با هوشیاری و دقت نیروهای انتظامی شهرستان چابهار 89 طاقه پارچه قاچاق در اتوبوس مسافربری کشف و ضبط شد. سرهنگ جوکار-جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره بیان کرد: مامورین انتظامی شهرستان چابهار حین نظارت و کنترل ماشین های در حال عبور، به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و برای تفتیش و بازرسی بیشتر این اتوبوس را متوقف نمودند.

کشف 89 طاقه پارچه قاچاق در اتوبوس مسافربری

کشف 89 طاقه پارچه قاچاق در اتوبوس مسافربری

به گفته ی سرهنگ جوکار، در بازرسی این اتوبوس مسافربری حدود هشتاد و نه عدد طاقه پارچه ی خارجی قاچاق به ارزش 700 میلیون تومان کشف شد و توسط مامورین نیروی انتظامی ضبط گردید.

سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: مأموران انتظامی چابهار در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ مأموران پلیس در بازرسی از این خودرو تعداد ۸۹ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره شناسایی یک فرد متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد؛ ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنابر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع:yjc