معرفی سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز که پس از سال ها دوباره باهم همبازی شده اند. این دو بازیگر معروف و جذاب قبلا در سریال “عشق حرف حساب حالیش نیست” هم بازی بودند و این سریال هم جزء بهترین و پرطرفدارترین سریال های آن زمان بود، حالا در حال آماده سازی سریال جدیدی به اسم “دوغریبه” هستند که نقش های اصلی را به عهده خواهند داشت. برعکس سریال مشترک قبلی بوراک و هانده که کمدی رمانتیک بود  این سریال جدید با ژانر درام خواهد بود که باید دید از پس این کار بر آمده و همچنان زوج محبوب مخاطبان میمانند یا خیر!

معرفی سریال جدید هانده ارچل با هم بازی قدیمی اش در نقش حیات و مورات

معرفی سریال جدید هانده ارچل با هم بازی قدیمی اش در نقش حیات و مورات

نام سریال ابتدا “غریبه درونم” بود که بعد از فیلمبرداری سه قسمت از فیلم به “دو غریبه” تغییر پیدا کرد. و فیلمبرداری بقیه قسمت ها به بعد از تعطیلات تابستان موکول شد.سریال”دوغریبه” از اواخر مرداد فیلمیربرداری مجددش شروع شده و در پاییز از شبکه فوکس پخش خواهد شد.

داستان سریال دو غریبه

در این سریال که برای کانال فاکس ترکیه ساخته می‌شود، هانده ارچل نقش دادستان لیلا را ایفا می‌کند. او از شهری دیگر به استانبول نزد پدر و مادرش می‌آید و تلاش می‌کند تا پرونده قتل یک تاجر معروف را حل کند.

بوراک دنیز که از قبل در سریال عشق حرف حالیش نمیشه با ستاره زن ترکیه، هانده ارچل پانتر بود، نقش یک خبرنگار معروف به نام کنان را بازی می‌کند. جسدی که در جنگل پیدا شده است، باعث آشنایی لیلا و کنان، دادستان و خبرنگار سریال دوغریبه می‌شود.

معرفی سریال جدید هانده ارچل با هم بازی قدیمی اش در نقش حیات و مورات

معرفی سریال جدید هانده ارچل با هم بازی قدیمی اش در نقش حیات و مورات

سریال های هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

او علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

لیست سریال های هانده ارچل:

چکاوک، درخت‌ زندگی، دختران آفتاب، عشق حرف حالیش نمیشه، مروارید سیاه، حلقه، عزیزه، تو در خانه ام را بزن، دو غریبه

سریال های بوراک دنیز

بوراک دنیز یکی از بهترین بازیگران جذاب ترکیه است که در سریال‌ها و فیلم‌هایی چون “داستان ما”، “عشق‌های نیمه تمام”، فیلم “بمان”، “عشق حرف حالیش نمیشه”، “شاهماران” و “جزر و مد” به ایفای نقش پرداخته است.