هدف از شروع تمرین و ورزش، کاهش چربی ها و افزایش عضله و افزایش وزن در مردان است این هدف علاوه بر ورزش نیازمند مصرف ویتامین و مواد مکملی است که شما را به هدفتان نزدیک تر میکند. جو دوسر از بهترین و مفیدترین غلاتی است که میتوانید مصرف کنید به این منظور طرز تهیه ی 3 مدل معجون با جو دوسر برای افزایش وزن، افزایش عضله و کاهش چربی را برایتان آماده کرده ایم .این معجون برای ورزشکاران عالیه و حتما به آن در حین تمرین نیاز دارید پس دست به کار شوید و با این معجون فوق العاده از هزینه های اضافی هم راحت میشوید. علاوه بر ورزشکاران این معجون برای صبحانه و یا میان وعده برای تمام افراد مناسب و مفید است.

معجون کاهش چربی و افزایش عضله/ با این معجون در هزینه های ورزشیت صرفه جویی کن

معجون کاهش چربی و افزایش عضله/ با این معجون در هزینه های ورزشیت صرفه جویی کن

معجون افزایش حجم و وزن

1 لیوان شیر پرچرب

1 فنجان جو دوسر

1 عدد موز

5 عدد مغز گردو

1 قاشق کره بادام زمینی

1 قاشق عسل

یک مشت کشمش

معجون افزایش عضله

1 لیوان شیر کم چرب

1 فنجان جو دوسر

1 عدد موز

5 عدد بادام درختی

کمی پودر کاکائو

معجون کات و کاهش چربی

1 لیوان آب

نصف فنجان جو دوسر

1 قاشق مربا خوری دانه چیا

3 عدد بادام درختی

مقداری پودر قهوه

طرز تهیه معجون افزایش وزن با جو دوسر

جو دو سر: 1 فنجان

3 فنجان آب یا 1 فنجان شیر (بستگی به میل خودتان)

بادام‌زمینی خام یا بادام درختی خام (بستگی به میل خودتان): 15 عدد

کشمش یا مویز: 1/4 لیوان

پودر دارچین: 1 قاشق غذاخوری

عسل یا شیره برای شیرین شدن معجون: 1 قاشق

موز متوسط: 1 عددابتدا سراغ تفت دادن جو بروید. بعد از اینکه خامی جو گرفته شد، آن را در یک لیوان آب برای 5 دقیقه خیس کنید و سپس آب یا شیر را همراه دارچین در شیرجوش بریزید تا جوش بیایید.

حالا جو خیس‌خورده را به ترکیب شیر و دارچین اضافه کنید تا همراه هم بجوشند و ترکیب نهایی به غلظت کافی برسد. وقتی به غلظت موردنظر رسید بگذارید تا سرد شود و در همین زمان بادام‌زمینی یا بادام درختی، کشمش یا مویز را به آن اضافه کرده، با عسل شیرین کنید و برای تزیین کمی موز روی آن بگذارید. البته موز را می‌توانید از قبل هم میکس کرده و همراه با بادام به معجون اضافه کنید.

این ترکیب کالری بالایی دارد، ولی کاملاً سالم بوده و چربی آن مفید است. در نتیجه هم‌زمان با افزایش وزن تأثیری در افزایش چربی بدن نداشته و به حجم بافت عضلانی یعنی هدفی که دارید، منجر می‌شود.

تا همین‌جا که در تهیه این معجون افزایش وزن از جو دو سر استفاده کردید، دست نگه دارید تا معجون بعدی را با گرانولا درست کنیم. در کنار آن می‌توانید به مقاله طرز تهیه شیر خرما مراجعه کنید و با یکی دیگر از نوشیدنی‌های مقوی و پرخاصیت آشنا شوید.