اولین قدم برای کاهش وزن و لاغر شدن،  کاهش اشتها و دقت به میزان و کیفیت غذایی که میخوریم است. اگر راه های مختلف برای کم کردن وزن رفته اید و نتیجه ی دلخواه را نگرفته اید معجونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم را از دست ندهید. این معجون با طبع گرمش، معده و گوارش را گرم میکنه و باعث کاهش شدید اشتها و کاهش سریع وزن میشود.

معجون بی نظیر کاهش اشتها با طبع گرم

معجون بی نظیر کاهش اشتها با طبع گرم

مواد لازم :

عرق نعناع نصف لیوان

نصف لیوان گلاب

یک قاشق عسل

یک قاشق بارهنگ

طرز تهیه :

نعناع ،گلاب و بارهنگ را در یک قوری بریزید و اجازه دهید جوش بیاید. حرارت باید خیلی کم باشد تا با تبخیر حجم مواد کم نشود . بعد از اینکه مواد 7 الی 8 دقیقه جوشید داخل یک لیوان بریزید. دقت کنید که حجم مواد باید یک لیوان باشد .

وقتی موادتان کمی خنک شد عسل را به آن اضافه کنید و یک ساعت قبل از غذا نوش جان کنید.

نکته مهم: برای اینکه جوش نزنید میتوانید بعد از آن یک استکان کاسنی بخورید.

درادامه چند معجون فوق العاده برای لاغری را برایتان آورده ایم.

معجون لاغری خیار، کرفس و لیمو

خیار و کرفس از جمله سبزیجاتی محسوب می شوند که کربوهیدرات آنها کم است.
در عوض فیبر بالایی را به همراه دارند.
لیمو به دلیل وجود ویتامین C فراوان و خاصیت آنتی اکسیدانی بالا، می تواند در بالا بردن متابولیسم بدن کمک کننده باشند. یک لیوان از معجون لاغری کرفس، خیار و لیمو را یک بار در روز میل کنید. سعی کنید پیش از وعده غذایی باشد تا کمی از اشتها بکاهد و احساس سیری را تشدید کند.

برای تهیه معجون خیار کرفس و لیمو کافی است خیار و کرفس را در مخلوط کن یا غذاساز ریخته و آنها را با هم میکس کنید. در انتها آب لیمو را گرفته و به مخلوط اضافه کنید.

معجون لاغری سرکه سیب

سرکه سیب فواید بسیاری برای بدن دارد که یکی از آنها افزایش متابولیسم و احساس سیری بیشتر است. برای تهیه این دمنوش لاغری جادویی به هفت فنجان سرکه سیب احتیاج دارید. هفت فنجان برای هفت روز هفته که هدف شماست! برای اثربخشی بیشتر می‌توانید در کنار سرکه سیب، لیموترش و برگ نعناع هم استفاده کنید. هر روز صبح یک فنجان از این معجون را نوش جان کنید. می‌توانید آن را در فریزر هم نگه‌داری کنید.

معجون لاغری سرکه سیب سرکه سیب فواید بسیاری برای بدن دارد که یکی از آنها افزایش متابولیسم و احساس سیری بیشتر است. برای تهیه این دمنوش لاغری جادویی به هفت فنجان سرکه سیب احتیاج دارید. هفت فنجان برای هفت روز هفته که هدف شماست! برای اثربخشی بیشتر می‌توانید در کنار سرکه سیب، لیموترش و برگ نعناع هم استفاده کنید. هر روز صبح یک فنجان از این معجون را نوش جان کنید. می‌توانید آن را در فریزر هم نگه‌داری کنید

معجون شوید و گشنیز برای کاهش وزن مطلوب

معجون لاغری از سبزیجات پر کربوهیدرات تهیه می شود.
ولی حاوی سیر و لیمو است که آنتی اکسیدان های فراوانی دارند. در نتیجه برای تقویت متابولیسم بسیار تاثیرگذار می تواند باشد.برای بیشتر شدن حجم معجون و کم نشدن خاصیت آن می توانید به آن خیار نیز اضافه کنید. خیار یک سبزی کم کربوهیدرات است و باعث سیری کاذب می شود.

معجون لاغری کدو سبز موثر بر چربی سوزی و کاهش قند خون

کدو سبز یکی از سبزیجات پر خاصیت است که معمولا از آن برای تهیه غذا استفاده می شود.
کدو سبز از جمله سبزیجات کم کربوهیدرات محسوب می شود. به همین دلیل برای کاهش سطح قند خون بسیار کاربردی است. این سبزی را می توان با پوست و یا بدون پوست استفاده کرد ولی بهتر است از خواص موجود در پوست آن نیز بهره مند شد.

معجون لاغری کدو سبز شامل موارد زیر است:
کدو سبز
خیار
سیب ترش یا سیب گلاب

مواد را با پوست درون غذاساز یا مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. این معجون را صبح ها و عصر ها میل کنید. اگر برای لاغری فعالیت بدنی و ورزش روزانه دارید، می توانید از این معجون پس از ورزش استفاده کنید.
این کار باعث می شود تا تحمل گرسنگی راحت شده و از پرخوری پس از انجام حرکات ورزشی جلوگیری شود. در نتیجه کاهش وزن مطلوب را پس از مدتی ایجاد خواهد کرد.

معجون لاغری آناناس و زنجبیل

زنجبیل یک ماده‌ی چربی سوز قوی است و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. آناناس هم یک میوه‌ی سرشار از فیبر است که باعث افزایش حس سیری می‌شود. علاوه بر آن سرشار از آنتی اکسیدان و فاقد کلسترول است. مواد مورد نیاز برای تهیه‌ی این معجون، یک لیوان آب آناناس، یک عدد پرتغال، یک فنجان آب زنجبیل و چهار تکه یخ است. کافیست همه‌ی این مواد را داخل مخلوط‌ کن بریزید و بعد نوش جان کنید. این نوشیدنی را می‌تونید قبل از پیاده‌روی امتحان کنید.