در این پست از سایت استار بورس فال قهوه واقعی آنلاین فردا شنبه 1 مهر 1402 فال قهوه سریع و درست را قرار دادیم . فال قهوه صد در صد درست و واقعی فردا + فال قهوه آنلاین سرنوشت + فال قهوه آنلاین ازدواج فردا 1 مهر 1402 برای همه متولدین ماه های سال در سایت استار بورس …

فال قهوه واقعی آنلاین فردا شنبه 1 مهر 1402

#فروردين:
رابطه تان رابه مرحله جدی وحساس کشانده اید بهتراست بادقت تصمیم گیری کنید.بيشتر کارهای شما از روی عجله و احساسات گذرا بوده بيشتر دقت کنید

#ارديبهشت :
از لحظه های زندگیتان استفاده کنید که بعدا پشیمون نشوید،در کاری که شک کردی ریسک نکن

#خرداد:
قهرو جدایی زودگذر درپیش دارید. در کار یا رابطه کسی دخالت نکنید ،اوضاع مالی تان بهتر خواهد شد ،انجام کارهای درمانی با موفقیت

#تیر :
ممکن است شخص موردعلاقه تان شمارا فریب دهد مراقب باشید البته مجردین،متاهلین باید خودتان قدم های در جهت بهتر شدن بردارید

#مرداد :
بی تفاوتی احساسی رابرای مدتی تجربه خواهیدکرد ،نباید محبت خود را از اطرافیان دریغ کنید، پرداخت هزینه هایی مانند (سلامتی،وامی)

#شهریور :
شخصی قصد دو به هم زنی بین شما وعشقتان رادارد مراقب باشید.ازدواج یا محرمیت ،در خانواده کمی دلخوری و بحث خواهید داشت متولد اسفند یا نیمه دوم ب شما علاقه نشان میدهد

#مهر:
ازبازی دادن اطرافیان دست بردارید حرف دلتان راصادقانه بگوئید.کسی را خیلی رنجانده اید ،حتما از دل این شخص دربیاورید

#آبان:
تکلیفتان بزودی بافردموردنظر مشخص میشود.احتمالا در ۵ وعده نزدیک پول خوبی به دستتان برسد ،دعوت به یک مهمانی خواهید شد

#آذر:
استرس وسردرگمی بعلت بلاتکلیفی احساسی روبه پایان است.شرایط خرید چیزی را پیدا خواهید کرد، راه تحصیلی با موفقیت

#دی:
امروز حوصله دیدار وصحبت باکسی راندارید اما تنهایی برایتان راه‌گشاست.از راه دور گشايش دارید، کمتر ناسازگاری کنید ،پ یا ژ،م،مراقب باشید

#بهمن:
کمی نسبت به ادمهای اطرافتان خوشبینی بیش ازحدراکناربگذارید.در مورد اتفاقی که جدیدا افتاده بزارید به حساب یک تجربه جدید و از آن درس بگیرید

#اسفند :
مجردین نیمه گمشده خودراپیدامیکنید ،باهم ماه خودتان لجبازي نکنید،متولد تير یا شهریور یا مرداد کمی شما رو بهم می ریزد

فال قهوه پیشگویی آینده واقعی :

?فروردین?
?خط منکسر (شکسته) : اوضاع آشفته و نابسامان – مشکلات شدید مالی – نابسامانی اوضاع – قرض و بدهی – فقر مالی – عدم توانایی برای امرار معاش.

?اردیبهشت?
?انگور : مال و سرمایه خویی به دستتان میرسد و از راه تلاش و کوشش رشد ترقی خوبی خواهید داشت – مراقب باشید پول هایتان را به راحتی از دست ندهید – از ولخرجی پرهیز کنید.

?خرداد?
?گردن بند : آغاز زندگی عاشقانه – ازدواج و نامزدی – رسیدن خبرهای عالی – به وصال یار می رسید – دوری و فراق پایان می یابد – ارتباطی عاطفی در پیش دارید.

?تیر?
?لب : با افرادی روابط صمیمی برقرار خواهید کرد – ممکن است از جانب اطرافیان نیش و کنایه بشنوید اما صبور باشید و واکنشی نشان تدهید – موفقیت های خوبی کسب خواهید کرد – به سعادت و خوشبختی می رسید – شأن و مقام یافتن.

?مرداد?
?دست در دست بودن دو مرد : یافتن سازش و تفاهم – رسیدن به نقطه اشتراک – شراکت کاری و مالی – ایجاد معاملاتی که می‌تواند به سود شما و طرف مقابلتان تمام شود – آشتی و مصالحه.

?شهریور?
?چنگال : موفقیت های خوبی در زمینه کاری به دست خواهید آورد – مسیر مناسبی را در پیش گرفته اید – دشمنان و بدخواهان را پشت سر میگذارید و از دوستان ناباب فاصله می‌گیرید.

?مهر?
?قارچ : سفری در پیش دارید که ممکن است به کشورهای خارجی باشد و برایتان خاطرات خوشی را به همراه می آورد – مسافرت طولانی اما لذت بخش در انتظارتان است.

?آبان?
?مسواک : اموال خود را صرف خانواده خواهید کرد و سعی می کنید مشکلاتشان را برطرف نمایید – فردی خیرخواه هستید و همواره تلاش تان بر این است که به دیگران کمک برسانید.

?آذر?
?مثلث متساوی الضلاع : اوضاع مالی تان بهبود خواهد یافت و مال و سرمایه خوبی در راه دارید – ارثیه ای به دستتان می رسد که زندگیتان را سر و سامان خواهد داد.

?دی?
?ببر : دشمنان بزرگی دارید که تصمیم دارند برایتان دردسر به وجود آورند و شما را به مشکل بیاندازند اما اگر در مقابل‌شان صبور باشید با سخاوت و بزرگی از این کار دست میکشند.

?بهمن?
?آتش : اگر اتفاقات ناخوشایندی برایتان روی داد به هیچ عنوان با عجله و شتاب تصمیم نگیرید و دست به کاری اشتباه نزنید، اجازه دهید زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

?اسفند?
?پاکت : خبرهای بسیار خوبی به دست تان میرسد – زندگیتان سرشار از شادی و مسرت خواهد شد – اتفاقاتی روی می دهد که نسبت به مسائلی شما را امیدوار خواهد کرد.