وحید شمسایی فوتبالیست مطرح ایرانی در برنامه تلویزیونی مهلا گفت: بگذارید ریا شود من خانه‌ام در نیاوران می‌باشد، من دیدم که بهترین ماشین‌های ایران در ساعت ۴ صبح پارک می‌کنند و در صف حلیم می‌ایستند.

وحید شمسایی

وحید شمسایی

وحید شمسایی که متولد ۳۰ شهریور سال ۱۳۵۴ در تهران می‌باشد بازیکن فوتسال است. او مدرک کارشناسی می‌باشد که ورزش را با فوتبال آغاز کرد سپس به سمت فوتسال رفت و آقای گل فوتسال جهان شد و هم اکنون نفر دوم است.

وحید شمسایی دارای ۱۸۰ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن می باشد و سرمربی گری می‌کند.

وحید شمسایی که اصالتاً اهل زفرقند شهرستان اردستان در استان اصفهان می‌باشد در تهران به دنیا آمده است. او فرزند آخر در یک خانواده فوتبال دوست است و یک خواهر و یک برادر به نام امیر دارد. پدر وحید سال‌هاست که فوت شده است.

شمسایی

شمسایی

وحید شمسایی در مورد خانواده‌اش گفت: خانواده من به شدت فوتبالی هستند پدرم یک استقلالی دو آتیشه بود مادرم و برادرم از طرفداران پرسپولیس بودند و خواهرم بعدها طرفدار استقلال شد. من فکر می‌کنم فوتبال در ما ارثی استس چون دایی‌هایم خوب فوتبال بازی می‌کند.

از آنجایی که پدرم فک می‌کرد من شاید پروفسور شوم شناسنامه‌ام را چند ماه زودتر گرفت در واقع تاریخ تولدم در شناسنامه ۳۰ شهریور ۵۴ است ولی من در اصل ۲۳ آذر ۵۴ به دنیا آمدم.

شمسایی

شمسایی

شمسایی توسط معلم ورزش که به شدت او را تشویق می‌کرد به صورت حرفه‌ای فوتبال را انتخاب کرد و در مسابقات کشوری به میدا رفتن اما به دلیل مصدومیتی که در ناحیه پای او به وجود آمد ۶ سال از ورزش دور بود.

وحید شمسایی پس از معصومیت در نوجوانی و جوانی زمانی که داشت دیده می‌شد به یک دفعه دچار یک بیماری عجیب و غریب در جفت زانوهایش شد. او هرچه به دکتر رفت بیماری او تشخیص داده نشد و مجبور شد ورزش را کنار بگذازد که بعد از مدتی رفته رفته وزن آن زیاد شد و به حدود ۱۱۰ کیلوگرم رسید.
در همان زمان که در گیرودار بیماری بود نمی‌توانستم نمی‌توانست فوتبال بازی کند و به همین علت به سمت بیزینس رفت طوری بود که شرایط مالیش بسیار خوب بود تا اینکه در سال ۱۳۷۸ زمانی که ۲۴ سال داشت ورشکست شد و شرایط خیلی بدی برای او رقم خورد به طوری که پدرش به برادرش گفت او را به فوبسال ببرد تا حال و هوایش عوض شود.

او پس از چند ماه که از ورشکستگیش گذشته بود وارد تیم فوتسال پیمان تهران شد و پس از سه سال حضور در این تیم قهرمان لیگ برتر ایران و عنوان آقای گل را کسب نمود. شمسایی در سال ۸۱ در ۲۷ سالگی مورد توجه سرمربیان تیم فوتسال استقلال تهران قرار گرفت و به این تیم ملحق گردیدو با حضور در این تیم یک قهرمان لیگ برتر ایران و دو جایزه آقای گل رو از آن خود نمود.

وحید شمسایی سال ۱۳۸۳ بود که به تیم ارم کیش قم ملحق گردید و توانست طی یک سال بازیعنوان آقای گل ایران را کسب نماید و پس از آن تصمیم به جدایی گرفت و به تیم تام ایران خودرو ملحق شد و تا سال ۱۳۸۷ برای این تیم توپ زد. وحید در تیم تام ایران خودرو توانست یک قهرمان لیگ برتر و یک عنوان آقای گل ایران را کسب نمایند.

وحید شمسایی در سال ۸۷ به تیم فولاد ماهان اصفهان ملحق گردید و تا سال ۱۳۹۰ در این تیم عضویت داشت و توانست دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام آسیا را کسب نماید. او در سال ۹۰ در سن ۳۶ سالگی برای ادامه در فوتسال به تیم گیتی پسند اصفهان ملحق شد و پس از یک سال بازی برای این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب نمود.

وحید شمسایی در سال ۹۲ به عنوان بازیکن و سرمربی به تیم دبیری تبریز ملحق شد و در سال ۹۳ پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر از آن جدا شد و به عنوان بازیکن و سرمربی به تیم تاسیسات دریایی تهران ملحق شد و تا سال ۱۳۹۷ در این تیم مشغول به کار بود. او در سال ۹۷ پس از تمام شدن قراردادش با تیم تاسیس دریایی تهران تصمیم گرفت که از دنیای فوتسال خداحافظی کند. وحید شمسایی در 21 سالگی با یکی از اقوام خود ازدواج کرده است که ثمره این زندگی زناشویی 3 فرزند دختر است، نگار بزرگتر است و کيانا و کيميا دو قلوهیي دوست داشتنی بچه های کوچکتر خانواده شمسایی هستند.