در این پست از سایت  شاهین وانت سایپا جدیدترین خودروی سایپا,عکس خودرو شاهین وانت سایپا را قرار دادیم . در اقدامی عجیب سایپا جدیدترین شاهکار خود را که یک خودروی ساهین وانت است رونمایی کرد . خودروی شاهین وانت سایپا جدیدترین محصول تولیدی شرکت خودرو سازی سایپا می باشد . برای دیدن عکس و تصاویر خودرو شاهین وانت سایپا و مشخصات فنی و امکانات و  قیمت فروش خودرو شاهین وانت سایپا به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

شاهین وانت سایپا جدیدترین خودروی سایپا,عکس خودرو شاهین وانت سایپا

گرچه پراید وانت محصولی بود که همیشه مورد نقد و تمسخر قرارگرفت، اما فروش خوبی در بازار داشت. همین مسئله احتمالا سایپا را بر این داشته تا شاهین وانت را عرضه کند.

شاهین وانت سایپا جدیدترین خودروی سایپا,عکس خودرو شاهین وانت سایپا

طبق اعلام «محمد علی تیموری»، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا توسعه وانت جدید این شرکت مبتنی‌بر پلتفرم SP100 یا همان پلتفرم شاهین انجام خواهد شد و به‌نظر در سال 1403 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

تولید شاهین وانت در سال 1403

در حالی مدیرعامل سایپا از تولید شاهین وانت خبر داده که این سدان جزو محصولات پرچمدار سایپا محسوب می‌شود و تبدیل آن به یک پیکاپ بسیار دور از انتظار بوده است. افزون‌براین، سایپا طراحی وانت جدید 251 یا سپهر را تحت عنوان جایگزین پراید 151 در برنامه خود قرار داده است.

شاهین وانت سایپا جدیدترین خودروی سایپا,عکس خودرو شاهین وانت سایپا

تاکنون مشخصات این خودرو فاش نشده، اما احتمالاً این محصول جدید سایپا با همان موتور فعلی 1.5 لیتری توربوشارژ شاهین در بازار عرضه شود که توانایی تأمین قدرتی معادل 110 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر را خواهد داشت.

 

از طرفی احتمالاً سایپا موتور ME16 که مدل سایپایی موتور TU5 به‌شمار می‌آید را نیز بر روی این خودرو تعبیه کند. این پیشرانه قدرتی معادل 115 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را ارائه می‌کند. وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌ها را هم گیربکس 5 سرعته دستی یا همان گیربکس اتوماتیک شاهین به انجام خواهد رساند.

شاهین وانت سایپا جدیدترین خودروی سایپا,عکس خودرو شاهین وانت سایپا,شاهین وانت,شاهین وانت سایپا,شاهین وانت اریا,ماشین شاهین وانت,قیمت وانت شاهین,وانت شاهین شهر,عکس شاهین وانت,شاهین پیکاپ وانت,عکس شاهین وانت جدید,خودرو شاهین وانت,وانت بار در شاهین شهر,اسنپ وانت شاهین شهر,وانت باربری شاهین شهر,شاهین پیکاپ وانت سایپا,شاهین پیکاپ وانت جدید سایپا

********************************