حتما این روش پاکسازی خانه از انرژی های منفی را امتحان کنید و تاثیر آن را در برکت و رزق و روزیتان ببینید. حتما تا بحال انرژی مثبت یا منفی خانه ای را احساس کرده اید و میتوانید بفهمید خانه تان انرژی منفی دارد یا مثبت.  انرژی مثبت خانه همان نیروی فوق العاده برای جذب خوشبختی، پول و برکت در خانه یا محل کار است و دفع انرژی منفی هم کار ساده ای نیست.

 ممکن است برخی مهمان ها یا آدم هایی که به خانه تان رفت و آمد داشته اند انرژی منفی به خانه آورده باشند یا خودتان با حرف های منفی و کارهایی باعث پر شدن خانه از انرژی منفی و کمبود برکت خانه شده باشید اما باید به فکر باشید و فرایند پاکسازی خانه از انرژی های منفی و وارد کردن انرژی مثبت به خانه را هر چه زودتر انجام دهید. یکی از ساده ترین روش ها برای دفع انرزی منفی با سرکه است که در ادامه نحوه انجام آن را میخوانید.

روش پاکسازی خانه با سرکه? برای افزایش رزق و روزی?

روش پاکسازی خانه با سرکه? برای افزایش رزق و روزی?

پاکسازی خانه از انرژی منفی با سرکه

داخل یک آب پاش تا نصفه آب پر کنید و مقداری گلاب به آن اضافه کنید تا خوشبو شود سپس مقداری سرکه داخل آبپاش بریزید به حدی که بوی آن مشخص باشد این محلول را به 4 گوشه ی خانه خود اسپری کنید و هنگام انجام این تکنیک دو سوره ای که بلد هستید هم بخوانید و مرتبا این جمله را تکرار کنید که “برکت در زندگی من جاری است”. این ترفند را به مدت 21 روز روزی یک بار انجام دهید.

پاکسازی خانه از انرژی منفی با روشن کردن شمعدان در خانه

در بسیاری از کشورها برای دفع انرژی منفی از خانه شمع روشن میکنند و اعتقاد دارند که دود شمع انرژی منفی را از خانه دور میکند.

پاکسازی خانه از انرژی منفی با نگهداری کریستال در خانه

معمولا کریستال ها انرژی های متفاوتی دارند اما کریستال کهربای مشکی اصل میتواند انرژی منفی را از خانه دور کند.

پاکسازی خانه از انرژی منفی با دور انداختن وسایل شکسته

نگه داری اجسام شکسته از نظر فنگ شویی تاثیر بدی دارد. این اجسام درون خود انرژی منفی دارند در نتیجه بهتر است یا آنها را مرمت کنید یا دور بیندازید و یکی دیگر را جایگزین آن کنید.

پاکسازی خانه از انرژی منفی با نور خورشید و هوای تازه

با بازکردن تمام پنجره های خانه ، هوای کثیف و نامطبوع جای خود را به هوای تازه و مطبوع خواهد داد.

پاکسازی خانه از انرژی منفی با اسپری کردن روغن نارنج

شما میتوانید چند قطره نارنج را با آب مخلوط کنید و سپس در سراسر خانه اسپری کنید. نارنج باعث میشود انرژی منفی از بین برود.

پاکسازی خانه از انرژی منفی با سوزاندن کندر

بوی کندر میتواند انرژی منفی را از بین ببرد‌ اگر کندر در دسترس ندارید میتوانید از ذغال نیز استفاده کنید.

لوازم عتیقه را از انرژی منفی پاکسازی کنید

باید بدانید که عتیقه ها و اجسام قدیمی انرژی تاریخی دارند، در نتیجه شما باید آنها را خوب بشورید تا انرژی صاحب قبلی آن به شما منتقل نشود.

از رنگ های خنثی استفاده کنید

رنگهای تیره و غنی سرشار از شخصیت هستند، منتها گاهی اوقات که شما حس و حال خوبی ندارید این رنگها تاثیرات منفی خواهند گذاشت؛ بهتر است از رنگهای تیره دوری کنید چراکه انرژی منفی منتقل می کنند.

رنگهای تیره باعث میشوند فضای خانه کوچک تر به نظر بیاید.

در اتاق خودتان زنگ بگذارید

ایجاد صدا در خانه باعث از بین رفتن انرژی منفی میشود. یک زنگ باعث ایجاد این صدا خواهد شد.

گیاه نگه دارید

نگه داری از گیاه در خانه نه تنها انرژی منفی را خارج میکند بلکه باعث جذب انرژی مثبت و زیبایی خانه نیز می شود