یکی از خواب‌های رایجی که زنان ممکن است در طول زندگی خود بارها ببینند خواب قاعدگی یا همان پریود شدن می‌باشد به همین علت است که اکثریت زنان دنبال تعبیر خواب پریود شدن هستند. خواب پریود شدن یا قاعدگی بیانگر وجود مشکل یا وضعیت سخت و دشواری در زندگی بیننده خواب می‌باشد.

پریود شدن در خواب می‌تواند به معنای مشکلات شخصی باشد که نمی‌توان از آن گذشت و نادیده گرفت پس باید برای آن آمادگی لازم پیدا کرد. اگر فردی در خواب ببیند که  درپریود خونریزی زیادی داشته و شدید است نشان از مسائل ضروری دارد که باید سریعاً برای رفع آن اقدام نماید.

تعبیر خواب پریود شدن

زمان دیدن خواب پریود شدن و یا قاعدگی در تعبیر آن اهمیت دارد. به طور مثال اگر فردی خوشحال باشد این احتمال وجود دارد که در خواب رویای خوشحالی ببیند و همینطور اگر دختری در دوران قاعدگی خود باشد ممکن است رویای پریود شدن ببیند. پس زمان دیدن این‌گونه‌ها در تفسیر و تعیین آن تأثیر گذار است. در برخی موارد برخی از بانوان با نگرانی از بارداری خواب پریود شدن دیده و این خواب ناشی از اینگونه نگرانی‌هاست.

تعبیر خواب خون قاعدگی

معبرین غربی گویند:

اگر در خواب دیدید که خون قاعدگی لباس شما را خیس کرده است نشانه آن است که شما در چرخه‌ای گیر کرده‌اید. دیدن این خواب بیانگر احساس ناخوشایند و نگرانی است که نسبت به نگاه دیگران به خود دارید.
اگر در خواب خونریزی زیادی ناشی از قاعدگی مشاهده کردید مسئله‌ای برای شما پیش آمده که بایستی سریعاً در فکر حل آن باشید.

تعبیر خواب نوار بهداشتی

معبرین غربی گویند: اگر شما در خواب نوار بهداشتی مشاهده کردید بیانگر این است که شما با ویژگی‌های زنانه خود مشکل دارید.

تعبیر خواب قاعدگی شدید (خونریزی شدید پریود)

در ابتدا بهتر است بدانید که در مورد دیدن خواب پریود شدن و تعبیر دیدن خواب پریود شدن در زنان، این نکته اهمیت دارد که در بیشتر موارد زنی که در این دوران قرار دارد خواب‌هایی در مورد پریود شدن و یا خون می‌بینید؛ این موضوع امری طبیعی است و شاید نیاز به تعبیر خواب خون پریود نداشته باشد.

تعبیر خواب پریود شدن دختر مجرد

اگر دختری جوان و مجردی هستید و در خواب ببیند که پریود شده و خون آن تمام لباس‌هایش را کثیف کرده است و به دنبال تعبیر خواب پریود شدن دختر مجرد هستید، در تعبیر خواب پریود شدن دختر باید بدانید که تعبیر آن به این صورت است که شما در زندگی بیش‌ازحد استرس دارید.

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که پریود شده است و با کسی رابطهٔ جنسی دارد، تعبیر خواب پریود شدن او به معنی این است که او از انجام برخی کارها احساس گناه و پشیمانی می‌کند. اگر دختر مجردی در خواب ببیند که قاعدگی نابهنگامی دارد، به معنای نگرانی‌های او برای لحظه‌های حساس زندگی است.

تعبیر خواب پریود شدن زن یائسه

همان‌طور که گفتیم دیدن خواب تحت تأثیر حالات روحی فرد است؛ زن یائسه معمولاً به دلیل عدم تعادل هورمون‌ها و حالات افسردگی که دارد، خواب‌های آشفته‌ای می‌بیند. اگر زن یائسه‌ای در خواب ببیند که پریود شده است و به دنبال تعبیر خواب دیدن پریود شدن است، در مورد تعبیر خواب پریود شدن زن یائسه می‌توان گفت که آن زن دوست دارد به شور و نشاط دوران جوانی خودش بازگردد.

تعبیر خواب پریود شدن زن متأهل

اگر به دنبال تعبیر خواب پریود شدن زن متأهل هستید باید بدانید که تعبیر خواب زن پریود به این معناست که آن زن، از زن بودن خودش ناراضی است و دوست دارد دوباره به دوران دخترانگی خودش برگردد. پریود شدن زن متأهل می‌تواند نشان از حالات روحی و جسمی ناخوشایندی باشد که برای او رخ‌داده است.

