در این پست از سایت تاریخ و زمان ثبت نام فردا موتورز,ثبت نام جدید فردا موتورز در خرداد 1402 را قرار دادیم . ثبت نام جدید شرکت خودروسازی فردا موتورز از تاریخ 3 خرداد تا 10 خرداد 1402 در سامانه یکپارچه شروع شده است . شرکت فردا موتورز نیز مثل شرکت های دیگر در ثبت نام خرداد ماه 1402 سامانه یکپارچه حصور دارد . مرحله دوم طرح سامانه یکپارچه خودرو از روز سوم خرداد شروع شده و تا دهم خرداد ماه 1402 ثبت نام خواهد شد . برای ثبت نام در مرحله دوم سامانه فروش خودرو یکپارچه تخصیص خودرو خرداد ماه 1402 می توانید به آدرس این سایت مراجعه کنید . برای دیدن قیمت خودروهای سامانه یکپارچه سایپا و مدیران خودرو و کرمان موتور و فردا موتورز و فهرست و اسامی خودروهای سامانه یکپارچه مرحله دوم خرداد 1402 به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با تاریخ و زمان دقیق شروع ثبت نام جدید فردا موتورز در سامانه یکپارچه مرحله دوم خرداد 1402 به همراه اسامی و فهرست و نام خودروهای ثبت نامی فردا موتورز در سامانه یکپارچه …

تاریخ و زمان ثبت نام فردا موتورز,ثبت نام جدید فردا موتورز در خرداد 1402

آغاز مرحله دوم فروش خودروها از طریق سامانه یکپارچه (ثبت پنج اولویت خودرویی متقاضیان) از سوم خرداد ماه به شروع شده است و تا دهم خرداد ادامه خواهد داشت.

در این رابطه، خودروهای مونتاژی با مصوبه شورای رقابت مطابقت کرده و خودروسازان نیز ملزم به اجرای این مصوبه بودند.

پس از گذشت چند روز، خودروسازان نیز این مصوبه را پذیرفتند. با این حال، اعلام قیمت‌هایی که توسط شرکت‌های خودروساز ارائه شده، متقاضیان را سردرگم کرده و آنها نمی‌دانند کدام یک از این قیمت‌ها باید به عنوان ملاک استفاده شود. در این گزارش، به این موضوع پرداخته می‌شود.

در جلسه روز ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲، شورای رقابت تصمیم‌گیری درباره قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی را به عهده گرفت.

با این حال، پردازش تصویب این موضوع به مدت یک ماه طول کشید و در نهایت در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه، قیمت‌های خودروهای مونتاژی تصویب شد و یک روز بعد اعلام گردید.

از آن پس دو هفته‌ای محتوای مصوبه شورای رقابت منتشر نشد و ابلاغ آن به نهادهای مربوطه نیز مشخص نشد.

همچنین، وزارت صمت و یا سازمان حمایت هیچ اعلامیه‌ای به شرکت‌های خودروساز ارسال نکردند. به همین دلیل، خودروسازان مونتاژی برای قیمت‌گذاری خودروهای خود که با توجه به تورم و افزایش هزینه‌های تولید در سال جدید بود، به مشکل برخوردند.

در صورت پذیرش مصوبه شورای رقابت توسط خودروسازان خصوصی و الزام آن‌ها به عرضه با این قیمت‌ها در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، خودروهایی که در این مرحله عرضه می‌شود شامل محصولات عرضه شده توسط سایپا و همچنین خودروهای مونتاژی با قیمت‌های زیر است:

جدول لیست قیمت خودروهای مرحله دوم عرضه یکپارچه بر اساس قیمت مصوب شورای رقابت

شرکت مدل خودرو قیمت (میلیون تومان)
سایپا اطلس نامشخص
سایپا کوییک مدل GX نامشخص
سایپا کوییک اتوماتیک 327
سایپا ساینا S اتوماتیک 321
سایپا کوییک R مدل GX نامشخص
سایپا شاهین 425
سایپا شاهین اتوماتیک نامشخص
سایپا کوییک R اتوماتیک نامشخص
سایپا کوییک R دنده ای 256
سایپا کوییک S 268
سایپا ساینا S 248
سایپا ساینا مدل GX نامشخص
سایپا ساینا مدل GXاتوماتیک نامشخص
سایپا ساینا مدل GXدوگانه سوز نامشخص
مدیران خودرو آریزو 6 پرو 1,024
مدیران خودرو تیگو 8 پرو 1,483
مدیران خودرو X55 پرو 983
مدیران خودرو X22 پرو اتوماتیک 645
مدیران خودرو X22 پرو دنده ای 484
مدیران خودرو آریزو 5 توربو 735
فردا موتورز فردا SX5 645
فردا موتورز فردا T5 896
فردا موتورز سوباM4 نامشخص
کرمان موتور جک S3 632
کرمان موتور جک J4 522
کرمان موتور جک j7 نامشخص

