در این مطلب از سایت ذکر و دعای استار بورس طلسم گشایش کار بسته شده,نوشتن طلسم گشایش کسب و کار و رفع نحسی را قرار دادیم . طلسم بسیار قوی و مجرب برای گشایش کار بسته و گشایش در کسب و کار فوری و گشایش در مشکلات و گرفتاری های کاری و گشایش کار دادگاهی و اداری و گشایش کار خرید و فروش و معاملات و گشایش در گرفتاری ها و سختی ها و دشواری ها . طریقه نوشتن این طلسم قوی و مجرب برای گشایش کار را در ادامه قرار دادیم …

طلسم گشایش کار بسته شده,نوشتن طلسم گشایش کسب و کار و رفع نحسی

طلسم گشایش کار بسته شده,نوشتن طلسم گشایش کسب و کار و رفع نحسی

طلسم گشایش کار بسته شده,نوشتن طلسم گشایش کسب و کار و رفع نحسی

طلسم گشایش کار بسته شده یکی از قدرتمندترین و معروفترین طلسم‌ها در جهان ماست. این طلسم باعث می‌شود که هر آنچه که کار بسته شده و به نوعی موانعی برای فرد شده، به سادگی باز شود و فرد را به سمت موفقیت در زندگی و کار و نیز شادی و خوشبختی در هر زمینه‌ای هدایت کند.

با انجام این طلسم، انرژی های مثبت و قدرتمند جهت شکستن هر نوع موانعی که در راه فرد قرار دارد، آزاد می‌شود. این طلسم به شخص کمک می کند تا با اعتماد به نفس بیشتر، خلاقیت و قدرت بیشتری در کار خود داشته باشد.

برای استفاده از این طلسم، شخص باید مراحل و راهکارهای مختلفی را دنبال کند. در اینجا به طور خلاصه می‌توان به مراحل مهمی از این طلسم اشاره کرد. برای شروع، شخص باید برای خود یک زمان و محل خاصی مشخص کند و در این محل، با تمرکز کامل، به تلاش برای گشایش کار بسته شده بپردازد. در این مرحله، شخص باید نیت خود را برای رفع موانع و کار بسته شده اعلام کند.

سپس، شخص باید با استفاده از قدرت انرژی مثبت و طاقت فراوان خود، برای رفع موانع و گشایش کار بسته شده، از تلاش و تمرین بهره گرفته و برای خود یک برنامه راهبردی برای کاری که قصد دارد باز کند، تعیین کند. با انجام این مراحل، شما می‌توانید این طلسم قدرتمند را به خوبی تجربه کرده و به سمت موفقیت در کار و زندگی حرکت کنید.

طلسم‌های مؤثر برای گشایش کار بسته شده

از طلسم‌ها و روش‌های مختلف برای گشایش کار‌های بسته شده، قدیمی‌ترین‌ها، طلسم‌های ساده و موثری هستند که به طور عمومی در فرهنگ‌های شرقی و اسلامی وجود دارند. از جمله روش‌هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به استفاده از حروف و اعداد خاص در صورت‌ها، مروج و بعضی طلسم‌ها اشاره کرد.

یکی از طلسم‌هایی که برای گشایش کار بسته شده استفاده می‌شود، کاربرد طلسم سلیمان می‌باشد. این طلسم با استفاده از حروف عربی و تکرار آن‌ها در یک برگه، با هدف حذف هر گونه مانع و قطع کننده از ورود روی خود نوشته‌ می‌شود. سپس طلسم بر روی قلم مداد گرفته شده و پنج روز پیاپی شیشه پایین حلقوی جوش داده و قبل از طلوع آفتاب همان روز، پنج میلی‌لیتر آب و 5 میلی‌گرم نمک باقی‌مانده مخلوط و در سمت راست پلک بیرونی يك چشم تيزمايه رفته ميشود وبا التماس‌الخاص كه هر شخصی برای خود به این طلسم می‌رساند، خداوند را خواهان گشایش کار‌ی خود می‌نماید.

طلسم‌هایی دیگری همچون طلسم تمکید، طلسم تفریج مشکلات، طلسم بخوانید و پس از آن در یک لیوان آبی مخلوط، آن را پاشید، در نهایت تعویض لباس پس از استحمام با شب‌های متوالی با محک رز و ختم سوره فتح نیز موثر هستند.

بنابراین، در این مطلب، بعضی از طلسم‌های موثر برای گشایش کار بسته شده بررسی شدند. با این حال، باید توجه داشت که موفقیت در این عمل نیازمند اعتقاد به این طلسم‌ها و اسرار متقنی در رابطه با این روابطی است که برقراری کامل آن‌ها هیچ‌گاه برای هیچ‌کسی یک دستور العمل قطعی نوشته شده و یا تضمین شده نخواهد بود.

