داوود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: کاهش قیمت در روزهای اخیر در بازار مسکن افزایش پیدا کرده و به طوری است که با افزایش عرضه بازار مسکن در دست مصرف کننده می باشد و خریدار دارای قدرت انتخاب بیشتری می باشد.

تدوام روند نزولی قیمت مسکن در کشور/ قیمت ها در بازار شکسته شد!

تدوام روند نزولی قیمت مسکن در کشور/ قیمت ها در بازار شکسته شد!

بر اساس گزارشات گفته شده، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در مورد بازار مسکن اینگونه گفت: سیاست های حمایتی دولت از یک طرف و همچنین رکود بازار در بخش مسکن از طرف دیگر سبب شده تا شاهد افزایش قیمت مسکن در سال جاری نباشیم.

ایشان در ادامه افزود: در چنین شرایطی دلالان و سوداگران نمی‌توانند واحدهای خود را به فروش برسانند و از طرف دیگر چون از بازار مسکن در آینده بدون اطلاع می باشند دیگر نمی توانند واحدهای خود را نگه دارند و بنابراین اقدام به فروش آن ها کرده اند.

بیگی نژاد همچنین با بیان اینکه عرضه مسکن در بازار افزایش پیدا کرده است گفت: با افزایش عرضه، قیمت مسکن کاهشی شده و به طوری است که بازار در دست مصرف کننده می باشد و خریدار دارای انتخاب بیشتری می باشد.

همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: کاهش قیمت مسکن به کاهش قیمت مصالح و عوامل دیگری بستگی دارد که دولت در سطح بسیار گسترده در حال پیگیری این موضوع می باشد تا هزینه ساخت را کاهش دهد.

منبع ایسکانیوز

قیمت مسکن در تهران | قیمت مسکن در تهرانپارس | قیمت مسکن در تهران دیوار | قیمت مسکن در تهرانسر | قیمت مسکن در تهران سال ۱۴۰۱ | قیمت مسکن در تهرانپارس شرق.