استراتژی معاملاتی با استفاده از اندیکاتور ایچیموکو و اسکالپینگ یکی از قویترین استراتژی های معاملاتی با خطای بسیار کم و سود زیاد می باشد . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش کامل و جامع استراتژی اسکالپینگ با اندیکاتور ایچیموکو و ابرهای ایچیموکو …

آموزش استراتژی اسکالپ اندیکاتور ایچیموکو

بر اساس شاخص Ichimoku Cloud، Scalping Ichimoku یک استراتژی است که به شکل ساده اعمال می شود.

استراتژی چگونه کار می کند؟

این نشانگر دو فیلتر را از نشانگر Ichimoku Cloud تماشا می کند. اولین مورد زمانی است که قیمت از ابر عبور می کند (زیر یا پایین). فیلتر دوم زمانی است که خط تبدیل از خط مبنا (بالا یا زیر) عبور می کند. وقتی هر دو فیلتر اتفاق بیفتند، بدون توجه به ترتیب یا زمانی که نشانگر یک سیگنال فلش را چاپ می کند.

سیگنال خرید :

هنگامی که قیمت از ابر و زمانی که خط تبدیل از خط پایه عبور می کند، سیگنال خرید یا فلش رو به بالا ظاهر می شود.

سیگنال فروش :

هنگامی که قیمت از زیر ابر و خط تبدیل از زیر خط پایه عبور می کند، سیگنال فروش یا فلش رو به پایین ظاهر می شود.

نقاط خروج

نمایش نقاط خروج فعال است. نشانگر نقاط خروجی احتمالی را برای آخرین ورودی، بر اساس تلاقی تبدیل با خط مبنا چاپ می کند. در صورتی که ضربدر مخالف آخرین سیگنال ورودی باشد، یک “X” را نشان می دهد.

یک سیگنال در زمان

نشانگر فقط یک سیگنال را در یک جهت چاپ می کند. هرگز همان سیگنال سیگنال قبلی را چاپ نمی کند

نقطه خروج و ورود در همان کندل

در نمودار، هنگامی که نقطه ورود و یک نقطه خروج در یک شمع ظاهر می شوند، نقطه خروج با رنگ متفاوتی ظاهر می شود. این بدان معنی است که نقطه ورود دقیق تر است.

این استراتژی برای اسکالپینگ طراحی شده است، بدون توجه به بازه زمانی یا بازار، اما ممکن است برای معامله‌گران نوسانی نیز کارساز باشد.