رسوایی مرد پول پرست با کاری که با همسر جوانش انجام داد برای هیچ کس قابل باور نبود و بالاخره این مرد بعد از گذشت سال ها لو رفت.

رسوایی مرد پول پرست/ نقشه شیطانی مرد پلید برای همسرش

رسوایی مرد پول پرست/ نقشه شیطانی مرد پلید برای همسرش

بنابر اخبار گزارش شده، مرد پول پرستی با همسر جوانش کاری کرد که برای هیچکس قابل درک و باور نبود و پس از مدت ها رسوا شد.

یکی از اهالی روستا های هندوستان با مراجعه به پلیس ماجرایی از همسرش فاش کرد که برای کسی قابل باور نبود که جزئیات آن را در ادامه خواهید خواند.صحبت ها و حرف های زن جوان برای ماموران پلیس باورکردنی نبود اما زن جوان مدارک پزشکی را رو کرد که ادعای خود را ثابت نمود.

بنابر گفته این زن، سال‌ها پیش با اصرار همسرش به بهانه جراحی سنگ کلیه در یک بیمارستان خصوصی بستری شد با وجود اینکه درد چندانی نداشت، غافل از اینکه در پی این قضیه نقشه شومی وجود دارد.

بنابر مدارک موجود، طی عمل جراحی به اصطلاح سنگ کلیه یکی از کلیه های زن بیچاره که در بازار سیاه به قیمت بالا توسط همسرش به فروش رسیده بود از بدن او خارج و به فرد دیگری پیوند زده شده و چون زن در بیهوشی کامل بود اطلاع از ماجرا نداشت. دردهای شدید و طاقت فرسای زن او را نگران کرده بود اما همسر این زن که به شدت مهربان شده بود با مراقبت و رسیدگی کامل در عبور دوره نقاهت به او کمک کرد.

حالا پس از چندسال وقتی زن برای معاینات دیگر به دکتر مراجعه می کنند متوجه می‌شود یکی از کلیه هایش را از دست داده با پیگیری‌های انجام شده متوجه شد که
یکی از کلیه هایش توسط شوهر و خواهر شوهرش سال ها پیش به فروش رفته است.

منبع: نه صبح نیوز