به‌منظور شرکت در این طرح حداقل موجودی لازم جهت قرارگیری در لیست نوبت‌دهی تمامی خودروهای داخلی مبلغ «صد میلیون تومان» بوده و موعد مسدودیت این وجه اعتبار در حساب شخصی وکالتی مشتریان تنها تا هنگام اعلام نتایج نوبت‌دهی خواهد بود،

شایان توجه است که وجود وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی برای همه متقاضیان طرح عادی، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی خواهد بود.

 

طی این مرحله متقاضیان دارای شرایط لازم که اقدام به مسدودسازی وجه اعتبار لازم در حساب وکالتی کرده‌اند، توانایی انتخاب 5 اولویت برای ثبت‌نام اولیه به‌منظور قرارگیری در لیست نوبت‌دهی و یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی براساس لیست انتظار را خواهند داشت.

بنابراین پیش‌نیاز ثبت‌نام متقاضیان جهت لیست نوبت‌دهی، وکالتی کردن حساب شخصی متقاضی به‌نام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و مسدودسازی وجه اعتبار خواهد بود.

 

با توجه به مصوب شدن قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی توشط شورای رقابت، خودروسازان مکلفند محصولاتشان را در سامانه یکپارچه با قیمت های مصوب شورای رقابت عرضه کنند.

لازم به ذکر است که قیمت‌های مصوب شورای رقابت، برای تحویل در زمان حاضر است و افرادی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت نام می‌کنند، براساس نوبتی که برای آن ها تعیین می شود، به قیمت زمان تحویل مصوب شورای رقابت باید پول خودرو را پرداخت کنند.

این گزارش می افزاید، برخی محصولاتی که خودروسازان در این مرحله عرضه کرده اند، مدل های جدید محسوب می شوند و قیمت گذاری آنها هنوز انجام نشده است.

جدول زیر قیمت مصوب محصولات عرضه شده در دور دوم سامانه یکپارچه را نشان می دهد البته تعداد خودروهای عرضه شده در دور دومِ عرضه، بیشتر از فهرست پایین است اما با توجه به اعلام نشدن قیمت های مصوب آن از سوی شورای رقابت در جدول اسامی آن خودروها ذکر نشده است.

 

شرکت خودروساز خودرو قیمت مصوب شورای رقابت (بهای کارخانه به ریال) قیمت نهایی خودرو مصرف کننده به ریال
سایپا شاهین 3.601.400.767 4.251.660.000
سایپا ساینا اس 2.081.331.460
سایپا کوییک اتومات 2.759.527.100
سایپا کوییک 1.660.460.016
سایپا کوییک اس 2.254.004.888

2.681.940.000

سایپا کوییک آر مدل جی ایکس اعلام نشده
سایپا شاهین اتوماتیک اعلام نشده
سایپا ساینا مدل جی ایکس اعلام نشده
سایپا ساینا مدل جی ایکس دوگانه سوز اعلام نشده
سایپا اطلس اعلام نشده
مدیران Tiggo8pro 14.832.759.981
مدیران MVMX22MT 4.845.323.694
مدیران MVMX55pro 9.839.268.183
کرمان JACJ4 5.525.935.965
کرمان JACS3 6.322.289.287
فردا موتورز

فردا موتورز

FMCT5

دانگ فنگ sx5

​8.965.324.396

6.457.307.724

با توجه به زمان بندی اعلام شده درباره فرآیند ثبت نام در «سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی» و با اتمام کار پایش اطلاعات، فرآیند انتخاب خودرو از روز چهارشنبه سوم خرداد آغاز شده و تا روز چهارشنبه دهم خرداد امکان ثبت نام برای متقاضیان در سامانه امکان پذیر است.

براین اساس؛ فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها از سوی بانک ها به سامانه ارسال شده، می توانند در تاریخ مذکور 5 اولویت خودرویی خود را به منظور تشکیل فهرست نوبت دهی در سامانه به نشانی esalecar.ir انتخاب کنند.

 

‌زمان ثبت نام تأثیری در اولویت عرضه خودرو ندارد.

متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از 20 تا 29 اردیبهشت فرصت داشتند برای افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و واریز مبلغ 100 میلیون تومان به حساب وکالتی اقدام کنند.

