گلاب از گل محمدی تهیه می شود و یکی از گونه های خانواده روزاسه می باشد. این گیاه طرفداران بسیاری در ایران دارد، از گلاب در طب سنتی برای درمان مریضی ها به کار می رود علاوه براین گلاب دارای خاصیت های بسیاری برای پوست و مو می باشد. از گلاب به عنوان خوشبو کننده هم استفاده می شود ولی در حالت رقیق باید استفاده کنید.

خاصیت های باور نکردنی گلاب

خاصیت های باور نکردنی گلاب

از گلاب برای بثورات، آکنه و سایر موارد پوستی استفاده می شود.فصل بهار بهترین زمان برای چیدن گل محمدی و گرفتن گلاب از آن است. از گلاب علاوه بر استفاده از صنعت عطرسازی در درمان هم استفاده می شود، گلاب دارای خاصیت ضد التهاب، ضد تشنج، ضد برونشیت و… می باشد.

خاصیت های باور نکردنی گلاب برای واژن

خاصیت های باور نکردنی گلاب برای واژن

خاصیت باور نکردنی گلاب برای واژن:

پوست واژن خیلی حساس است و در مقایسه با سایر اندام های بدن لطیف تر می باشد، به همین علت بافت مخاطر واژن هر محصولی را به سادگی جذب می کند. گلاب به عنوان یک محصول که PH آن معتدل است و به عنوان یک خوشبو کننده، برای واژن مفید است.

خواص گلاب را برای واژن در ادامه با هم می خوانیم:

۱- رفع تیرگی واژن
۲- رفع عفونت واژن
۳- رفع بوی بد واژن
۴- کاهش علائم PMC
۵- درمان خارش واژن
۶- درمان سوزش واژن

گلاب و عفونت واژن:

گلاب به دلیل داشتن ویتامین C، پلی فنولها و آنتی اکسیدان به بدن در مقابله با عفونت کمک می کند.خواص ضد عفونی کننده گلاب باعث می شود که با باکتری ها و ویروس های این ناحیه مبارزه کند.

شستشوی واژن با گلاب:

عفونت واژن باعث خارش، سوزش و بوی بد این ناحیه می شود، روزی دو سه بار خود را با گلاب خالص بشویید.

خواص گلاب برای تیرگی واژن

گلاب

گلاب

یکی از بهترین راه های برای سفید شدن ناحیه واژن، ترکیب گلاب با آبلیمو می باشد.
لیمو حاوی اسید سیتریک و ویتامین C است که تغییر رنگ را از بین می برد هم چنین باکتری ها را نابود می کند.
مواد مورد نیاز این ترکیب: دو قاشق آبمیوه + ۱۰ قطره گلاب خالص
روش استفاده از این ماده هم ساده است، با استفاده از یک پنبه مقداری از این محلول را روی نواحی تیره واژن بزنید و بعد از ۲۰ دقیقه بشورید. این کار را روزی ۳ مرتبه تکرار کنید.

ترکیب گلاب و چوب صندل برای رفع تیرگی واژن:

چوب صندل برای تغییر رنگ پوست مناسب است و گلاب هم دارای خاصیت مرطوب کنندگی است.
ترکیب این ۲ماده برای برطرف کردن تیرگی واژن به شما کمک می کند.

گلاب دارای خواص درمانی فراوانی به خصوص برای رفع بیماری‌های پوستی و برطرف کردن تیرگی‌های بدن است. در این پست ما به خواص گلاب برای رفع تیرگی واژن، خواص گلاب برای رفع عفونت و سایر مزایای استفاده از آن پرداختیم. خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی گلاب، آن را به انتخاب بهتری نسبت به مواد شیمیایی تبدیل کرده است.