تعبیر خواب پریود شدن در بارداری

بارداری نیز مانند یائسگی، مرحله‌ای از زندگی یک زن است که در آن تحت تأثیر هورمون‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین تجربه احساساتی مانند ناراحتی و افسردگی در این دوره طبیعی است. بسیاری از خواب‌های زنان باردار مفهوم خاصی ندارد و تعبیری نیز برای آن در نظر گرفته نمی‌شود؛

تعبیر خواب پریود شدن مرد و پسر

پریود شدن برای مردان یک امر غیرطبیعی است؛ دیدن پریود شدن مرد در خواب نیز به همان اندازه غیرطبیعی است. تعبیر خواب پریود شدن مرد و تعبیر خواب پریود شدن پسر ازنظر ابن سیرین هشدار و نشانه‌ای برای او است که فرد در گناه و مال حرام غرق‌شده است. با دیدن این خواب باید به آن فرد هشدار بدهید که مراقب اعمال خودش باشد.

تعبیر خواب پریود شدن مرده در خواب

دیدن خواب پریود شدن مرده در خواب شاید بسیار غم‌انگیز و حتی وحشتناک باشد. تعبیر خواب پریود شدن مرده، در اغلب موارد نشانه خوبی نیست. پریود شدن مرده می‌تواند نشان از بیماری اطرافیان شما باشد؛ این بیماری می‌تواند حتی منجر به مرگ عزیزان شما شود. پریود شدن مرده علاوه بر بیماری‌های سخت جسمی، می‌تواند بیماری‌های سخت روحی (افسردگی) و شرایط اقتصادی و… باشد که اطرافیان شما را تحت‌فشار قرار داده است.

تعبیر خواب پریود شدن دیگران

اگر کسی در خواب ببیند شخص دیگری پریود شده است و یا در حال خونریزی است، تعبیر خواب پریود شدن و یا خونریزی او این است که آن فرد به کمک شما نیاز دارد. همچنین این خواب نشان‌دهنده چالش‌ها و مشکلات این فرد با شما یا با فرد دیگری است. این خواب را می‌توان نشانه‌ای مهم در نظر گرفت که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود؛ نسبت به شخصی که در خواب پریود شده محتاط‌تر عمل کنید و سعی کنید در حل مشکلاتش به او کمک کنید.

تعبیر خواب پریود شدن دختر بچه

پریود شدن دختر بچه در خواب تعابیر زیادی ندارد. تعبیر خواب پریود شدن دختر بچه به این صورت است که او به بلوغ رسیده است. همچنین دیدن این خواب برای دخترانی که سنین بالاتر از بلوغ هستند، نشان‌دهندهٔ این موضوع است که از او لحاظ سنی بزرگ‌تر شده و به بلوغ عقلی کامل‌تری رسیده است. در حالت کلی می‌توان گفت این خواب تعبیر چندانی ندارد و بیشتر نشانه‌ای از اتفاقاتی است که در واقعیت رخ‌داده‌اند یا در حال وقوع هستند.

تعبیر خواب پریود شدن کودک

همان‌طور که قبلاً ذکر کردیم پریود شدن می‌تواند نشان از بلوغ فرد باشد، ممکن است فرزند شما تحت‌فشار مشکلاتی قرارگرفته باشد که او را مجبور به رشد می‌کند و یا باعث می‌شود که فشار زیادی را متحمل شوید. به‌طور خلاصه برای تعبیر خواب قاعدگی کودک می‌توان گفت که بیشتر مراقب او باشید.

تعبیر خواب خون پریود

دیدن لخته خون درون بدنتان و به‌طور کل دیدن لخته خون قاعدگی در خواب نشان‌دهنده این است که شما در حال حاضر در وضعیت بسیار سختی قرارگرفته‌اید؛ باید بدانید که این وضعیت دائمی نیست و تلاش کنید تا هر چه زودتر خود را از این وضعیت خلاص کنید.

تعبیر خواب خون قاعدگی روی لباس

اگر خواب ببینید لباستان به خاطر خون پریود کثیف شده است تعبیر خواب پریود شدن به این صورت است که در چرخهٔ پریود گیر افتاده‌اید. تعبیر خواب خون قاعدگی روی لباس به معنی ماندن در گذشته و اجتناب کردن از موارد سازنده است. تعبیر خواب قاعدگی و لکه آن روی لباس این است که امکان دارد شما در مورد ظاهرتان نگران باشید و احساس غیر جذاب بودن در بین دیگران کنید.

تعبیر خواب قاعدگی حضرت یوسف

حضرت یوسف را می‌توان بزرگ‌ترین معبر خواب در تمام طول تاریخ نامید. تعبیری که حضرت یوسف برای خواب قاعدگی ارائه کرده است به تعبیر امام صادق (ع) بسیار نزدیک است. حضرت یوسف در تعبیر خواب پریود شدن و قاعدگی این‌گونه گفته است که پریودی نشان از شایسته بودن و برتری یک زن است؛ این برتری می‌تواند در اموال و ثروت‌های مادی باشد یا ثروت‌های معنوی. گاهی قاعدگی یک زن می‌تواند نشان از فرزندی صالح برای او باشد که باعث سربلندی او خواهد شد و در برخی مواقع نیز پریود شدن می‌تواند نشان از فراوانی مالی باشد که از راه درست به‌دست‌آمده و همین‌طور در راه درستی خرج می‌شود.