در این پست از سایت آموزش بورس و تحلیل تکنیکال و ارز دیجیتال زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401 و رشته های استخدامی را قرار دادیم . آزمون استخدامی سازمان آموزش و پرورش هر سال یک بار انجام می شود و در سال 1401 نیز در تاریخ 26 اسفند ماه آزمون استخدامی سایزمان آموزش و پرورش انجام خواهد شد و داوطلبان می توانند  در یکی از رشته های فوق ثبت نام و آزمون خود را انجام دهند

آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرایطی و قوانینی دارد که در دفترچه آزمون استخدامی سازمان آموزش و پرورش سال 1401 اعلام شده است .

سازمان سنجش مسئولیت برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان آموزش و پرورش در سال 1401 را بر عهده دارد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 به صورت هماهنگ با برخی دیگر از ارگان های دولتی، تحت عنوان ” آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ۱۴۰۱ ” و زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود.

علاقه مندان به نام نویسی در این آزمون می بایست با مطالعه راهنمای ضوابط و قوانین آزمون و با رعایت شرایط لازم در زمان ازمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱ برای یکی از رشته شغل های وزارت آموزش و پرورش نام نویسی کنند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 26 اسفندماه برگزار می شود.

زمان ثبت نام به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

معمولا ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سالیانه یکبار در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش انجام می شود

و لذا متقاضیان ثبت نام در استخدام آموزش و پرورش 1401 می بایست در تاریخ اعلام شده مراحل ثبت نام و انتخاب رشته شغلی را تکمیل و ثبت نام خود را نهایی کنند.

با توجه به اهمیت و الزام نام نویسی داوطلبان در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱ در ادامه به منظور آگاه سازی داوطلبان، جزئیات تاریخ دقیق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401 را ارائه کرده ایم.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱

همانطور که پیش از این اشاره شده است، سازمان سنجش مجری نام نویسی، برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی من جمله وزارت آموزش و پرورش 1401 می باشد.

این سازمان با بررسی درخواست و اعلام نیاز دستگاه ها و سازمان های دولتی مبنی بر جذب نیرو در سال ۱۴۰۱، جزئیات زمان ثبت نام ازمون استخدامی ۱۴۰۱ را تعیین و اعلام می کند.

این سازمان پس از تدوین دستورالعمل استخدام وزارت آموزش و پرورش سال 1401 با انتشار اطلاعیه ای زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱، زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و زمان برگزاری آزمون را به داوطلبان متقاضی نام نویسی این آزمون ابلاغ می کند.

با توجه به زمانبندی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش پرورش دوره گذشته که در محدوده اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه آغاز شده، پیش بینی می شود که زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱ نیز در همین محدوده زمانی بوده و اواخر بهمن آغاز شود. همچنین با توجه به آخرین اخبار منتشر شده، امکان آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش قبل از پایان سال 1401 نیز اعلام شده است.

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1401 هنوز آغاز نشده است.

خاطر نشان می شود که به محض اعلام تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱ این مقاله بروزرسانی شده و اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاوره زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401

متقاضیان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۱ که بنا به هر دلیلی موفق به ثبت نام به موقع در آزمون نشده اند می توانند در صورت اتخاذ تصمیم تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش، در فرصت ارائه شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

البته طبق روال دوره های قبلی نام نویسی این آزمون پیش بینی می شود که نام نویسی سال جاری مانند هر سال به مدت چند روز تمدید شود.

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401 دقت داشته باشند که خارج از مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش، قادر به ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نخواهند بود

لذا توصیه می شود که در روز های ابتدایی زمان ثبت نام ازمون استخدامی ۱۴۰۱ نسبت به نام نویسی در این ازمون اقدام کرده و ثبت نام خود را به روز های پایانی موکول نکنند.

این دسته از داوطلبان می توانند برای پیش برد هر چه سریع تر روند نام نویسی خود، مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون را از پیش آماده کرده و سپس با تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام آزمون آموزش و پرورش، در مدتی کوتاه تر و با کم ترین خطا ثبت نام خود را تکمیل کنند.

هم چنین لازم به ذکر است که معمولا ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بازه زمانی تعیین شده برای نام نویسی این آزمون انجام می شود.

به متقاضیان نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش توصیه می شود که پیش از اقدام به نام نویسی در این آزمون نخست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1401 را مطالعه و بررسی کنند.

در نهایت پس از انتخاب رشته شغلی متجانس به رشته تحصیلی خود در تاریخ تعیین شده برای این آزمون ثبت نام کنند.

نحوه ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 1401 :

تمامی مراحل نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری به هیچ نهادی نیست.

برای این منظور، به محض اینکه زمان فرایند نام نویسی اعلام گردید، داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و بارگذاری دفترچه راهنمای ثبت نام، به مطالعه آن بپردازند.

این افراد می توانند در صورت داشتن شرایط لازم و وجود سهمیه های مرتبط با مدرک تحصیلی آن ها، سایر مراحلی را که در ادامه ارائه شده است را انجام دهند.

ابتدا آدرس سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org وارد کنید و بر روی لینک آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ” کلیک کنید. همچنین برای این منظور می توانید به منوی ” استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی ” بنفش رنگ سمت راست نیز مراجعه کنید.

در مرحله اول ثبت نام، لازم است که بر روی گزینه ” خرید کارت اعتباری ” قرار گرفته در سمت راست صفحه کلیک کنید.

گزینه ” سریال ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ” را انتخاب نموده و سپس روی دکمه ” تایید و ادامه” انتخاب کنید.

در این مرحله اطلاعات خواسته شده در کادرهای مربوطه را وارد کنید.

در این مرحله باید با مطالعه شرایط ذکر شده و تایید اینکه شماره پیگیری را یادداشت نموده ام، ” ادامه روند پرداخت” را کلیک کنید. پس از آن نوبت به وارد کردن اطلاعات مربوط به کارت بانکی است.

در این مرحله از کار باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و هزینه را پرداخت نمایید.

در این مرحله باید شماره سریالی را که بعد از خرید کارت اعتباری دریافت نموده اید را وارد کنید و به سیستم اصلی نام نویسی وارد شوید.

در گام اخر با پر کردن فرم تقاضانامه، اطلاعات هویتی خودرا تکمیل نمایید. در نهایت یک کد رهگیری به شما داده می شود که باید تا آخرین مرحله پذیرش آن را نزد خودنگه دارید.