فردی در پی اختلافات خانوادگی در اسلامشهر یکی از شهرک های غرب تهران همسر خود را به شکل فجیعی به قتل رسانده است.

این فرد در بازجویی های خودش اعتراف کرده است که همسرش را به علت مشکلات خانوادگی شان به ?قتل رسانده است، پرونده ای توسط ماموران برای وی تشکیل شد تا موضوع قتل پیگیری شود و به دادسرا معرفی شود.

قتل همسر

قتل همسر

در تاریخ ۱۵ تیر ماه ، از طریق تماس با ۱۱۰ یک مورد قتل در اسلامشهر گزارش شد، بعد از تماس ماموران کلانتری ۱۵ امام زاده عقیل به محل حادثه مراجعه کردند و با حضور پلیس صحنه جرم مشاهده شد، زنی حدودا ۲۷ ساله به وسیله ضربات ?چاقو به قتل رسیده بود.

در بررسی های اولیه مشخص شد که همسر مقتول به دلیل داشتن اختلافات خانوادگی با مقتول درگیر شده و او را به قتل رسانده است و با فرزند ۴ماهه خودش از محل قتل فراری شده است.

طبق تحقیقات پلیس قاتل به تهران آمده و فراری شده است و باتوجه به دوربین های مداربسته و هماهنگی های پلیس راه آهن در عملیاتی متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شده است.

طبق بازجویی های متهم توسط پلیس، قاتل گفته است که اختلافات خانوادگی شدیدی داشته اند و به خاطر همین اختلافات همسرش را به قتل رسانده است.
برای این فرد پرونده تشکیل شده است و او راهی زندان شد، تا بعد از بررسی ها روانه دادسرا شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به این پرونده گفت:‌ متأسفانه درگیری‌های ساده و از روی تعصب‌های بی‌جا، تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده و عده‌ زیادی را نیز به خاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان به سر می‌برند. بسیاری از قتل‌ها بدون برنامه‌ریزی قبلی و به وسیله سلاح سرد رخ می‌دهد و برای متهمان جز پشیمانی، حبس و انتظار برای قصاص چیز دیگر به همراه ندارد.