وقت تمام نمی‌شوند یا فیلم‌های اکشن و پر سر و صدا را تحمل می‌کند انتظار دارد همسرش هم با او یک فیلم کمدی یا رمانتیک ببیند و موهایش را نوازش کند.

یک محبت ساده کردی تا حالا ؟

وقتی که مرد رمانتیک بودن را فراموش کند و اهمیتی برایش قائل نشود و به همسرش محبت نکند همسر او به شدت آزرده می‌شود. زن توقع ندارند که شوهرش مانند نوجوان‌های عاشق با او رفتار کند. اما ابراز مکرر عشق و احساسات به صورت یک بوسه، یک آغوش گرم و دادن یک شاخه گل بدون هیچ مناسبتی و تحسین کردن زیبایی و ظاهر همسر خود خواسته‌ای به جا برای یک زن می‌باشد.

مردهای گوش میدن ولی نه به همه چی

زمانی که مرد در صحبت‌ها و گفتگوهای خود به طور واضح موضوعاتی را که دوست دارد آنها را بشنود جدا می‌کند و فقط در مواقع خاص یک شنونده خوب است زن را به شدت آزرده می‌کند. وقتی که موضوع صحبت تکنولوژی و اتومبیل می‌باشد مرد گفتگوی فعال و پر جنب و جوشی را دارد و هنگامی که صحبت از مدل موی جدید می‌شود مرد در سکوت کامل به سر می‌برد و این واقعاً برای زن ناخوشایند و سخت است.

درخواست بد موقع از طرف آقایان

اگر مرد بعد از یک روز سخت و پُر تنشی که زن پشت سر گذاشته از او توقع برقرار کردن رابطه‌ی جنسی داشته باشد یا انتظار داشته باشد با وجود بگومگوهای مکرر و فرسوده کننده‌ای که با هم دارند، زن به رابطه‌ی جنسی تمایل نشان بدهد، فکر و وجود او را پُر از نفرت و بیزاری خواهد کرد.

تمایل جنسی در زنان مستقیماً تحت تاثیر اتفاقات در خانه و محل کار وی است و برای همین انتظار دارد همسرش برای ایجاد حس برانگیختن در او تلاش کنند نه اینکه بدون در نظر گرفتن شرایط و پیش نوازی فقط نیاز خود را برطرف نماید.

چشم چرانی ممنوع

در جایی که مرد به زنان دیگر خیره شود زن به شدت آزرده می‌شود چون این کار در هر صورتی یک توهین مستقیم به زن می‌باشد. مردها این خصلت رو به ژنتیک و ذاتشان مرتبط می‌دانند و نگاه کردن را بی منظور و به صورت عادی جلوه می‌دهند. اما زنان هم دلیل پشت این رفتار ناشایست را به خوبی می‌دانند. زنان در مقابل مردانی که در کنار یک زن یا دختر جذاب چشم‌هایشان را به آنها نمی دوزند ارزش و احترام زیادی قائل می‌باشد.

بی نظمی آقایان

یکی از علت‌های جر و بحث در میان زوج‌ها شلختگی مرد در خانه می‌باشد. بی‌نظم و شلخته بودن مرد توهین مستقیم به زن می‌باشد زیرا او تلاش‌هایی که در حفظ و تمیزی خانه را انجام داده است نادیده گرفته و به آنها پشت کرده است.

خانمی که برای خریدن کفش از همسرش می‌خواهد که با او همراه شود و مرد به صورت کاملا بی حوصله و با بی علاقه‌ای جواب او را می‌دهد باعث ناراحتی و رنجش زن می‌شود.

نادیده گرفتن علاقمندی های زنان

زن دوست دارد همانطور که او نسبت به علایق شوهرش اهمیت می‌دهد او نیز نسبت به فعالیت‌های مورد علاقه زن اهمیت بدهد و آنها را نادیده نگیرد. به طور کلی نادیده گرفتن کارهای مورد علاقه زن باعث می‌شود که او حس کند که در موردش بی‌عدالتی صورت گرفته است.

مردی که تناسب اندامش را حفظ می‌کند و حتی بعد از ازدواج هم با ورزش و تغذیه مناسب به حفظ اندام خود کمک می‌کند بسیار مورد تحسین همسر خود قرار می‌گیرد چه به صورت مرتب باشگاه رود یا در خانه روی تردمیل ورزش کند و یا تمرینات هوازی انجام شود.

باشگاه بدنسازی زن و مرد

حتی این زن می‌تواند از اندام متناسب و عضلانی همسرش انگیزه بگیرد و خودش هم به وزن ایده‌آل برسد و اندامی جذاب را برای خود و همسر ایجاد کند.

زنان می‌پسندند که هنگامی که در کنار همسرشان می‌باشند همسر او غرورش را کنار بگذارد زیرا فضای شخصی بین زن و همسر جایی برای غرور وجود ندارد. گاهی مردها نمی‌توانند این را درک کنند که نیاز نیست در رفتارشان با زنان مثلاً هنگامی که با همکاران و دوستانشان هستند آنقدر مردانه و غرورآمیز برخورد کنند.

یک زن دوست دارد غرور همسرش متعادل و جذاب باشد اما اصلاً انتظار ندارد او در رابطه‌اش همان قدر مغرور باشد که در مقابل دیگران است.