آخرین وضعیت و اطلاعات در مورد رائفی پور در عربستان+بیانیه,رد شایعه بازداشت بودن علی اکبر رائفی پور در عربستان

در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR آخرین وضعیت و اطلاعات در مورد رائفی پور در عربستان+بیانیه,رد شایعه بازداشت بودن علی اکبر رائفی پور در عربستان را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان خبری که به تازگی بسیار جنجال به پا کرده مبنا بر بازداشت بودن یا ممنوع الخروج شدن علی اکبر رائفی در عربستان سعودی را برایتان آماده کرده ایم. حال در این خبر به بررسی صحت علی اکبر رائفی پور و همچنین آخرین وضیعت سلامتی علی اکبر رائفی پور در عربستان پرداخته ایم. تا ادامه این مطلب همراه ما باشید. . . نظر خود را در مورد این خبر در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.           سایت استار بورس …                                                                                در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با بررسی آخرین وضیعت سلامتی علی اکبر رائفی پور در عربستان. . .

14011014000136 Test PhotoN

میزان زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

14010130000201 Test PhotoN

بررسی آخرین وضعیت رائفی پور در عربستان

اطلاعات آنلاین : بنابر اخبار رسیده اکنون علی اکبر رائفی پور ساکن کنسول‌گری ایران است و همچنان ممنوع الخروجی او ادامه دارد.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اطلاعات آنلاین، موسسه مصاف درپی ممنوع الخروجی رائفی پور از عربستان اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

به‌اطلاع مردم شریف ایران می‌رسانیم که برخی عناصر دولت سعودی بر خلاف قوانین بین‌الملل و عرف دیپلماتیک، بدون هیچ توضیح و دلیل قانونی، اقدام به ممنوع‌الخروجی علی‌اکبر رائفی‌ پور از خاک عربستان کرده‌اند.

لازم به ذکر است رائفی‌پور که برای انجام حج واجب به‌صورت کاملا قانونی وارد خاک عربستان شده و هیچ عمل مجرمانه‌ای در آن سرزمین نداشته ، در فرودگاه جده از خروج ایشان جلوگیری شده و بدون هیچ توضیحی مانع بازگشت ایشان شده‌اند.

هرچند ایشان هنوز در عربستان ممنوع‌الخروج هستند اما تاکنون بازداشتی صورت نگرفته و با پیگیری دیپلماتیک وزارت‌خارجه جمهوری اسلامی ایران، ساکن کنسول‌گری و در سلامت کامل می‌باشند.

ضمنا تمام شایعات و بهانه‌های منتشرشده برای ممنوع‌الخروجی ایشان فاقد اعتبار است.
خریدیونیت دندانپزشکی وصال گستر تمام قسط بدون سود/برای مدت محدود

پور 1

کنعانی: رائفی پور بازداشت نیست

گفتنی است شب گذشته نیز ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت آقای رائفی پور گفت: وزارت امور خارجه و نمایندگی های ایران در عربستان سعودی بطور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش آمده و بازگشت وی به کشور است.

علیرضا پورمسعود: به احتمال زیاد تا چند روز دیگر مشکل حل خواهد شد

علیرضا پورمسعود، فعال رسانه ای درخصوص آخرین وضعیت رائفی پور در عربستان گفت: به دلیل شاید زمانبر بودن بروکراسی اداری و نامه نگاری ها بین ایران و عربستان به احتمال زیاد رائفی پور تا چند روز دیگر به کشور باز خواهد گشت.

وی مدعی شد: این ماجرا یک عقبه و تحریک صهیونیستی دارد.

توضیح کنعانی درباره خبر بازداشت رائفی‌پور در عربستان

ایرنا : سخنگوی وزارت خارجه درباره خبر بازداشت علی اکبر رائفی پور در عربستان سعودی توضیحاتی را مطرح کرد.
توضیح کنعانی درباره خبر بازداشت رائفی‌پور در عربستان

ناصر کنعانی در خصوص بازداشت علی اکبر رائفی پور در عربستان سعودی گفت: وی به عنوان یک شهروند حج‌گزار ایرانی در پایان مناسک حج و به هنگام خروج از فرودگاه جده به دلیلی که هنوز برای ما به درستی مشخص نشده، با مشکل خروج مواجه می شود.

بر این اساس سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و سفارت ایران در ریاض بلافاصله در تماس و گفت وگو با مقامات و بخش های ذیربط دولت عربستان، موضوع را پیگیری و اقدامات حمایتی خود را بمنظور رفع مشکل انجام دادند.

وزارت امور خارجه و نمایندگی های ایران در عربستان سعودی بطور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش آمده و بازگشت وی به کشور است.

منبع:ایرنا

 آخرین وضعیت رائفی پور در عربستان+بیانیه,رد شایعه بازداشت بودن علی اکبر رائفی پور در عربستان,رائفی پور,رائفی پور جدید,رائفی پور,رائفی پور توییتر,رائفی پور یوتیوب,رائفی پور,رائفی پور,رائفی پور خدایا بسه دیگه,رائفی پور بسه دیگه,رائفی پور و عرفات,رائفی پور جدید 1402,رائفی پور جدید 1402,رائفی پور جدید صوتی, استاد رائفی پور جدیدترین,رائفی پور جدیدترین سخنرانی,رائفی پور جدید اپارات 1402,استاد رائفی پور جدید مهسا امینی,استاد رائفی پور جدید اپارات 1402,رائفی پور جدید جنجالی صوتی,عکس رائفی پور,مادر رائفی پور,بیوگرافی رائفی پور,رائفی پور توییتر جدید,اکانت رائفی پور در توییتر,توییتر رائفی پور بسته شد,توییتر رائفی پور سینما,توییت استاد رائفی پور,رائفی پور Youtube,رائفی پور در یوتیوب,رائفی پور و یوتیوب,کلیپ رائفی پور یوتیوب,علی اکبر رائفی پور یوتیوب,رائفی پور مهمان ما بود,رائفی پور یاسر عرفات به خانه ما میآمد,نسبت رائفی پور,داستان رائفی پور,رائفی پور خدایا بسه دیگه کامل,دانلود کلیپ رائفی پور خدایا بسه دیگه,گریه رائفی پور خدایا بسه دیگه,سخنرانی استاد رائفی پور خدایا بسه دیگه,علی اکبر رائفی پور خدایا بسه دیگه,دانلود صدای رائفی پور خدایا بسه دیگه,خدایا بسه دیگه از رائفی پور,رائفی پور خدایا بسه دیگه دانلود,رائفی پور بسه دیگه خسته شدیم,کلیپ رائفی پور بابا بسه دیگه,عکس استاد رائفی پور

********************************

بیوگرافی نویسنده
ادمین ( admin110 )

متخخص مطالب تاپ و مقالات علمی و تخیلی هم هستم، اما در هر موضوعی می توانم تولید محتوا انجام بدم و از انتشار آنها لذت ببرم. خیلی از دوستان من که از دوستانِ دوران مدرسه هستند، از من انتقال می کنند که چرا انقدر انرژی خودت را به سایت استاربورس اختصاص میدی، آنها اطلاع ندارند که من عاشق استاربورس و مخاطبان آنها هستم و دوست دارم که نظراتشون را کامل بخونم و منتشر کنم.

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند