تست امروز ویژگی های شخصیتی شما را بیان می کند و به شما می گوید که دارای چه ویژگی های شخصیتی هستید، هدف کلی تست های روانشناسی این است که شما به طور کلی از ویژگی های شخصیتی خودتان و یا افراد دیگر با خبر باشید. همیشه به طور قطعی این تست ها جواب نمی دهند اما به طور کلی انجام این تست ها به شما کمک می کند که خودتان و افراد نزدیک به خودتان را به صورت کلی بشناسید.

فهرست دسترسی سریع

کدام یک از بستنی های زیر را انتخاب می کنید؟!??

کدام بستنی

کدام بستنی

بستنی A:

? اولین بستنی، نشانه امید و خوش بینی است. کسانی که این بستنی را انتخاب می کنند معتقدند که در نهایت همه چیز به بهترین شکل پیش خواهد رفت، آنها پر انرژی و هیجان هستند و هرکاری که به آنها واگذار می شود را با جان و دل انجام می دهند و هیچ وقت کم کاری نمی کنند. علاوه بر این آنها ایده پرداز و شجاع هستند و از ریسک کردن نمی ترسند، اعتماد به نفس یکی از ویژگی های مثبت آنهاست که به خوبی آنها را مدیریت می کنند و هیچ گاه زیاده روی نمی کنند و از واقعیت فاصله نمی گیرند.

? کسانی که این بستنی را انتخاب می کنند بسیار انعطاف پذیرند و سنگ صبور و مرهم اطرافیانشان هستندزیرا آنها شنونده خوبی هستند و کسی را ناامید نمی کنند ، افراد زودباور و دمدمی هستند.

بستنی B:

?بستنی دوم نشانه عشق و پیوند است، کسانی که این گزینه را انتخاب می کنند خونگرم و دلسوز می باشندو از گذراندن وقت با دوستان و خانواده بسیار لذت می برند، آنها افراد حامی هستند و از کمک به دیگران برای رسیدن به اهداف خود لذت می برند، آنها تلاش می کنند محور اصلی روابط خود را با افرادی ایجاد کنند که آنها را همان طور که هستند، بپذیرند.

? این افراد همچنین عمیقا به جامعه خود اهمیت می دهند و همیشه به دنبال راهی برای تبدیل آن به مکانی بهتر هستند. این افراد فن بیان قوی دارند و می توانند منظورشان را به بهترین شکل به دیگران بفهمانند کسانی که این بستنی را انتخاب می کنند روابط عمومی بالایی دارند افراد زود رنج و کم طاقتی هستند.

بستنی C:

?این بستنی نشانه موفقیت و دستاورد است. کسانی که این گزینه را انتخاب می کنند افرادی جاه طلب هستند که اهداف عالی دارند. آنها افرادی با انگیزه هستند که برای رسیدن به بالاترین سطح اهداف خودشان تلاش می کنند و تا زمانی که به هدفشان نرسند دست از تلاش برنمی دارند.

? انها هدفمند، رویا پرداز و عاقبت اندیش هستند. کسانی که این بستنی را انتخاب می کنند تسلیم ناپذیرند و هرمانعی در سر راهشان باشد را برمی‌دارند. کسانی که این بستنی را انتخاب می کنند انگیزه قوی برای دستیابی به موفقیت نشان می دهند. این افراد خودخواه و جاه طلب می باشند.