در این پست از سایت استار بورس همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری ۱۴۰۲,ابلاغ همسان سازی حقوق بازنشستگان را قرار دادیم . تاریخ و زمان دقیق ابلاع همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری در سال 1402 به همراه آخرین اخبار و جدیدترین اخبار و خبر درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری در سال 1402 در سایت استار بورس …..

وام 20 میلیونی بازنشستگان تا پایان هفته آینده واریز می‌شود

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی سرمایه کارگران و بین‌النسلی است و هیچ کسی نباید به سرمایه دست درازی کند اما می‌بینیم دخالت‌هایی از سوی دولت نیز صورت می‌گیرد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: هر دستی که بخواهد در داخل جیب بیت‌المال تامین اجتماعی برود، قطعا باید منتظر برخورد و واکنش جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی باشد.

اسدی درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: برای آنکه متوسط‌بگیران فاصله خود را در زمان برقراری مستمری با حداقل‌بگیران حفظ کنند، متناسب‌سازی انجام می‌شود که 75 درصد آن برای سال 1399 و 1400 پرداخت شد و 25 درصد آن مانده که در احکام بازنشستگان نیز آمده اما پرداخت نشده است. ما در حال تعامل با مجلس هستیم تا دولت مکلف شود حقوق بازنشستگان را به اندازه تورم افزایش دهد تا هرساله نیازمند متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نباشیم.

وی در رابطه با موارد تحت پوشش اقلام‌ دارویی در بیمه‌های پایه اظهار کرد: 400 قلم دارو در سال جاری از پوشش بیمه‌های پایه خارج شده است. داروهایی که از شمول لیست‌های تحت پوشش بیمه خارج شده، مثل ویتامین و مسکن‌ها بقای بازنشسته را تضمین می‌کند و بازنشسته بدون این داروها نمی‌تواند زنده بماند و سرپا باشد و این داروها تنها برای جوانان جنبه غیرضروری دارد اما از لیست‌ها حذف شده است. از زمانی که نسخه‌ها الکترونیکی شده، مستنداتی نیز نزد بازنشستگان وجود ندارد تا بازنشسته شکایت کند و بگوید از من مبلغی بابت دارو اخذ شده است. ما مکتوب به شورای عالی بیمه نامه زده‌ایم و گفته‌ایم باید بررسی شود که چند درصد داروهای خارج شده از پوشش برای بازنشستگان با نظر پزشکان ضروری است. متاسفانه شفاف‌سازی در حوزه دارویی وجود ندارد. ما در شورای عالی بیمه نماینده نداریم و خود شرکت‌های بیمه و دولت در آن حضور یافته و پاسخگو نیستند.

? پیشنهاد کمیسیون اجتماعی؛ بازنشستگان باید ۹۰ درصد از حقوق شاغلان را دریافت کنند

خلیل بهروزی فر ، با اشاره به وجود احکام قانونی در زمینه الزام دولت بر همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان اظهار کرد: در کنار قوانین موجود، در این زمینه در کمیسیون اجتماعی مصوب شد که از طرف این کمیسیون به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شود تا ۹۰ درصد از حقوق شاغلان در همسان سازی برای بازنشستگان در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: پیشتر از سوی مجلس مصوبه‌ای درباره لزوم اقدام دولت به اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان به تصویب رسیده است؛ ما در این زمینه قانونی مصوب کردیم و دولت نیز باید آن را اجرا کند

? رشیدی کوچی :طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده ارائه به صحن مجلس است

نماينده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون امور داخلي و شوراهاي مجلس گفت: طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان آماده ارائه به صحن علنی مجلس  است و در این رابطه باید از تلاش‌های نمایندگان کمیسیون اجتماعی تشکر کنم که واقعاً دغدغه مند پیگیر این طرح  هستند

جلال رشيدي كوچي اظهار داشت به محض اینکه طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان به صحن مجلس برسد تلاش می کنیم تا با رای بالایی این طرح به تصویب برسد

 

آقاي زنگنه درخصوص ۹  هزار میلیارد تومان  همسان سازی حقوق بازنشستگان شفاف سازی کنید

?به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان  محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم‌توسعه درمجلس  در گفتگو با سایت نوید تربت گفت

?در مورد ۹هزار میلیارد تومان که برای همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری در بودجه سال گذشته در نظر گرفته شده بود و عدم اجرای آن از سوی دولت گفت: در نیمه دوم سال قبل دولت به مجلس اطلاع داد که این ۹ همت را تصمیم دارد برای افزایش ۱۰ درصدی حقوق شاغلین اختصاص دهد ولی با پا فشاری نمایندگان، افزایش حقوق بازنشستگان نیز به آن الحاق شد، بدین ترتیب ۹ همت در این زمینه هزینه گردیده است.

?پی نوشت:

? اگر به فرض اینکه این گفته جنابعالی صحت داشته باشد با صداقت به موارد زیر پاسخ دهید