در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR ?آموزش طرز تهیه کتلت نخود,دستور پخت سریع و راحت کتلت نخود? را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام کتلت نخود را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل لپه : 1 فنجان،تخم مرغ : 3 عدد،پیاز رنده شده : 1 عدد،آرد سوخاری : 1 قاشق غذاخوری،پیازچه چند ساقه سبز ریز خورد شده ،نمک، فلفل،زردچوبه،روغن به مقدار لازم و… که در ادامه هم اشاره هم با جزئیات بیان خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه کامل و آسان پخت کتلت نخود به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید. نظر خود را در مورد این غذا و خوراکی خوشمزه و لذیذ در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه تهیه و پخت آسان و بی دردسر کتلت نخود. . .

تهیه کتلت نخود0 750x470 1

?کتلت نخود?

???????????????????

مواد لازم برای تهیه کتلت نخود:

 

▫️گوشت چرخ کرده : 250 گرم
▫️نخود : 1 فنجان
▫️لپه : 1 فنجان
▫️تخم مرغ : 3 عدد
▫️پیاز رنده شده : 1 عدد
▫️آرد سوخاری : 1 قاشق غذاخوری
▫️پیازچه چند ساقه سبز ریز خورد شده
▫️نمک، فلفل،زردچوبه،روغن به مقدار لازم

 

????????????????????

 

???طرز تهیه???:

ابتدا نخودو لپه را از شب قبل خیس می کنیم.میذاریم ابکش خوب که آب اضافه اش رفت دو بار چرخ می کنیم.بعد ازاین کار تمامی مواد به غیر از روغن را به نخود و لپه چرخ کرده اضافه می کنیم و با هم خوب ورز می دهیم.دقت کنید که مایع کتلت نباید شل باشه تا بتونید خوب توی دست فرم بدید.در نهایت کتلت های فرم داده شده را تک تک داخل روغن داغ سرخ می کنیم.

 

منبع:شبکه آشپزی

?آموزش طرز تهیه کتلت نخود,دستور پخت سریع و راحت کتلت نخود? ,کتلت نخود,کتلت نخود بدون گوشت,کتلت نخود فرنگی,کتلت نخود و سیب زمینی,کتلت نخود جوادجوادی,کتلت نخود پخته,کتلت نخود لپه,کتلت نخود و لوبیا,کتلت نخودچی,کتلت نخود و لوبیا سفید,طرز تهیه کتلت نخود بدون گوشت,کتلت نخود فرنگی جواد جوادی,کتلت نخود فرنگی با گوشت,کتلت نخود سبز,طرز تهیه کتلت نخود فرنگی,طرز تهیه کتلت نخود فرنگی با مرغ,کتلت سیب زمینی با نخود فرنگی,کتلت با نخود و سیب زمینی,کتلت عربی با نخود و سیب زمینی,طرز تهیه کتلت نخود و سیب زمینی,کتلت نخود بدون سیب زمینی,کتلت با نخود پخته,کتلت مرغ با نخود پخته,کتلت با نخود لپه,کتلت نخود و لپه,کتلت با نخود و لپه,کتلت آرد نخودچی بدون گوشت,کتلت بدون آرد نخودچی,کتلت شامی نخودچی,کتلت با نخودچی

********************************