در حال حاضر دنیای مد به سمتی رفته است که ابرو های نچرال و پرمو به عنوان زیبایی شناخته میشود. ابرو در نشان دادن زیبایی چشم ها هم نقش مهمی دارد اگر چشمان زیبا ولی ابروی کم پشت و یا نازکی داشته باشید ابروهای شما بیشتر به چشم می آید و زیبایی چشمانتان را محو میکند.

روش های مختلفی مثل فیبروز ابرو  ، تتو ابرو و یا کاشت مو ابرو برای خوش فرم و پرپشت کردن ابروها به کار برده میشود اما بهترین و سالم ترین روش که در عین حال مد روز هم هست ابروهای طبیعی است. اگر ابرو های شما ریخته یا رشد آن متوقف شده با کمی رسیدگی و روش های خانگی میتوانید ابروهای دلخواهتان را داشته باشید در ادامه با ما همراه شوید تا روش های رشد سریع ابرو را یاد بگیرید.

رشد سریع ابرو مثل لوبیای سحرآمیز

رشد سریع ابرو مثل لوبیای سحرآمیز

روش های رشد سریع ابرو در خانه

استفاده از روغن کرچک

بسیاری از مردم ،اغلب روغن کرچک را برای تحریک رشد مو و مژه استفاده نمی کنند شما می توانید این کار را با ابروهای خود انجام دهید. روغن کرچک از بذر کاستور استخراج می شود و این به عنوان “روغن معجزه گر” شناخته می شود.

از زمان های قدیم، یونانیان و مصریان آورده اند که چگونه از روغن کرچک برای مقاصد مختلف استفاده می شود، مانند روشنایی چراغ های نفت، ملین ها و درمان های زیبایی. در واقع، روغن کرچک اغلب در لیست مواد تشکیل دهنده رژ لب، لوسیون و ریمل مژه و ابرو است. این روغن سنتی ،باعث افزایش رشد ابرو می شود به همین دلیل ساده است:

روغن کرچک سطح رطوبت بالا را فراهم می کند که باعث می شود موها سالم و نرم شوند در نتیجه، ابرو ضخیم تر و بلندتر می شود.

علاوه بر این، روغن کرچک به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کرده و باعث افزودن مواد مغذی به ریشه های مو میشود چون هیچ سیلیکون، الکل و افزودنی های شیمیایی در این روغن طبیعی وجود ندارد، می توان آن را برای منطقه دور چشم استفاده کرد. اگر از روغن کرچک استفاده میکنید احساس سوزش یا آلرژی ایجاد نمی شود برای اعمال این درمان نوک، لطفا این مراحل زیر را دنبال کنید:

1- پس از تمیز کردن پوست در شب، از یک تکه پنبه استفاده کنید تا روغن کرچک را به ابرو بزنید و صبح آن را بردارید.این این کار بسیار کم هزینه است.

2- قبل از رفتن به رختخواب، باید آن را هر شب بمالید تا بهترین نتایج را بدست آورید.

3- تغییر موثر بعد از 3 تا 4 هفته ،قابل مشاهده خواهد بود.

رشد سریع ابرو مثل لوبیای سحرآمیز

رشد سریع ابرو مثل لوبیای سحرآمیز

 استفاده از وازلین

وازلین تاثیر بسزایی در افزایش رطوبت پوست دارد علاوه بر این به منظور افزایش رطوبت ابروها نیز می توان از وازلین استفاده کرد و تاثیر آن را بر رشد و تقویت ابروها در کوتاه مدت مشاهده کرد، برای استفاده از وازلین ابتدا صورت خود را از هرگونه مواد آرایشی و آلودگی پاکسازی کنید و بعد از شستشو آن را با حوله کاملا خشک نمایید، سپس مقدار کمی وازلین را بر روی ابروهای خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

بهتر است این کار قبل از خواب انجام گیرد و اجازه دهید در طول شب بر روی ابروها بماند و سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید، همچنین می توان این روغن را با روغن زیتون ترکیب کرده تا تاثیر آن بر رشد ابروها افزایش پیدا کند، بدین منظور نصف قاشق چایخوری وازلین را با چند قطره روغن زیتون ترکیب کرده و بر روی ابروها بمالید.

استفاده از آب پیاز

آب پیاز حاوی گوگرد می باشد که این ترکیب تاثیر بسزایی در افزایش کلاژن‌سازی به منظور بهبود رشد ابروها دارد و باعث تقویت فولیکولهای مو می شود، برای استفاده از آب پیاز کافیست آن را به مدت ۵ دقیقه بر روی ابرو ها ماساژ دهید و اجازه دهید خشک شود، سپس ابرو را با آب سرد شستشو دهید، برای دریافت نتایج مثبت در هفته یک بار این کار را انجام دهید.

 استفاده از سیر

سیر نیز تاثیر زیادی بر رویش ابروها دارد، به منظور استفاده از سیر کافیست آن را از وسط نصف کرده و آب آن را بر روی ابروها بمالید و اجازه دهید به مدت چند ساعت بر روی ابرو بماند و سپس آن را بشویید، همچنین می توان یک سیر را رنده کرده و آب آن را بر روی ابروها بمالید و بعد از اینکه آب سیر خشک شد، ابروها را شستشو دهید، برای دریافت نتایج مثبت دو بار در روز این کار را انجام دهید، افرادی که نسبت به سیر آلرژی دارند، نباید از این روش استفاده کنند.

استفاده از  کپسول ویتامین E

روغن ویتامین E یکی دیگر از گزینه های عالی برای تقویت و رشد مجدد موهای ابرو است. یک کپسول ویتامین E را بردارید و آن را بشکنید تا روغن آن استخراج شود. این را روی ابروهای خود بمالید و بگذارید یک شب بماند تا بهترین نتیجه را بگیرید. می توانید صبح ها طبق معمول صورت خود را بشویید.

استفاده از روغن بادام

حتماً تا به حال بارها از خواص روغن بادام شنیده‌اید! روغن بادام سرشار از پروتئین است و به بازسازی سطح پوست نیز کمک می‌کند. تمام خانم‌هایی که برای هر نوع عمل اصلاح ابرو، تقویت، هاشور و… به سالن‌های زیبایی مراجعه کرده‌اند حداقل یک بار از آرایشگرشان شنیده‌اند که بعد از هرگونه عملیاتی جهت تقویت ابرو از روغن بادام استفاده کنند! لازم به ذکر است برای رشد مجدد موها بهتر است از روغن بادام “تلخ” استفاده کنید.