طلسم گشایش کار فوری نوشتنی و خواندنی

نوزده جمله است که سبب گشایش در کارها و بن بست هاست; این کلمات را رسول خدا(صلی الله علیه وآله) به امیرمؤمنان(علیه السلام) تعلیم داد، و جناب «شیخ صدوق» آن را در کتاب «خصال» آورده است:

یا عِمادَ مَنْ لاعِمادَ لَهُ، وَ یا ذُخْرَ مَنْ لاذُخْرَ لَهُ، وَ یا سَنَدَ مَنْ لاسَنَدَ لَهُ،

ای تکیه گاه کسی که تکیه گاه ندارد و ای ذخیره کسی که ذخیره ندارد و ای پشت کسی که پشتی ندارد

وَیا حِرْزَ مَنْ لاحِرْزَ لَهُ، وَ یا غِیاثَ مَنْ لاغِیاثَ لَهُ، وَ یا کَریمَ الْعَفْوِ، وَ یا

و ای امان کسی که امانی ندارد و ای فریادرس کسی که فریادرسی ندارد ای بزرگوار گذشت ای

حَسَنَ الْبَلاءِ، وَ یا عَظیمَ الرَّجاءِ، وَ یا عَوْنَ الضُّعَفاءِ، وَ یا مُنْقِذَ الْغَرْقی،

خوش آزمایش ای بزرگ امید و ای یاور ناتوانان وای نجات بخش غریقان

وَیا مُنْجِیَ الْهَلْکی، یا مُحْسِنُ یا مُجْمِلُ، یا مُنْعِمُ یا مُفْضِلُ، اَنْتَ الَّذی

نابود شده ای نیک ده ای زیبا ای نعمت بخش ای فزونبخش تویی که

سَجَدَ لَکَ سَوادُ اللَّیْلِ وَ نُورُ النَّهارِ، وَضَوْءُ الْقَمَرِ وَشُعاعُ الشَّمْسِ،

سجده کند برایت سیاهی شب و روشنی روز و پرتو ماه و شعاع خورشید

وَدَوِیُّ الْماءِ وَحَفیفُ الشَّجَرِ، یااَللهُ یااَللهُ یا اَللهُ،اَنْتَ وَحْدَکَ لاشَریکَ لَکَ.

و صدای آب و صدای درخت ای خدا ای خدا ای خدا تویی یگانه ای که شریک نداری.

آنگاه می گویی:«اَللّهُمَّ افْعَلْ بی کَذا وَ کَذا; خدایا چنین کاری را برایم انجام ده». (به جای این کلمات حاجت خود را ذکر می کنی) پس از خواندن آن، ان شاءاللّه تعالی حاجت شما مستجاب می شود. (خصال، جلد 2، صفحه 510، حدیث 1 و بحارالانوار، جلد 92، صفحه 155، حدیث 3)

دعای گشایش کار از امام صادق(ع) برای حاجت ضروری

دعایی که برای گشایش سریع کارها از امام صادق(علیه السلام) نقل شده است به شرح زیر است:

اَللّهُمَّ اِنْ کانَتْ ذُنُوبی قَدْ اَخْلَقَتْ وَجْهی عِنْدَکَ، فَاِنّی اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِنَبِیِّکَ

خدایا اگر چه گناهانم مرا در پیش تو بی آبرو کرده ولی من روکنم بدرگاهت بوسیله پیامبرت

نَبِیِّ الرَّحْمَةِ، مُحَمَّد صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ، وَ عَلِیٍّ وَ فاطِمَةَ، والْحَسَنِ

پیامبر رحمت محمّد صلی الله علیه وآله و علی و فاطمه و حسن

وَالْحُسَیْنِ، وَالاَْئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ.

و حسین و امامان دیگر علیهم السلام. (تفسیر قمی، جلد 1، صفحه 345 و بحارالانوار، جلد 92، صفحه 185، حدیث 5)

دعای گشایش فوری در صحیفه سجادیه

امام سجاد (ع) در دعای 54 صحیفه سجادیه فرموده اند که هر گاه اندوه و گرفتاری دنیا به شما روی آورد این گونه خدا را بخوانید:

یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَه وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی

آن گاه آیه الکرسی (آیه 255 سوره بقره) و سوره فلق و ناس و توحید را بخوانید و بگویید:«ای خدای من، مانند کسی که نیازمندیش به نهایت رسیده و فریادرسی نمی یابد و نیرویش سست شده و نیرودهنده ای نمی شناسد و گناهانش بسیار است و آمرزنده ای سراغ ندارد… جان مرا آن دم بازستان که در ایمان استوار باشم و رشته نیاز مرا از این جهان بگسل و میل و رغبت و نیاز مرا به آنچه در نزد توست قرار ده… خدایا میل و نیاز مرا در درخواست از خودت آن گونه قرار ده که آنچه دوستانت از تو می خواهند من نیز از تو بخواهم و از آنچه میترسند بترسم…»

