همه ی دمنوش هایی که برای لاغری میشناسی رو فراموش کن و لاغری با 2 تا دمنوش خوشمزه و ارزان را اینجا یاد بگیر. اگر به دنبال دمنوش لاغری قوی هستی که زود نتیجه بگیری حتما دمنوشی که در این بخش بهتون معرفی میکنیم رو امتحان کنید. نکته ای که بسیار اهمیت دارد اینست که در کنار مصرف دمنوش لاغری باید به رژیم غذایی و تحرک خود نیز دقت کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه برسید. دمنوش لاغری معرفی شده را باید بدون افزودنی یا شیرین کننده ی مصنوعی استفاده کنید تا خاصیت خود را از دست ندهد. و به زمان مصرف آن دقت کنید این دمنوش را باید به عنوان میان وعده با یک یا چند عدد خرما بخورید. اولین پیشنهاد ما دمنوش لاغری چای سبز و کرفس است و بعد دمنوش زنجبیل که در ادامه طرز تهیه این 2 دمنوش لاغری قوی و موثر را میخوانید.

دمنوش لاغری کرفس و چای سبز

دمنوش کرفس و چای سبز همانگونه که از نام آن‌ها مشخص است، از ترکیب کرفس و چای سبز تهیه می‌شود. هر یک از این مواد مزایای و خواص خود را دارند و ترکیب آن‌ها با یکدیگر سبب می‌شود تا مزایای آن‌ها افزایش پیدا کند. کرفس خود یک گیاه مغزی محسوب می‌شود که استفاده از آن به عنوان یک گیاه مؤثر بر روی لاغری رواج بسیاری دارد. چای سبز هم سرشار از انتی اکسیدا‌هایی است که با افزایش متابولیسم بدن سبب چربی سوزی می‌شوند. بنابراین کرفس و چای سبز هر دو دارای تأثیرات زیادی بر روی چربی سوزی و کاهش وزن هستند.

تأثیر‌گذاری زیاد این دمنوش بر روی کاهش وزن سبب شده تا آن را به عنوان یک داروی لاغری بشناسند. تهیه این داروی لاغری هم بسیار آسان است.

برای تهیه ی دمنوش کرفس و چای سبز باید 2 قاشق چای خوری چای سبز را به همراه نصف قاشق چای خوری پودر برگ کرفس ترکیب کرده و مواد را درون یک لیوان آب جوش بریزید. سپس در حدود 5 دقیقه به مواد زمان بدهید و بعد از آن دمنوش لاغری شما آماده است.

توجه: اگر دمنوش کرفس و چای سبز را نتوانستید به تنهایی بخورید به منظور طعم دار شدن دمنوش می‌توانید مقداری زیره سبز یا زعفران به دمنوش خود اضافه کنید.

دمنوش لاغری زنجبیل

زنجبیل به دلیل داشتن طعم و طبعی گرم، سوخت و ساز بدن را تا حدودی افزایش می‌دهد. زمانی که اشتهایتان زیاد است، زنجبیل تازه را به صورت معکب‌های کوچک خرد و خشک کرده و آن را به غذاها و چای خود اضافه کنید.
با تحقیقاتی که بر روی زنجبیل انجام شده، تاثیر آن بر لاغری و کاهش چربی شکم و پهلو ثابت شده است. زنجبیل باعث کاهش اشتها و کاهش وزن می‌شود. خواص دیورتیک زنجبیل با دفع مایعات اضافی بدن و مانع از بروز التهاب می شود. از دیگر خواص این ماده غذایی می‌توان به فاقد کالری بودن آن اشاره کرد. زنجبیل را می‌توان به سادگی با سایر مواد ترکیب کرد و دمنوش لاغری خوشمزه ای را تولید کرد.

 دمنوش برای لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

  • زنجبیل با لیموترش: مناسب برای پاکسازی کبد و بهبود هضم چربی
  • آب گریپ فروت و زنجبیل: لاغری و کاهش چربی شکم و مانع از تجمع چربی شده و میزان کلسترول خون
  • زنجبیل و دارچین به همراه نعنا: درمان آکنه و کاهش وزن

توجه:

نکته‌ای که باید در زمان استفاده از دمنوش‌ها در نظر بگیریم این است که حتماً دمنوش‌ها را با همان طعم خودشان بخورید و اضافه کردن افزودنی‌های غیرمجاز شیرین‌کننده در آن بپرهیزید. همچنین اگر عادت دارید که بعد از غذا چای بنوشید پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه آهن غذا از بین نرود، این عادت خود را با خوردن دمنوش تعویض کنید تا سبک زندگی سالمی برای خود به ارمغان‌ آورید.