در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR ?آموزش طرز تهیه دلمه کباب,دستور پخت سریع و فوری دلمه کباب را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام دلمه کباب را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل كلم‌ برگ سفيد و قرمز 2 عدد،آب گوشت 2 ليوان،گوشت چرخ‌كرده 400 گرم،كره 50 گرم،خرده‌هاي نان ساندويچ 80 گرم،پياز سرخ شده 2 قاشق غذاخوري،نمك و فلفل به ميزان لازم و… که در ادامه هم اشاره هم با جزئیات بیان خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه کامل و آسان پخت  دلمه کباب به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید. نظر خود را در مورد این غذا و خوراکی خوشمزه و لذیذ در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه تهیه و پخت آسان و بی دردسر دلمه کباب. . .

kab3

??دلمه کباب??

???????????????????????

مواد لازم برای تهیه دلمه کباب:

 

كلم‌ برگ سفيد و قرمز 2 عدد
آب گوشت 2 ليوان
گوشت چرخ‌كرده 400 گرم
كره 50 گرم
خرده‌هاي نان ساندويچ 80 گرم
پياز سرخ شده 2 قاشق غذاخوري
نمك و فلفل به ميزان لازم

 

??????????????

 

???طرز تهیه???:

1. كلم‌برگ‌ها را به مدت 10 دقيقه در آب‌جوش و نمك قرار دهيد تا نرم شود.
2. سپس برگ‌ها را به آرامي و با دقت جدا كرده و در آبكش بگذاريد تا آب آن كشيده شود.
3. گوشت چرخ‌كرده را با پيازداغ تفت دهيد و به آن نمك و فلفل بيفزاييد، در نهايت خرده‌هاي وسط نان ساندويچي را به گوشت‌ چرخ‌كرده اضافه كرده و هم بزنيد و به آن نمك و فلفل بزنيد.
4. درون هر برگي يك تا دو قاشق گوشت چرخ‌كرده ريخته و به آرامي بپيچيد و در يك سبد فلزي قرار دهيد.
5. سبد را درون قابلمه‌اي بگذاريد و مقدار آب‌گوشت و كره در قابلمه بريزيد و بگذاريد به جوش آيد.
6. سپس حرارت را كم كنيد و در قابلمه را محكم روي دلمه‌ها قرار دهيد تا باز نشوند دلمه‌ها بعد از نيم‌ساعت كاملا پخته مي‌شوند.
* اين غذا جزء غذاهاي سنتي هلند است و افراد سالخورده هلندي، هفته‌اي يك بار اين دلمه را براي اعضاي خانواده خود تهيه مي‌كنند.

 

منبع:شبکه آشپزی

?آموزش طرز تهیه دلمه کباب,دستور پخت سریع و فوری دلمه کباب,دلمه کباب کردی,دلمه کباب کردی سعید حسینی,آهنگ دلمه کباب کردی,آهنگ دلمه کباب کردی ریمیکس,اهنگ دلمه کباب کردی سعید حسینی,اهنگ دلمه کباب کردی لری,دانلود اهنگ دلمه کباب کردی,دانلود آهنگ دلمه کباب کردی ریمیکس,اهنگ بختیاری دلمه کباب کردی,دلمه برگ مو,دلمه برگ مو با رب انار,دلمه برگ مو به انگلیسی,دلمه برگ مو بدون گوشت,دلمه برگ مو برای 10 نفر,دلمه برگ مو ترکی,دلمه برگ مو با سبزی خشک,دلمه برگ مو شیرین,دلمه برگ مو در بارداری,دلمه برگ مو خوزستانی,دلمه,دلمه فلفل,دلمه کلم,دلمه بادمجان,دلمه برگ,دلمه کلم برگ,دلمه به انگلیسی,دلمه باغچه,دلمه بادمجان و فلفل,دلمه فلفل و بادمجان,دلمه فلفل در فر,دلمه فلفل رنگی,دلمه فلفل بدون گوشت,دلمه فلفل و گوجه,دلمه فلفل تبریزی,دلمه فلفل دلمه اي,دلمه فلفل خانم گلاور,دلمه فلفل ترکیه ای,دلمه کلم تبریزی,دلمه کلم ساناز مینایی,دلمه کلم برگ رزا منتظمی,دلمه کلم برگ جوادجوادی,دلمه کلم برگ با رب انار,دلمه کلم بدون گوشت,دلمه کلم برگ ساناز مینایی,دلمه کلم برگ تبریز,دلمه بادمجان تبریزی,دلمه بادمجان شکم پر,دلمه بادمجان به انگلیسی,دلمه بادمجان جوادجوادی,دلمه بادمجان بدون گوشت,دلمه بادمجان رزا منتظمی,دلمه بادمجان دونفره,دلمه بادمجان در فر,دلمه برگ کلم,دلمه کلم برگ خانم گلاور,دلمه کلم برگ سفید,دلمه کلم برگ نواب ابراهیمی,دلمه کلم برگ به خانه برمیگردیم,دلمه به انگليسي,مرچ دلمه به انگلیسی,پنیر دلمه به انگلیسی,دستگاه دلمه پیچ به انگلیسی,دلمه ب انگلیسی,فلفل دلمه به انگلیسی,دلمه برگ به انگلیسی,فلفل دلمه به انگلیسی چی میشه,دلمه باغچه سرای,دلمه باغچه شهر,ساعت کار دلمه باغچه,آدرس کاخ دلمه باغچه,کاخ دلمه باغچه ویکی پدیا,موزه دلمه باغچه استانبول,كاخ دلمه باغچه,قصر دلمه باغچه,کاخ دلمه باغچه در استانبول,دلمه بادمجان و فلفل بدون گوشت,دلمه بادمجان و فلفل در فر,دلمه بادمجان و فلفل گوجه,دلمه بادمجان و فلفل خوشمزه,چاشنی دلمه بادمجان و فلفل,سس دلمه بادمجان و فلفل,عکس دلمه بادمجان و فلفل,تهیه دلمه بادمجان و فلفل,دلمه بادمجان و فلفل و گوجه فرنگی

********************************