دعایی برای باز شدن و گشایش گره کار

امام صادق(ع)فرمودند:

کسی که داخل در صبح و شب شود و بزرگترین اندوهش دنیا باشد خداوند فقر و نیازمندی را جلو او قرار می‌ دهد و کارش را پراکنده می‌ گرداند، و در دنیا به آنچه خواهد دست نمی‌ یابد جز چیزی را که برای او مقدّر شده، و کسی که داخل در صبح و شب گردد و بزرگترین اندوهش آخرت باشد خداوند غنی و بی ‌نیازی را در دل او قرار می‌ دهد و کارش را منظّم می‌ نماید):

یا فَارِجَ الْهَمِّ، وَ کَاشِفَ الْغَمِّ، یا رَحْمَانَ الدُّنْیا وَ الْآخِرَةِ وَ رَحِیمَهُمَا، صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ افْرُجْ هَمِّی، وَ اکْشِفْ غَمِّی.

ای بردارنده غم و دور کننده اندوه، ای بی ‌اندازه بخشاینده در دنیا و آخرت و بسیار مهربان در آن دو سرا، بر محمّد و آل محمّد درود فرست، و غم مرا بردار، و اندوهم را دور ساز. (ترجمه و شرح صحیفه کامله سجادیه فیض الاسلام)

طلسم قوی برای گشایش کار

ملا محمد صادقی عراقی در نهایت سختی و پریشانی و بدحالی بود. به هیچ وجه برای او گشایش نمی‌شد تا آن که شبی در عالم خواب خدمت حضرت حجت (علیه‌السلام) رسید و عرض حال خود بگفت.

حضرت حجت (علیه‌السلام) فرمود:

به نزد سید محمد سلطان آبادی برو و به دستورالعمل آن عمل کن:

اول آن که بعد از فجر صبح دست بر سینه گذارد و هفتاد مرتبه بگوید

یا فتاح

دوم آن که مواظبت کن به خواندن:

لاحَوْلَ وَلاقُوَّهَ اِلاّ بِاللهِ تَوَکَّلْتُ عَلَی الْحَیِّ الَّذی لایَمُوتُ وَ اَلْحَمْدُللِهِ الَّذی لَمْ یَتَّخِذْ صاحِبَهً وَلا وَلَداً وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ شَریکٌ فِی الْمُلْکِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبیراً.

دعای گشایش کار و روزی

در کتب ادعیه و دعا به موارد مختلف دعاهای سفارش شده از طرف ائمه و بزرگان دینی برای گره گشایی فوری از کارها و مشکلات اشاره شده است. از جمله می‌توان به قوی ترین دعای گشایش کار و روزی فوری از امام حسین و امام جواد (ع) اشاره کرد که در ادامه این متن ارائه شده است.
دعای گشایش کار و روزی فوری از امام حسین (ع) با معنی

این دعا منصوب به امام حسین علیه السلام بوده و به خواندن آن بعد از نمازهای یومیه برای رفع مشکلات و گشایش کار سفارش شده است:

اللّهُمَ اِنّی اَسئَلُکَ بِکَلِماتِکَ وَمَعاقِدِ عَرشِکَ و سُکّانِ سَماواتِکَ وَاَرضِکَ وَاَنبیآئِکَ وَرُسُلِکَ اَن تَستَجیبَ لی فَقَد رَهَقَنی مِن اَمری فَاَسئَلُکَ اَن تُصَلِیَ عَلی مُحَمَّدٍ وآل مُحَمَّد وَاَن تَجعَل لی مِن اَمریُسراً وَالحَمدُ لِلهِ اَوَّلاً وَاخِرًا

خداوندا از تو درخواست میکنم به کلمات خودت و عرش خودت وسکونت گزیدگان در آسمانها و زمینت وپیامبران و رسولانت که دعایم را مستجاب کنی چه آنکه سختی مرا در فشار قرار داده پس از تو میخواهم که درود بفرستی برمحمد وآل محمد درکارم آسایش قرار دهی وستایش برخدائیکه اول و آخر است.

دعای گشایش کار و رفع گرفتاری از امام حسین (ع)

این دعا را امام حسین(ع) در روز عاشورا پس از ضربت خوردن به امام سجاد (ع) فرزند گرامی خود آموختند و به خواندن آن جهت برآورده شدن حاجت و رفع گرفتاری سفارش فراوان کردند.

