اخیرا دوخودروی خارجی و لوکس در شهر همدان به آتش کشیده شده بود که در این رابطه سرهنگ هادی نجفی صالح، ف.ا.ش همدان در اطلاعیه خبر داد که عامل آتش‌سوزی عمدی 2دستگاه خودرو گرانقیمت (به دلیل اختلافات مالی در همدان) شناسایی و دستگیر شد.

آتش سوزی خودروهای 10 میلیاردی در همدان/علت چیست؟

آتش سوزی خودروهای 10 میلیاردی در همدان/علت چیست؟

فرماندهی انتظامی همدان گفت: به دنبال خبر دو مورد آتش سوزی در یکی از مناطق شهر همدان در ساعات اولیه صبح ماموران کلانتری ۱۱ شکریه در محل حادثه حضور پیدا کردند و با توجه به شواهد عمدی بودن این آتش‌سوزی شناسایی عاملان آن در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

ایشان در ادامه گفت: با به کار گرفتن شگردهای پلیسی و با توجه به تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته کوچه، شخصی که به حالت نگران با یک دستگاه خودرو پژو فرار می‌کرد شناسایی شد و مشخص گردید که پلاک متعلق به یک دستگاه پراید است.

آتش زدن عمدی دو دستگاه خودرو

آتش زدن عمدی دو دستگاه خودرو

سرهنگ نجفی صالح بیان کرد: از آنجایی که ارزش مالی این خودروها 100میلیارد زیال می باشد با شروع تحقیقات پلیسی و شواهد موجود و استعلام ها آدرس مربوط به شخصی که سوار پژو شد کشف و این فرد در منزل شخصی اش دستگیر شد.

متهم به آتش زدن عمدی دو دستگاه خودرو به دلیل اختلافات مالی اعتراف و با تشکیل پرونده به جرم آتش سوزی عمدی و جعل پلاک روانه زندان شد.

عکس ها تزئینی می باشد.