آیا کلش اف کلنز مسدود و بسته شده؟آیا کلش اف کلنز در ایران از دسترس خارج شده؟ مشکل باز نشدن بازی کلش اف کلنز چیست؟چرابازی کلش اف کلنز باز نمیشود؟

این ها سوالاتی هست که بازیکنان این بازی در حال جستجو هستند،پاسخ به این سوال را در ادامه خواهید خواند.

طبق بررسی های انجام شده دو بازی معروف کلش اف کلنز و کلش رویال در ایران با اختلال مواجه شده که به نظر مسدود شده اند.

فعلاً هیچ یک از مقام‌های رسمی حوزه ارتباطات ایران در این باره اظهار نظر نکرده‌اند و تاریخ مشخصی برای برطرف شدن مسدودیت اعلام نشده.

طبق شنیده ها، کلش آف کلنز مسدود شده و باز نمی شود و یا به کندی باز می شود.

طی بررسی انجام شده این بازی بیش از 10 میلیون نصب توسط ایرانی ها دارد و به نظر محبوب ترین بازی در بین ایرانی هم هست.

بازی کلش آف کلنز؛ بهترین بازی استراتژیک بازار

کلش اف کلنز یکی از معروف‌ترین‌ بازی‌های تاریخ گوشی‌های هوشمند است. با این که چند سال از معرفی این شاهکار می‌گذرد و برخی از گیمرهای قدیمی، بی‌خیال آن شده‌اند؛ اما همچنان بازی Clash of Clans یکی از بهترین‌ها در ژانر استراتژی است و بیش از ۱۰ میلیون ایرانی سراغ دانلود کلش اف کلنز از بازار رفته‌اند. در ادامه متن، بیشتر درباره این بازی محبوب صحبت می‌کنیم و راه‌های موفقیت در این بازی مثل تقلب قانونی! را به شما آموزش می‌دهیم.

 

جذابیت‌های نسخه‌ی جدید بازی Clash of Clans

  • قابلیت سوپر بولر برای پرتاب‌های انفجاری سه‌تایی
  • تجربه سطح دیگری از ساختمان‌ها و نیروهای ارتش، با ورود به شهرداری چهارده
  • تغییر ظاهر قهرمان‌ها و استفاده از ابزارهای جنگی جدید
  • نیروها و سازه‌های جدید
  • حذف چت گلوبال و اضافه شدن حالت جدید

بررسی گیم‌پلی بازی کلش اف کلنز

چند سال پیش هر جایی که می‌رفتید صحبت از بازی Clash of Clans بود. در جمع‌های خانوادگی پیر و جوان از این بازی صحبت می‌کردند و بسیاری برای این که به موقع به کلن وار برسند، ساعت‌های خود را کوک می‌کردند.

بازی کلش اف کلنز یا کلش محصول شرکت سوپرسل (Supercell) و یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های استراتژیک موبایلی است. در کشور ما هم این بازی به یک پدیده عجیب تبدیل شد و مدت‌ها، حتی در رسانه‌های بزرگ کشور نیز درباره تاثیرات آن صحبت می‌کردند.

با این که با گذشت چندین سال، طوفان این بازی کمی فروکش کرده؛ اما اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهند یک بازی استراتژیک جذاب را تجربه کنند، دوباره به‌سراغ نصب این بازی بروید. اگر همین حالا هم جزو بیش از نیم میلیارد نفر علاقه‌مند به این بازی هستید، می‌توانید با بروزرسانی کلش اف کلنز از بازار، دوباره وارد دنیای جنگ قبیله‌ها شوید.

 

گرافیک فنی و هنری

به طور کلی گرافیک بازی کلش اف کلنز کیفیت خوبی دارد و می‌تواند اکثر کاربران را راضی نگه دارد. با این که در سال‌های اخیر ویژگی‌های بیشماری به به بازی اضافه شده که برای مرور تمام آن‌ها حداقل چندین مقاله لازم است اما گرافیک بازی، تغییر بزرگی نداشته است. پس اگر چند سال پیش این بازی را رها کردید و حالا می‌خواهید سراغ دانلود نسخه جدید Clash of Clans بروید احتمالا تغییر عجیبی نبینید. البته انیمیشن‌ها به شدت روان شده‌اند و می‌توانند با جدیدترین بازی‌های سال رقابت کنند.

