۸ زن زیبا شیفته یک مرد شدند و همگی با او ازدواج کردند. این مرد که اونگ دام سوروت نام دارد یک هنرمند خالکوبی می باشد. این مرد پس از مصاحبه در یک برنامه تلویزیونی به شهرت رسید. ایشان در مصاحبه خود گفت: همسرانم به خوبی با همدیگر کنار آمدند و روابط خانوادگی هماهنگ و خوبی دارند.

ازدواج 8 زن جوان با یک مرد/ زیبایی خیرکننده مرد دل زنان را برد+ عکس

ازدواج 8 زن جوان با یک مرد/ زیبایی خیرکننده مرد دل زنان را برد+ عکس

آشنایی این ?‍️مرد جوان با همسرانش بسیار جالب است. او در مصاحبه فاش کرد:  همسر اولش نونگ اسپرایت در عروسی یکی از دوستانش بوده و با او آشنا می شود و ازدواج می کند.

همسر دومش نونگ ال را در بازار میبیند و این زن با وجود اطلاع از همسر اول با سوروت ازدواج می کند. این مرد جوان با همسر سوم خود در بیمارستان آشنا می‌شود و به همین ترتیب در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و تیک تاک با همسر چهارم، پنجم و ششم خود آشنا شده و ازدواج می کند.

ازدواج 8 زن جوان با یک مرد

ازدواج 8 زن جوان با یک مرد

سوروت در حالی که همراه مادرش در حال بازدید از معبد بود با زن دیگری به نام نونگ فیلم آشنا شد و از او خواستگاری کرد و او هم نتوانست جواب منفی بدهد. این مرد در سفر پاتایا با آخرین همسرش به نام نونگ مای آشنا شد و این نکته قابل توجه است که چهار نفر از همسرانش در این سفر همراه او بودند که بار دیگر عاشق شد.

در گفتگو با شبکه تلویزیونی ۸ همسر او معتقد بودند که مردی بسیار دلسوز و با ملاحظه است و تاکنون مردی بدین‌گونه ندیده اند.

آنها گفتند: او آنقدر با ما خوب رفتار می کند که ما چیزی برای دعوا نداریم.

بر اساس گزارشات، سوروت دارای یک فرزند پسر از همسر اول خود می باشد و دو زن دیگر او در انتظار بچه دار شدن هستند. زنان سوروت در پاسخ به این سوال که چرا با مردی ازدواج کرده‌اند که همسر دارد آن ها گفتند: دیوانه وار عاشق او شده اند.

با توجه به پولدار بودن این مرد ایشان در گفتگو تلویزیونی با رد شایعات به دلیل ازدواج بخاطر پول گفت: همه اعضای خانواده من وظایف خود را دارند و همسرانم با انجام کارهای خانه یا فروش محصولات مانند غذا، لوازم آرایشی و لوازم دست ساز درامد خود را به دست می آورند.