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه یکپارچه در این دوره قرار است شرکت های سایپا، کرمان موتور، فردا موتورز و مدیران خودرو حدود 20 محصول خود را عرضه کنند. قیمت مصوب تعدادی از خودرو توسط شورای رقابت تعیین شده که در جدول بالا آمده است.

 

حسین فرهید زاده رئیس سازمان حمایت درباره قیمت عرضه خودروها در سامانه یکپارچه گفته است: خودروسازان باید خودروها را با همان قیمت‌های اعلامی شورای رقابت عرضه کنند.

سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت نیز در رابطه با علت عدم تعیین قیمت برخی از خودروها به خبرنگار فارس، گفت: تعدادی از خودروهایی که توسط کارخانه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شود خودروهای جدیدی هستند بنابراین صورت مالی از قبل نداشته‌اند تا سازمان حمایت براساس آن قیمت‌ها را بسنجد.

وی افزود: از آنجا که این خودروها زمان کمتری است که تولید و به بازار عرضه می‌شود بنابراین فرآیند قیمت‌گذاری آنها از سوی سازمان حمایت و به دنبال آن شورای رقابت طولانی‌تر است.

 

این مقام مسئول در مرکز ملی رقابت اظهار داشت: به محض اینکه سازمان حمایت قیمت این خودروها را بررسی و به شورای رقابت اعلام کند، شورا نیز بلافاصله موظف است که قیمت‌ها را بررسی و ابلاغ کند.

وی افزود: قیمت این خودروها توسط سازمان حمایت در حال بررسی است و با اتمام بررسی قیمت های تعیین شده توسط سازمان حمایت به شورای رقابت ابلاغ می‌شود و شورای رقابت نیز پس از دریافت، قیمت‌ها را موردبررسی قرار داده و سپس ابلاغ می‌کند.

 

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت همچنین در رابطه با عدم قیمت‌گذاری و ابلاغ تعدادی از خودروهای مونتاژی، گفت: در مورد خودروهای مونتاژی نیز همین موضوع صادق است، خودروهایی که از قبل تولید می‌شد، قیمت‌هایش محاسبه و سریعا اعلام شد اما تعدادی از خودروهایی که صورت‌های مالی 6 ماه اول سال را نداشته‌اند برای بررسی و محاسبه قیمت‌هایشان زمان بیشتری لازم است.

وی اظهار داشت: شورای رقابت به شدت در تلاش است تا هر چه زودتر قیمت‌ سایر خودروها را مصوب و ابلاغ کند.

به گزارش‌ فارس‌ شورای رقابت در اواخر فروردین امسال قیمت خودروهای تولید داخل را مصوب و ابلاغ کرد که براساس آن قیمت این خودروها، به‌طور متوسط 29 درصد افزایش یافت. همچنین این شورا در 16 اردیبهشت قیمت 17 خودروی مونتاژی را مصوب و ابلاغ کرد

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

موعد تحویل برخی از محصولات پرتقاضا در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

فرایند طرح یکپارچه عرضه خودرو بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی شامل سه مرحله است:

مرحله اول: پیش‌ ثبت‌نام متقاضیان برای لیست نوبت‌دهی
مرحله دوم: نوبت‌دهی و اعلام زمان‌بندی به ازای هر محصول مشخص
مرحله سوم: قطعی کردن ثبت‌نام متقاضیان بر اساس فراخوان خودروساز

* مرحله اول: پیش ثبت‌نام متقاضیان در سامانه تخصیص خودرو برای لیست نوبت‌دهی:

در این مرحله متقاضیان واجد شرایط که وجه اعتبار لازم را در حساب وکالتی خود مسدود نموده‌اند امکان انتخاب ۵ اولویت جهت ثبت‌نام اولیه برای قرارگیری در لیست نوبت‌دهی یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی بر مبنای لیست انتظار را خواهند داشت.

بنابراین پیش‌نیاز ثبت‌نام متقاضیان برای لیست نوبت‌دهی، وکالتی نمودن حساب شخصی متقاضی به ‌نام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و مسدود نمودن وجه اعتبار می‌باشد.