 

موسیقی و صداگذاری بازی

این بازی در زمینه موسیقی و صداگذاری هم عملکرد خوبی دارد. در مقایسه با بسیاری از بازی‌های استراتژیک در رایانه‌های شخصی، نمی‌توان گفت عملکرد این بازی در صداگذاری کاملا درخشان است اما در گوشی‌های هوشمند و بازی‌های استراتژیک، کلش در این زمینه هم عملکردی کم‌نقص دارد.

 

رمز موفقیت در کلش آف کلنز

این بازی در مقایسه با بسیاری از بازی‌های اندرویدی، پیچیدگی‌های بیشتری دارد. اگر می‌خواهید با پیچیدگی‌های کمتری سر و کله بزنید و یک بازی با حال و هوای Clash of Clans را دانلود کنید، می‌توانید سراغ کلش رویال بروید. اما اگر می‌خواهید در کلش اصلی به یکی از بهترین‌ها تبدیل شوید، به نکات زیر توجه کنید:

جم‌های خود را درست خرج کنید

جم مهم‌ترین و کم‌یاب‌ترین منبع در بازی کلش است. بدون شک خرج کردن جم در این بازی به شدت لذت‌بخش است؛ اما پیشنهاد می‌کنیم در مصرف جم صرفه‌جویی کنید. به هیچ وجه برای به پایان رساندن ساخت و آپگرید ساختمان‌ها یا ساختن نیروها سراغ استفاده از جم نروید. بهترین استفاده از جم در بلندمدت، بیلدرها هستند که می‌توانند کار شما را در مراحل بالاتر بازی به شدت آسان کنند.

با ترکیب‌های متفاوت حمله کنید

همیشه سراغ یک ترکیب نروید. قدرتمندترین ترکیب خود را برای کلن وارها نگه دارید و در وارهای معمولی، با توجه به هدفی که دارید نیروهای خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به لیگ‌های بالاتر بروید، کار سخت‌تری دارید چون باید یک ارتش با نیروهایی متنوع داشته باشید. اگر هدف شما در این بازی تنها فارم کردن منابع است، می‌توانید با یک ترکیب ساده و ارزان (برای مثال گوبلین و آرچر) به موفقیت برسید.

مثل حرفه‌ای‌ها آپگرید کنید

پس از دانلود کلش اف کلنز و چند ساعت بازی کردن، احتمالا بخواهید سراغ آپگرید کردن ساختمان‌ها، دیوارها و نیروها بروید. آپگرید کردن نیروها و ساختمان‌ها به شدت حیاتی است و اگر بی‌خیال این مورد شوید، به هیچ وجه نمی‌توانید در clash موفق شوید.

  • پیش از این که سراغ آپگرید تاون هال بروید، همه چیز را ارتقاء دهید. ارتقاء لابراتوار، دیوارها، ساختمان‌های دفاعی و سربازخانه‌ها هم اهمیت بسیار زیادی دارند.
  • در آپگرید کردن نیروها دقت زیادی داشته باشید. فقط به آپگرید یک نیروی خاص توجه نکنید؛ با پیشروی در بازی برای رفتن به جنگ دشمنان تازه، به تمام نیروهایتان نیاز خواهید داشت و آپگرید کردن تنها چند نیرو، نمی‌تواند کاربردی باشد.

همه چیز را داخل دیوارها نبرید

دیوارها در اوایل بازی اهمیت زیادی دارند اما هر چقدر در بازی جلو بروید، می‌بینید اهمیت دیوارها کمتر می‌شود. نیروهایی مثل هوگ رایدر و وال بریکر می‌توانند اهمیت دیوارهای شما را کاملا نادیده بگیرند. همچنین نیروهای هوایی و اسپلِ جامپ وال نیز باعث می‌شوند تاثیر دیوار در بازی کمتر شود.

