?برند IM MOTORS که برندی است نتیجه ی همکاری ۴ برند سایک، های تک، علی بابا و ژان جیانگ؛ جدیدا از خودرویی شاسی بلند برقی با نام LS6 رونمایی کرده است. قرار است زمان ورود این خودرو به بازار ایران سه ماهه سوم سال باشد. این خودرو دارای دوموتور می باشد، که به سیستم رانندگی ۴ چرخ مجهز است.

نمای عقب خودرو IM SL6

نمای عقب خودرو IM SL6

?موتورهای جلو و عقب این خودرو به ترتیب ۲۳۱ و ۴۱۳ اسب بخار هستند. حداکثر قدرت موتور در پیشرانه دوم به ۲۷۱ و ۵۱۵ اسب بخار می رسد.
بدین ترتیب، IM LS6 مجهز به پیشرانه دوم با مجموع خروجی ۷۸۶ اسب بخار، خودروی قوی‌تری نسبت به تسلا مدل Y با قدرت ۴۸۵ اسب بخار به حساب می‌آید.

?این شاسی بلند جدید یک باتری لیتیومی ۳تایی دارد که به سیستم شارژ ۸۰۰ولتی مجهز می باشد‌.

اس‌ال۶ در قالب یک شاسی‌بلند کوپه، دارای ۴۹۰۴ میلی‌متر طول، ۱۹۸۸ میلی‌متر عرض و ۱۶۶۹ میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور آن به ۲۹۵۰ میلی‌متر می‌رسد .

https://starbourse.ir/wp-content/uploads/2023/06/00-01-67.jpg

این خودرو ظاهر بسیار جذابی داشته و امتداد سقف شیب‌دار آن به یک طراحی دم اردکی در بالای چراغ‌های عقب سرتاسری منتهی می‌شود.

از دیگر جزئیات ظاهری می‌توان به دستگیره‌های درب مخفی و وجود دوربین روی ستون B برای افزایش پوشش نقاط کور اشاره کرد.
رینگ‌ها دارای طرح‌های مختلف گلبرگی با رنگ‌بندی متنوع کالیپر هستند. همچنین سنسورهای لیدار به صورت آپشنال در بالای شیشه جلوی ماشین نصب می‌شوند.

خودروی IM SL6 دارای غربیلک فرمان مستطیلی شکل بوده و یک نمایشگر بزرگ یکپارچه سراسر داشبورد جلو را به خود اختصاص داده است. کنسول مرکزی شامل پد شارژ بی‌سیم و دو جالیوانی می‌شود. اس‌ال۶ از فناوری هوشمند فول استک ۳ سایک استفاده می‌کند که به موجب آن، تعداد دکمه‌های کنترلی به نصف رسیده است.