در حدیثی به روایت از امام سجاد (ع) آمده است که : پدرم هنگام شهادتش در روز عاشورا در حالی که خون از تمامی بدنش جاری بود، مرا به سینه‌ خود فشرد و گفت: پسر عزیزم! این دعا را به خاطر بسپار که آن دعایی است مادرم فاطمه آن را به من آموخت.

و مادرم از رسول اکرم (ص) آموخت و جبرئیل امین بود که آن را به ایشان آموخته بود تا در هنگام حاجت و نیازمندی و گشایش کار و روزی آن را به این شرح بخواند:

« بِحَقِ‏ یس وَ الْقُرْآنِ الْحَکِیمِ‏ وَ بِحَقِ‏ طه‏ وَ الْقُرْآنِ الْعَظِیمِ یَا مَنْ‏ یَقْدِرُ عَلَى‏ حَوَائِجِ‏ السَّائِلِینَ یَا مَنْ یَعْلَمُ مَا فِی الضَّمِیرِ یَا منفس [مُنَفِّساً] عَنِ الْمَکْرُوبِینَ یَا مفرج [مُفَرِّجاً] عَنِ الْمَغْمُومِینَ یَا رَاحِمَ الشَّیْخِ الْکَبِیرِ یَا رَازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ یَا مَنْ لَا یَحْتَاجُ إِلَى التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذَا وَ کَذَا.»

به حق «یس» و «قرآن کریم»، و به حق « طه و قرآن با عظمت»، ای کسی که در برآوردن حاجت حاجتمندان توانایی، ای کسی که از درون افراد خبر داری، ای بر طرف کننده ی گرفتاری‌ها، ای شادی بخش کسانی که غم زده اند، ای کسی که به افراد پیر ترحم می‌کنی،‌ ای کسی که روزی طفل کوچک را می‌دهی، ای کسی که به تفسیر احتیاج نداری، بر محمد و آلش درود فرست.

توجه: در این متن به جای کذا و کذا در پایان دها باید حاجت خود را درخواست کرده، ان شالله که مستجاب می‌گردد.
همچنین بخوانید: دعا برای فروش خانه فوری و سریع از ایت الله بهجت و امام صادق

قویترین دعای گشایش کارها و روزی فوری از امام جواد (ع)

به نقل از علی بن مهزیار یکی از اصحاب امام جواد (ع) آمده است: شخصی از مسلمانان گرفتار در زندان به نام محمد بن حمزه غنوی، طی نامه‌ای از من درخواست کرد تا از امام جواد علیه السلام درخواست کنم که دعایی به جهت گشایش در کارها به وی معرفی کند.

علی بن مهزیار ادامه می دهد من این درخواست را اجابت کرده و به محضر امام جواد (ع) فرستادم که ایشان در پاسخ من نوشت:

در باره دعایی که محمد بن حمزه خواستار آن بود تا گشایش درکارهایش ایجاد شود، به او بگو که به خواندن این دعا مداومت ورزد و مرتباً (به خصوص پس از نمازهای یومیه) آن را بخواند:

یَا مَنْ یَکْفِی مِنْ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ لَا یَکْفِی مِنْهُ شَیْ‏ءٌ اکْفِنِی مَا أَهَمَّنِی مِمَّا أَنَا فِیهِ

ای خدایی که از هر چیزی بی نیازی و همه به تو نیازمندند، در مورد آنچه مرا غمگین و نگران کرده است، یاری ام فرما

دعای رزق و روزی امام جواد برای رفع مشکلات مالی

در روایات متعدد از امام جواد (ع) به عنوان واسطه رزق و روزی یاد شده است و سفارش شده اگر شخصی در امور مالی خود دچار گرفتاری شده است این دعای کوتاه را پس از نمازهای واجب بخواند تا از گرفتاری و مشکلات خلاص شده و روزی فرد گسترش یابد.

در برخی منابع سفارش شده است کـه دعای زیر را پس از هر نماز واجب روزانه بخوانید و در بعضی کتب دینی هم آمده است کـه این دعا را به مدت 9 روز و هر روز 14 بار بخوانید:

«اَللّهُمَّ اِنّي اَسئَلُکَ بِحَقِ وَليِّکَ مُحَمَّدِ بنِ عَليِّ التَّقی الجَواد علیه السلام اِلّا جُدتَ بـه عَليَّ مِن فَضلِکَ و تَفَضَّلتَ بِهِ عَليَّ مِن وُسعِکَ وَ وَسَّعتَ بِهِ عَليَّ مِن رِزقِکَ و اَغنَیتَنی بِحَلالِک عَن حَرامِک و بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ و جَعَلتَ حاجَتی اِلَیکَ و قَضاءَها عَلَیکَ اِنَّک لِمـا تَشاءُ قَدیر»