تمام ساختمان‌های دفاعی شما درون دیوارها قرار بگیرد. مخزن‌های دارک الیکسر، طلا و الیکسر معمولی هم بهتر است بیرون دیوارها نباشند. همچنین وجود کلن کسل در مرکز بیس و پشت چندین دیوار می‌تواند کار دشمنان را بیش از حد سخت کند. با این کار، دشمن شما برای بیرون کشیدن نیروهای کمکی که در کلن حاضر هستند باید زحمت زیادی بکشد.

تله‌ها را فراموش نکنید

اطراف دیوارهای خود را پر از ساختمان‌های بی‌اهمیت کنید. اگر یک جای خالی پشت دیوارهای شما وجود دارد که فکر می‌کنید دشمن نیروهایش را آن‌جا خالی می‌کند، حتما آن‌جا را با تله‌های مختلف پر کنید. همچنین اگر تجربه به شما نشان داد نیروهای دشمن معمولا به یک سمت بیس شما علاقه بیشتری دارند، باید آن‌جا را پر از تله‌های مختلف کنید.

بیلدر بیس بازی Clash of Clans

بیلدر بیس کلش اف کلنز به شما اجازه می‌دهد در یک نقشه دیگر هم از تجربه بهترین بازی استراتژی موجود لذت ببرید. بیلدر بیس به طور کلی شباهت زیادی به کلش اف کلنز ندارد و حتی می‌توان آن را یک بازی مجزا دانست!

این گزینه می‌تواند برای زمانی که منتظر هستید نیروهای شما آماده شوند هم مناسب باشد. در بیلدر بیس بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها متفاوت هستند و حتی منابعی که در این بخش بازی مصرف می‌کنید، تاثیری در بخش اصلی بازی نخواهند داشت. البته اگر در این حالت بازی Clash of Clans بخواهید از جم استفاده کنید، جم‌های شما در حالت اصلی هم کم خواهند شد.

تفاوت‌های بیلدر بیس که حسابی بازی را جذاب می‌کنند

در این حالت چندین تفاوت دیگر هم وجود دارد. اگر شما در بازی حضور نداشته باشید، بیلدر بیس شما مورد حمله قرار نخواهد گرفت. در جنگ‌های بیلدر بیس، هم شما و هم رقبیتان باید به صورت همزمان آنلاین باشید و یک زد و خورد مهیج را آغاز کنید.

در این بخش بازی اصلی، شما به بیس رقیب خود حمله می‌کنید و رقیب شما هم همین کار را انجام خواهد داد. در نهایت اگر شما بتوانید آسیب بیشتری به بیلدر بیس دشمن خود بزنید، برنده این مبارزه جذاب خواهید بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های این بخش از بازی، از دست ندادن منابع است؛ پس می‌توانید بدون هیچ نگرانی به جنگ دشمنان بروید و منتظر آماده شدن نیروهایتان برای مبارزه در حالت اصلی بازی شوید.

چه چیزهایی در بروزرسانی کلش جدید تغییر کرده؟

اگر جزو بازیکنان این بازی هستید و می‌خواهید با بروزرسانی کلش اف کلنز به نسخه جدید این بازی دسترسی داشته باشید، می‌توانید بی‌خیال خواندن این بخش شوید. اما اگر پس از مدت‌ها دوباره هوای کلش‌باز شدن به سرتان زده، پیشنهاد می‌کنیم حتما با خواندن این بخش، آماده مواجه شدن با تغییرات جدید شوید.

این بازی همچنان همان تجربه دوست‌داشتنی سال‌های پیش را به شما هدیه می‌کند اما تغییرات زیادی در این بازی اتفاق افتاده‌اند که حس و حال تازه‌ای به شما می‌دهد.