تبصره‌های پیش‌ثبت‌نام متقاضیان برای لیست نوبت‌دهی

تبصره ۱: موجودی لازم برای حضور در لیست نوبت‌دهی کلیه خودروهای داخلی ۱۰۰ میلیون تومان است. این وجه اعتبار تا زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان مسدود می‌گردد. وجود وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی صرفاً به منظور شناسایی مشتریان واقعی در نظر گرفته شده است. برای کلیه متقاضیان طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی می‌باشد.
تبصره ۲: وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی شخص متقاضی باید از زمان ثبت‌نام اولیه تا اعلام اولویت‌های تخصیص مسدود گردد و قابل برداشت نیست. انصراف از حساب وکالتی یا برداشت وجه توسط متقاضی در طی این مدت، به منزله انصراف از طرح تلقی می‌گردد. در نتیجه متقاضی از لیست انتظار حذف می‌شود.
تبصره ۳: امکان ثبت‌نام متقاضیانی که پیش از این در مرحله اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند وجود ندارد، مگر آنکه تا تاریخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۲ انصراف خود را در سامانه‌های مربوطه ثبت نماید.
ماده تبصره ۴: ثبت‌نام مرحله اول در لیست نوبت‌دهی هیچ‌گونه حقی را برای متقاضی به منظور دریافت خودرو ایجاد نمی‌نماید. تعهد خودروساز صرفاً بر اساس قطعی نمودن ثبت‌نام در مرحله سوم اجرای طرح شکل می‌گیرد.
تبصره ۵: تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام می‌گیرد.
تبصره ۶: علاوه بر دارا بودن حساب شخصی وکالتی با وجه اعتبار لازم، کلیه شرایط طرف تقاضا باید توسط متقاضیان رعایت گردیده و چنانچه در هر مرحله تا زمان قطعی نمودن ثبت‌نام توسط خودروساز مشخص گردد که متقاضی حایز شرایط نبوده، ثبت‌نام وی لغو می‌گردد.

شرایط عمومی مندرج در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری توسط شورای رقابت:

حداقل سن مجاز متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال می‌باشد.
اخذ گواهینامه رانندگی معتبر (دارای تاریخ اعتبار) برای متقاضیان خرید خودرو الزامی است.
متقاضیانی که طی ۴۸ ماه گذشته از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر شرکت‌های خودروسازی نسبت به ثبت‌نام و یا صدور فاکتور (تمامی روش‌های فروش سامانه خودروسازان، بورس کالا و …) اقدام نموده‌اند، امکان ثبت‌نام و خرید خودرو را ندارند.
متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، امکان ثبت‌نام و خرید خودرو را ندارند.
انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص (حتی به‌ صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به ‌صورت وکالتی ممنوع است.
امکان صلح خودروی خریداری‌شده در سامانه تخصیص خودرو به غیر وجود ندارد.
شرکت‌های خودروسازی موظفند روش‌های بازدارنده برای جلوگیری از انتقال سند حداقل به مدت 1 سال، از جمله رهن سند خودرو را اتخاذ و اجرا کند.
امکان ثبت‌نام و خرید خودرو برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.
در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت‌نام مشخص شود که متقاضی حائز شرایط ثبت‌نام نمی‌باشد، ثبت‌نام وی لغو شده و وجه واریزی (بدون پرداخت سود مشارکت و …) بازگردانده خواهد شد.
در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر در تحویل، مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو و ابلاغیه‌های مرتبط که متعاقباً از طریق بخشنامه‌های فروش اطلاع‌رسانی می‌گردد، پرداخت خواهد شد.
سایر موارد و شرایط بر اساس بخشنامه‌های صادره توسط شرکت‌های خودروسازی و قرارداد منعقدشده با مشتریان خواهد بود.
متقاضی می‌بایست اقدام به ایجاد فقط یک حساب وکالتی نماید، در غیر این‌صورت مسئولیت موضوع به عهده متقاضی می‌باشد.
قرار نداشتن در فهرست اولویت‌های اعلامی مرحله اول طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی در سامانه تخصیص خودرو و وارداتی و یا انصراف از طرح مذکور تا تاریخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۲
هر کد ملی مجاز به خرید یک دستگاه خودرو از مجموع شرکت‌های خودروسازی می‌باشد.
طرح عادی شامل همه افراد با مشخصات فوق می‌باشد و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مختص مادرانی است که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور هستند. بنابراین مسئولیت اشتباه در انتخاب طرح به عهده متقاضی می‌باشد.
متقاضیان ثبت‌نام می‌بایست شماره همراه ثبت‌شده به نام خود را در سامانه اعلام نمایند، در غیر این‌صورت مسئولیت عدم تطابق شماره همراه با کد ملی به عهده متقاضی می‌باشد.

* مرحله دوم: نوبت‌دهی و اعلام زمان‌بندی به ازای هر محصول مشخص

پس از نوبت‌دهی، لیست متقاضیان واجد شرایط در ثبت‌نام اولیه بر اساس برنامه تولید خودروسازان داخلی اعلام شده و زمان تحویل خودروی مدنظر به متقاضی در سامانه اعلام می‌گردد.

تبصره ۱: اعلام زمان‌بندی براساس لیست نوبت‌دهی در خرداد ۱۴۰۲ و در سامانه https://www.esalecar.ir انجام می‌گردد.

