در این پست از سایت استار بورس فال حافظ آنلاین واقعی پنجشنبه 13 مهر ماه 1402 فال حافظ امروز با تفسیر دقیق را قرار دادیم . فال و طالع بینی حافظ صد در صد دقیق و واقعی + فال حافظ پیشگویی با قرآن + فال حافظ تاروت رنگی + فال حافظ آینده و ازدواج امروز برای همه متولدین ماه های سال با تفسیر دقیق در سایت استار بورس ….

فال حافظ آنلاین واقعی پنجشنبه 13 مهر ماه 1402 فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

?فال حافظ امروز متولدین #فروردین :
به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است
بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است
گرت ز دست برآید مراد خاطر ما
به دست باش که خیری به جای خویشتن است
?تعبیر:
به کسی علاقه مند هستی و به او قول داده ای بر سرعهد و وفای خویش ایستاده ای ولی می ترسی که او پاییند نباشد اما دلسرد نشو که کارها درست می شود.

?فال حافظ امروز متولدین #اردیبهشت :
لبش می‌بوسم و در می‌کشم می
به آب زندگانی برده‌ام پی
نه رازش می‌توانم گفت با کس
نه کس را می‌توانم دید با وی
?تعبیر:
نکته سنجی و تعمق در امور از خصوصیات فردی شما می باشد. انسان محتاط و راز داری هستید. قصد انجام کاری دارید که مقدمات آن فراهم نیست. بهتر است مدتی صبر کرده و عجولانه تصمیم نگیرید. هر حرفی به زبان نیاورید که عاقبت خوبی نخواهد داشت. همه چیز در زمان خودش درست خواهد شد.

?فال حافظ امروز متولدین #خرداد :
حاشا که من به موسم گل ترک می کنم
من لاف عقل می‌زنم این کار کی کنم
از نامه سیاه نترسم که روز حشر
با فیض لطف او صد از این نامه طی کنم
?تعبير:
تحول فکری عمیقی در شما رخ داده و دوران جدیدی از زندگی‌تان آغاز شده است. بلوغ فکری و عقلی باعث شده یک گام جلوتر گذاشته و درهای تازه ای به روی شما گشوده شود. از مشاهده دورویی و فریبکاری اطرافیان دچار رنجش می‌شوید، به زودی خداوند به شما نگاه کرده و خبر مسرت‌بخشی دریافت خواهید کرد. با ایمان به خدا و عبادت توشه آخرت را پر کنید.

?فال حافظ امروز متولدین #تیر :
به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد
تو را در این سخن انکار کار ما نرسد
اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده‌اند
کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد
?تعبیر:
در انتخابی که کرده اید شک نکنید . او از هر جهت لایق است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی آن (او) بگردید.

?فال حافظ امروز متولدین #مرداد :
خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست
ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
سهو و خطای بنده گرش اعتبار نیست
معنی عفو و رحمت آمرزگار چیست
?تعبیر:
از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می‌کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می‌افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آن لذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

?فال حافظ امروز متولدین #شهریور :
سلامی چو بوی خوش آشنایی
بدان مردم دیده روشنایی
بیاموزمت کیمیای سعادت
ز همصحبت بد جدایی جدایی
?تعبیر:
به استعدادها و توانایی‌های خود اعتماد داشته و برای رسیدن به مقصود از آنها استفاده کنید. از معاشرت با دوستان و افراد نااهل و نادان برحذر باشید که ممکن است به شما ضربه بزنند. امیدتان به خداوند باشد و به او توکل داشته باشید و با تمام تلاش خود برای رسیدن به هدف جلو بروید. وهم و خیال را کنار گذاشته و واقع بین باشید و اهداف خود را با حقیقت زندگی هماهنگ کنید.

?فال حافظ امروز متولدین‌ #مهر :
صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم
وین نقش زرق را خط بطلان به سر کشیم
نذر و فتوح صومعه در وجه می‌نهیم
دلق ریا به آب خرابات برکشیم
?تعبیر:
همیشه میل به ایجاد تحولات مثبت در وجود تو بوده و هست و وقتی تصمیم به انجام کاری می‌گیری بی‌پروا و بی‌هراس به سوی مقصود می‌تازی. اما باید بدانی انجام هر کاری نیاز به مقدمات خاص دارد و گاهی مهیا نمودن این مقدمات از توان تو خارج است. کمی بیشتر به زندگی خود فکر کن و از آن لذت ببر.

?فال حافظ امروز متولدین #آبان :
از سر کوی تو هر کو به ملالت برود
نرود کارش و آخر به خجالت برود
کاروانی که بود بدرقه اش حفظ خدا
به تجمل بنشیند به جلالت برود
?تعبیر:
از بی‌خبری و سختی خلاص می‌شوی. راهت را پیدا می‌کنی اما کمی سختی و ملامت می‌کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. هیچ کس از آینده‌ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری و به تمام نیات دل خود خواهی رسید.

?فال حافظ امروز متولدین #آذر :
شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت
فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت
نشان یار سفرکرده از که پرسم باز
که هر چه گفت برید صبا پریشان گفت
?تعبیر:
تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است. درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر خوبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

?فال حافظ امروز متولدین #دی :
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست
سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست
در اندرون من خسته دل ندانم کیست
که من خموشم و او در فغان و در غوغاست
?تعبیر:
سخنِ دانایان دلسوز را باید به جان خرید و به کار بست و از غرور و نپذیرفتن کناره گرفت چرا که آن ها اهل بینش اند. عشق با جان همگان مانوس است و آن را نمیتوان پنهان کرد .ساکتی ولی درونت متلاطم است ،سعی کن اول با خودت کنار بیایی و هدفت را مشخص کنی.

?فال حافظ امروز متولدین #بهمن :
چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من
صبر کن حافظ که گر زین دست باشد درس غم
عشق در هر گوشه‌ای افسانه‌ای خواند ز من
?تعبیر:
اگرچه برای رسیدن به خواسته خود تلاش بسیاری کرده و روش های مختلف را امتحان کرده‌اید اما هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده‌اید. از یأس و ناامیدی برحذر باشید. با عزم راسخ و اراده محک دوباره از جا بلند شوید و نگران شکست خوردن نباشید. شکست ها مقدمه پیروزی هستند و بدون لحظات سخت، شادی ها معنایی نخواهد داشت.

? فال حافظ امروز متولدین #اسفند :
معاشران ز حریف شبانه یاد آرید
حقوق بندگی مخلصانه یاد آرید
به وقت سرخوشی از آه و ناله عشاق
به صوت و نغمه چنگ و چغانه یاد آرید
?تعبیر:
با خواست و یاری خدا زندگی خوبی در اختیار داری و موفقیتهایت روز افزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون نماید.