خیلی از خانم ها و آقایون ممکن است به دلایل ژنتیکی یا دیگر عوامل، صورت های لاغری داشته باشند، لاغری صورت مانع نشان دادن زیبایی های چهره می شود و همچنین سن افراد را بیش تر از چیزی که هست نشان می دهد. به همین دلیل خیلی از افراد دنبال راهی برای چاق شدن صورت خودشان هستند.

3ماسک برای حجم دهی صورت

3ماسک برای حجم دهی صورت

? یک سری روش های پزشکی وجود دارد که در زمان کوتاهی صورت شما را چاق می‌کند اما عوارض خودش را دارد، بنابراین پیشنهاد می شود به جای تزریق ژل و چربی، از ماسک های چاق کننده صورت در کنار برنامه خودتان استفاده داشته باشید.

? در کنار استفاده از ماسک، تغذیه مناسب فراموشتان نشود حداقل در روز ۸ لیوان آب بنوشید، مواد غذایی مثل شیر، سبزیجات، میوه ها در پر شدن صورت نقش مهمی دارند.

۳ ماسک خانگی برای حجم دهی صورت:

ماسک خانگی

ماسک خانگی

۱- جوانه گندم +موز:

? اگر صورتتان را دوست دارید پر نشان دهید حتما از این ماسک استفاده کنید.

ماسک جوانه گندم + موز

ماسک جوانه گندم + موز

? نصف یک موز را با قاشق له کنید، دو قاشق چای خوری روغن زیتون و یک قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم به آن اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید، ماسک بدست آمده را ۳۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و بعد آن را با آب ولرم بشورید.

۲- سیب زمینی + ماست:

? این ماسک هم به عنوان پرکننده صورت استفاده می شود هم برای روشن شدن پوست مورد استفاده است.

ملسک سیب زمینی + ماست

ماسک سیب زمینی + ماست

? آب یک عدد سیب زمینی را به خوبی بگیرید و آنرا با یک قاشق چای خوری ماست مخلوط کنید، به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست صورتتان بگذارید و بعد آنرا باآب ولرم بشورید.

۳- خیار + برنج:

باعث آبرسانی به سلول های پوست می شود و آب میان بافتی را افزایش می دهد.

ماسک خیار+برنج

ماسک خیار+برنج

? کافیست نصف پیمانه برنج را با آب ولرم خیس کرده ونیم ساعت صبر کنید بعد آب برنج بدست آمده را با یک عدد خیار رنده شده مخلوط کنید، و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست بگذارید و بعد با آب ولرم بشورید.