در این پست از سایت پول بلوکه شده سامانه یکپارچه خودرو کی آزاد می شود و قابل برداشت است ؟ را قرار دادیم . تاریخ و زمان دقیق برداشت پول بلوکه شده در سامانه یکپارچه خودرو مرحله دوم کی است ؟ چه زمانی می توان 100 میلیون تومان پول بلوکه شده در سامانه یکپارچه خودرو را برداشت کرد و چه زمانی پول های بلوکه شده ساماه یکپارچه آزاد می شود ؟ سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با زمان آزاد سازی و قابل برداشت شدن پول های بلوکه شده سامانه یکپارچه خودرو …

پول بلوکه شده سامانه یکپارچه خودرو کی آزاد می شود و قابل برداشت است ؟

?مهلت ثبت نام و ثبت سفارش در دوره دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اتمام رسیده است.

▪️اعلام لیست الویت مشتریان و موعد تحویل خودرو، همزمان با آزادسازی مبالغ بلوکه شده در حساب وکالتی، در تاریخ 24خرداد1402

براساس اعلام وزارت صنعت، از 3 خرداد ماه فرآیند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شده و تا 10 خردادماه ادامه خواهد داشت.

براین‌اساس؛ فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شده است، می‌توانند در تاریخ مذکور 5 اولویت خودرویی را به‌منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به‌نشانی esalecar.ir انتخاب کنند، زمان ثبت‌نام تأثیری در اولویت عرضه خودرو ندارد.

یکی از پرسش‌های پرتکرار متقاضیان، زمان آزاد شدن مبلغ 100 میلیون تومان مسدود شده در حساب وکالتی است که باید گفت مبلغ یاد شده در حساب وکالتی از 24 خرداد آزاد می‌شود.

پول بلوکه شده سامانه یکپارچه خودرو کی آزاد می شود و قابل برداشت است ؟,پول بلوکه سامانه یکپارچه خودرو,پول بلوکه شده سامانه یکپارچه,پول بلوکه شده سامانه یکپارچه خودرو