در این پست از سایت استار بورس ?‍?آموزش طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ با خمیر بربری,دستور پخت پیتزا مرغ و قارچ در خانه?‍? را قرار دادیم .

?‍?آموزش طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ با خمیر بربری,دستور پخت پیتزا مرغ و قارچ در خانه?‍?

#آموزش_پیتزا_مرغ_وقارچ_باخمیر_بربری

پیتزا_مرغ_قارچ درست کردم چه پیتزایی پیتزا با نوشابه زدیم بر بدن (میدونم ضرر داره ولی ماهی یکبار عیبی نداره که)  
اندازه ها رو چشمی ریختم شما طبق سلیقه و ذایقه ی خانوادتون مواد رو میتونید کم و زیاد کنید. 
عرضم به حضورتون که:
قارچ ورقه شده و تفت داده شده 
سینه ی مرغ پخته شده و ریش شده 
پنیر پیتزا رنده شده 
فلفل دلمه ای سبز یک عدد
خمیر نون بربری یک عدد (تنبل کی بودم من)
سس مخصوص 
پودر آویشن مقداری 
اول از همه فر رو روشن کنید تا گرم بشه. بعد قارچ ها رو خوب بشویید وخرد کنید و بریزید داخل تابه و تفت بدید تا آب قارچ ها خوب تبخیر بشه. 
کف سینی فر رو کمی چرب میکنیم وخمیر رو پهن میکنیم. حالا سس رو با برس به خمیر میمالیم بعد کمی پنیر پیتزا میپاشیم روی خمیر. مرغ ها رو هم میریزیم با قارچ های تفت داده شده و کمی پودر آویشن.دوباره پنیر پیتزای فراوان میریزیم و سطحش رو میپوشونیم. میره داخل فر به مدت بیست تا بیست و پنج دقیقه. 
بعد از این زمان شعله ی بالای فر روشن میکنیم به مدت دوالی سه دقیقه تا پنیر ها طلایی بشه

نوش جان

?‍?آموزش طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ با خمیر بربری,دستور پخت پیتزا مرغ و قارچ در خانه?‍? ,طرز تهیه پیتزا مرغ قارچ,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ رستورانی,طرز تهیه پیتزا مرغ بدون قارچ,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ و کالباس,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ خانگی,طرز تهیه پیتزا مرغ با قارچ,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ بدون فر,طرز تهيه پيتزا مرغ و قارچ,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ با توستر,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ با خمیر آماده,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ با نان تست,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ با فر,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ با خمیر خانگی,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ رستورانی نی نی سایت,طرز تهیه پیتزا گوشت و قارچ رستورانی,فیلم طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ رستورانی,طرز تهیه پیتزا مرغ بدون قارچ بدون فر,طرز تهیه پیتزا مرغ بدون قارچ در فر,طرز پخت پیتزا مرغ بدون قارچ,طرز تهیه پیتزا مرغ و سوسیس بدون قارچ,طرز تهیه پیتزا مرغ با قارچ بدون فر,فیلم طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ بدون فر,طرز تهیه ساندویچ مرغ و قارچ بدون پنیر پیتزا,طرز تهیه پیتزا گوشت و قارچ و کالباس,طرز تهیه پیتزا مرغ و گوشت و قارچ,طرز تهیه پیتزا گوشت و قارچ خانگی,طرز تهيه پيتزا گوشت و قارچ خانگي,طرز تهیه پیتزا گوشت و قارچ خانگی بدون فر,روش تهیه پیتزا مرغ و قارچ خانگی,طرز پخت پیتزا مرغ و قارچ خانگی,فیلم طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ خانگی,روش تهیه پیتزا گوشت و قارچ خانگی,روش پخت پیتزا مرغ و قارچ خانگی,طرز تهیه پیتزا با مرغ و قارچ,طرز تهیه مرغ با پنیر پیتزا و قارچ,طرز تهیه ساندویچ مرغ با قارچ و پنیر پیتزا,طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ با پنیر پیتزا,طرز تهیه پیتزا گوشت و قارچ بدون فر,فیلم طرز تهیه پیتزا گوشت و قارچ بدون فر,دستور پخت پیتزا گوشت و قارچ بدون فر,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ ایتالیایی,طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ در مایکروویو,طرز تهیه پیتزا گوشت و قارچ در توستر,فیلم طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ در توستر