در این پست از سایت استار بورس فال تاروت سه کارتی سریع دوشنبه 24 مهر 1402 فال تاروت سه کارتی عاشقانه را برای شما قرار دادیم . فال و طالع بینی تاروت سه کارتی اصل و فال و طالع بینی تاروت سه کارتی پیشگویی آینده عاشقانه و ازدواج + فال تاروت سه کارتی صددرصد درست و واقعی و دقیق روزانه برای همه متولدین ماه های سال در سایت استار بورس …

فال تاروت سه کارتی سریع دوشنبه 24 مهر 1402 فال تاروت سه کارتی عاشقانه

فروردین
متاسفانه پریشان خاطر و آشفته هستی و نمی دانی که باید چه کاری انجام دهی، بهتر است از فردی کمک بخواهی و توکلت به خداوند را از دست ندهی تا دوباره اوضاع برایت مساعد شود

اردیبهشت
اگر هم اکنون اقدام به کسب علم و دانش کنی مطمئن باش که در آن به موفقیت می رسی و زمان خوبی برای توست پس حتماً این کار را انجام بده که راه رسیدن به موفقیت از همین طریق ممکن میشود.

خرداد
اگر انتظار روشن شدن موضوعی را میکشی بدان که به زودی همه چیز برایت روشن خواهد شد و تو به سعادت و کامیابی می‌رسی، پس تشویش و اضطراب نداشته باش.

تیر
مسائلی در زندگیت وجود دارد که ممکن است از نظر روحی به تو آسیب بزند بیشتر از خودت مراقبت کن و همه چیز را به خداوند بسپار، مطمئن باش به زودی شرایط به نفعت می شود.

مرداد
اگر پریشان حال و آزرده خاطر هستی بدان خدا کمکت میکند تا از این شرایط خارج شوی و به زندگیت سر و سامان دهی، نگران نباش که خداوند در همه حال حواسش به تو هست.

شهریور
در موقعیتی قرار داری که باید با واقعیت روبرو شوی و به هیچ عنوان از آنها فرار نکنی تا بتوانی به زندگی ات سر و سامان دهی، از هیچ چیز نترس و توکلت به خداوند باشد.

مهر
تو به آرزوهایت بسیار نزدیک شده ای و خداوند به ما امر فرموده تا به تو کمک کنیم. پس به هیچ عنوان نگران نباش و سعی کن با اراده قوی در همان مسیری که هستی حرکت کنی.

آبان
تو قادر هستی بسیار خودت را به خداوند نزدیک کنی و در حال یادگیری رسیدن به مرحله‌ عرفان و نزدیک شدن به خداوند هستی اگر به امور معنویت بپردازی در زندگی از سختی و مشکلات دور خواهی شد.

آذر
تو قادر هستی نور الهی را در همه جا بگسترانی و اطرافیانت را به راه راست هدایت کنی پس از این توانایی استفاده کن و سعی کن به انسانها کمک کنی.

دی
اگر میخواهی در زندگیت معجزه روی بدهد باید کمی به کارهایت بیشتر فکر کنی و در خلوت و آرامش راهی را که در پیش گرفته ای را بازنگری کنی تا بتوانی سعادت و خوشبختی را در آغوش بکشی.

بهمن
باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و به ندای درونت گوش فرا دهی، تنها در این صورت می توانی به سعادت و خوشبختی که در انتظارش هستی دست پیدا کنی.

اسفند
شکرگزار خداوند باش تا بتوانی به موفقیت و سعادت برسی، نگران نباش چرا که من از تو حمایت می کنم تا بتوانی سختی ها و دردسرها را پشت سر بگذاری و به چنان مقامی برسی که همگان به تو حسودی کنند.

فال تاروت کائنات سه کارتی

?فروردین
بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می‌دهد. خشم خود را فروخورید، آرامش خود را حفظ کنید سپس حرف‌های دلتان را بزنید.

?اردیبهشت
سعی کنید فردی صبور و آرام باشید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان عجله نکنید هرچه بیش‌تر صبور باشید و وقت بگذارید شاهد نتایج بهتری خواهید بود و بعدها از کارهای‌تان پشیمان نخواهید شد.

?خرداد
خوش‌بین و امیدوار باشید. هرگاه احساس کردید که پر انرژی و مثبت‌اندیش هستید، زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.

?تیر
مراقب اطرافیان خود به خصوص کسانی که نسبت به شما حسد می‌ورزند، باشید.
حواستان به پس‌اندازتان نیز باشد، ممکن است از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرید.

?مرداد
شما پر انرژی هستید و در زمینه‌های بسیاری فعالیت می‌کنید. بهتر است کمی دامنه‌ی فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه‌ی تلاش‌تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

?شهریور
بايد بررسی كنی كه چه كاری با روحيه و استعداد تو هماهنگی دارد سپس در آن كار تخصص پيدا كنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

?مهر
مدتی تحت‌فشار بوده و خسته شده‌ای و احتياج به کمی استراحت داری. باید فرصتی بیابی تا خستگی‌ها را از تن به در کرده و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.‌

?آبان
اگر مدتی است روابط اجتماعی‌تان کم شده است، سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. دیگران جذب مهربانی روحیه با نشاط شما می‌شوند.

?آذر
خبر‌خوش یا پولی به شما می‌رسد که برایت مهم خواهد بود.حالا می‌توانی با خیال آسوده برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

?دی
امروز در اوج حوادث قرار داری و این نشانه‌ای از رسیدن به آگاهی معنوی و باتجربه شدن است.

?بهمن
امروز احساسات شدید شما باعث می‌شود نتوانید به حس درونی خود به عنوان یک منبع مورداطمینان نگاه کنید.

?اسفند
عجول نباش. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید موانع زیادی را پشت سر بگذاری. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خودخواهی رسید.