تبصره ۲: قرارگیری متقاضی در لیست انتظار بر اساس زمان‌بندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و بر اساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و طبق مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد .
ماده تبصره ۳: در این مرحله و پس از اعلام نتایج زمان‌بندی، متقاضی می‌تواند نسبت به برداشت وجه اعتبار از حساب وکالتی اقدام نماید و در صورت تمایل برای تحویل خودرو مطابق با زمان‌بندی اعلامی در این مرحله، می‌تواند با تکمیل وجه در حساب خودروساز بر اساس قیمت روز نسبت به قطعی نمودن ثبت‌نام بر اساس فراخوان خودروساز اقدام کند، یا با اعلام انصراف پس از اعلام نتایج، از لیست انتظار خودروی مدنظر خارج گردد.

* مرحله سوم: قطعی کردن ثبت‌نام متقاضیان در سامانه تخصیص خودرو بر اساس فراخوان خودروساز

در این مرحله و پس از اعلام زمان‌بندی به متقاضیان و شکل‌گیری لیست انتظار برای هر محصول، خودروساز موظف است تا هرگونه فراخوان برای طرح‌های فروش خودرو را مطابق با زمان‌بندی و نوبت‌دهی انجام‌شده اعلام نماید. بنابراین خودروسازان به مرور زمان و صرفاً بر مبنای لیست اولویت‌بندی مذکور برای هر محصول، نسبت به فراخوان و قطعی نمودن ثبت‌نام و انعقاد قرارداد فروش بر مبنای قیمت روز خودرو اقدام خواهند کرد.

تبصره ۱: قطعی کردن ثبت‌نام توسط خودروسازان در این طرح بر اساس لیست نوبت‌دهی و بر مبنای قیمت روز منطبق بر دستورالعمل تنظیم بازار خودرو شورای رقابت می‌باشد.
تبصره ۲: در صورتی که در طول فراخوان مشتری، در زمان تحویل یا انجام ثبت‌نام قطعی مشخص گردد که مشتری شرایط مندرج در اطلاعیه را نقض نموده است و یا در این مدت از سایر خودروسازان داخلی خودرو خریداری نموده است، ثبت‌نام وی در این طرح لغو می‌گردد.

[epcl_toggle title=””]

تاریخ و زمان ثبت نام فردا موتورز,ثبت نام جدید فردا موتورز در خرداد 1402,ثبت نام فردا موتورز,ثبت نام فردا موتورز Sx5,ثبت نام فردا موتورز T5,ثبت نام فردا موتور,ثبت نام فردا موتور T5,شرایط ثبت نام فردا موتورز,ثبت نام سوبا فردا موتورز,شرایط ثبت نام فردا موتور,ثبت نام خودرو فردا موتور,ثبت نام اقساطی فردا موتور,ثبت نام فردا موتور Sx5,نحوه ثبت نام فردا موتورز,ثبت نام خودرو فردا موتورز,فردا موتورز,فردا موتورز T5,فردا موتورز Fmc T5,فردا موتورز Sx5,فردا موتورز ویکی پدیا,فردا موتورز Sx5 قیمت,فردا موتورز 511,فردا موتورز Sx6,فردا موتورز M4,فردا موتورز قیمت,فردا موتورز T5 قیمت,فردا موتورز T5 مشخصات فنی,فردا موتور T5 قیمت,فردا موتور T5 شرایط فروش,فردا موتور T5 باما,فردا موتور T5 دیوار,فردا موتورز Fmc T5 قیمت,فردا موتور Fmc T5,فردا موتور Fmc T5 قیمت,فردا موتورز Sx5 بررسی,فردا موتورز Sx5 مشخصات فنی,فردا موتورز Sx5 شرایط فروش,فردا موتور Sx5 باما,فردا موتور Sx5 دیوار,فردا موتور Sx5 پلاس,فردا موتور Sx5 اقساطی,فردا موتور Sx5 مشخصات,فردا موتور ویکی پدیا,فردا موتورز Sx5 قیمت کارخانه,قیمت خودرو فردا موتورز Sx5,Fmc-sx5(فردا موتورز) قیمت,فردا موتور 511,قیمت فردا موتورز 511,فردا موتورز Fmc 511,فردا موتور Sx6,فردا موتورز M4 قیمت,فردا موتورز سوبا M4,قیمت فردا موتورز – سوبا M4,فردا موتورز Fmc M4,فردا موتورز قیمت کارخانه,فردا موتور قیمت,فردا موتور قیمت کارخانه,فردا موتور قیمت T5,T5 فردا موتورز قیمت

********************************

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس