ساکنان در تهران ۳ روز است که دچار قطعی آب شدند، ساکنان این مناطق می گویند بدون اینکه به آن ها اطلاع رسانی شود ۳ روز است که آب خانه هایشان قطع شده است. این کمبود آب در شرق سیستان بلوچستان و هم چنین خراسان هم دیده شده و حالا مردم تهران نیز ۳ روز است که دچار قطعی آب شده اند. در فصل بهار به دلیل بارش های کم در نیمه ی شمالی و شرقی کشور این مناطق را دچار کمبود آب کرده است.

? ذخایر سد ها نسبت به سال گذشته کاهش چشم گیری داشته و برخی از شهر ها را مثل تهران و البرز دچار مشکل کرده است. هنوز فصل بهار تمام نشده است برخی مناطق تهران دچار قطعی آب شده اند و هرچه با مسئولین تماس می گیرند کسی پاسخگو این قطعی ۳ روزه نیست.

بحران کم آبی

بحران کم آبی

ذخایر سدی تهران نسبت به سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.منطقه امیر آباد در تهران یکی از مناطقی است که دچار این قطعی ناگهانی آب شده است و مردم برای کارهای ضروری نیازمند آب شده اند.

آبفای تهران اعلام کرد که علت این قطعی آب، رانش زمین در حوالی جاده چالوس و مسدود شدن مسیر انتقال آب از سد امیرکبیر به تاسیسات آبرسانی تهران است.

منطقه امیر آباد در تهران یکی از مناطقی است که دچار این قطعی ناگهانی آب شده است و مردم برای کارهای ضروری نیازمند آب شده اند.

مهتاب یکی از ساکنان مرزداران است. می‌گوید: «دو روز است که آب محله قطع است. با سازمان‌های مربوط هم تماس گرفته‌ایم. به ما گفتند که فشار آب ضعیف است مجبوریم که فشار آب هم منطقه را کم کنیم. حتی نمی‌پذیرند که آب قطع می‌شود، می‌گویند فشار آب ضعیف است.»

ندا که از گرمای محل کارش بی‌حال مانده است، می‌گوید: «برای سرویس بهداشتی هم مجبوریم به اورژانس بیمارستان قلب برویم.» البته تنها او و همکارانش نیستند که راهی اورژانس بیمارستان می‌شوند. از ساختمان‌های همجوار با این بیمارستان کم نیستند کسانی که برای استفاده از سرویس به بیمارستان قلب پناه می‌برند.

منبع:عرشه انلاین