آموزش اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی

اگر به دنبال آموزش اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی و روش محاسبه اندیکاتور تعادل قدرت power of balance و نحوه اضافه کردن اندیکاتور power of balance در تحلیل تکنیکال هستید پیشنهاد میکنم این مطلب از سایت استار بورس را حتما ببینید …

balance of power 1996,balance of power 1996 دانلود فیلم,balance of power wow,balance of power indicator,balance of power movie,balance of power druid,balance of power skyrim,balance of power indicator mt4

آموزش اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی

آموزش اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی

بههترین آموزش اندیکاتور تعادل قدرت balance of power

روش محاسبه اندیکاتور تعادل قدرت در بورس و فارکس و ارز دیجیتال

اگر می خواهید از بهترین آموزش های اندیکاتور تعادل قدرت power of balance بهره مند شوید در کانال تلگرام سایت استار بورس به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

کانال تلگرام آموزش بورس و نوسان گیری در بورس استار بورس

آیدی تلگرام : AZARBAIJAN10

آموزش اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی

مقدمه

تراز قدرت (BOP) یک نوسان ساز است که قدرت فشار خرید و فروش را اندازه گیری می کند. این شاخص که توسط ایگور لوشین در شماره آگوست 2001 مجله تجزیه و تحلیل فنی سهام و کالا معرفی شد، قدرت خریداران را برای فشار دادن قیمت ها به سمت افراط های بالاتر با قدرت فروشندگان در انتقال قیمت ها به سطوح پایین تر مقایسه می کند.

وقتی اندیکاتور در قلمرو مثبت است، گاوها مسئول هستند. و هنگامی که اندیکاتور منفی است، فروشندگان تسلط دارند. قرائت نزدیک به خط صفر نشان دهنده تعادل بین این دو است و می تواند به معنای معکوس شدن روند باشد.

آموزش اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی

توجه:

این شاخص گاهی اوقات به عنوان تعادل قدرت بازار (BMP) شناخته می شود.

محاسبه

روش محاسبه اولیه لیوشین برای نشانگر تعادل قدرت نسبتاً پیچیده است، اما می توان آن را به فرمول بسیار ساده تری تقلیل داد:

BOP = (بستن – باز) / (بالا – پایین)

البته، استفاده از این مقادیر خام روزانه باعث ایجاد یک نوسانگر متزلزل می شود، بنابراین مقادیر معمولاً با میانگین متحرک هموار می شوند. لیوشین هموارسازی را با SMA 14 دوره ای توصیه می کند، اما تعداد دوره ها را می توان برای تناسب با بازه زمانی که نمودار می شود تغییر داد.

نشانگر حاصل بین -1 و +1 در نوسان است. یک مقدار مثبت نشان دهنده امنیتی است که در بالای باز خود بسته می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد، تغییر مثبت قیمت شدیدتر است. حداکثر مقدار 1+ نشان می‌دهد که برای هر دوره زمانی که در میانگین متحرک گنجانده شده است، امنیت در مقدار پایین باز می‌شود و در مقدار بالا بسته می‌شود.

تفسیر

شاخص تعادل قدرت جهت و میزان تغییر قیمت را در طول دوره معاملات نشان می دهد. مانند بسیاری از نوسانگرها، نشانگر تعادل قدرت را می توان برای شناسایی روندها، واگرایی ها از قیمت و شرایط بیش از حد خرید/فروش بیش از حد استفاده کرد. کراس اوورهای خط صفر سیگنال خرید و فروش را ارائه می دهند.

کراس اوورهای خط صفر

مقیاس این نوسان ساز از 1- تا 1+ با 0 به عنوان خط مرکزی متغیر است. کراس اوورهای خط صفر نشان دهنده حرکت به قلمرو مثبت یا منفی است و اغلب به عنوان سیگنال خرید یا فروش استفاده می شود. ضربدر بالای خط مرکزی سیگنال خرید و ضربدر پایین سیگنال فروش تولید می کند.

داده ها با میانگین متحرک هموار می شوند تا تعداد اره ها کاهش یابد. یک SMA با دوره های بیشتر، تعداد سیگنال های تقاطع غلط را کاهش می دهد، اما همچنین پاسخگویی نشانگر را کاهش می دهد.

در حالی که سیگنال اصلی ارائه شده توسط نشانگر تعادل قدرت از متقاطع های خط صفر می آید، می توان از آن برای تعیین روند، جستجوی واگرایی در قیمت و شناسایی اوراق بهادار بیش از حد خرید/فروش بیش از حد استفاده کرد.

شناسایی روند

یک خط BOP افزایشی نشان دهنده یک روند صعودی و یک خط BOP نزولی نشان دهنده روند نزولی است. کراس اوور خط صفر تغییر روند را تایید می کند.

واگرایی با قیمت

وقتی قیمت به اوج های جدید می رسد اما BOP نمی کند، این یک واگرایی منفی است. وقتی قیمت به پایین‌ترین حد خود می‌رسد اما BOP نمی‌کند، این یک واگرایی مثبت است. این واگرایی ها می تواند تغییر روند را پیش بینی کند.

شرایط بیش از حد خرید/فروش بیش از حد

برای تعیین اینکه چه چیزی برای آن امنیت باید بیش از حد خرید/فروش بیش از حد در نظر گرفته شود، چارتیست ها باید به سطوح تاریخی امنیتی که در حال مطالعه هستند نگاه کنند. هنگامی که سطوح بیش از حد خرید/فروش بیش از حد برای آن امنیت ایجاد شد، سپس به دنبال نزولی فراتر از آن سطوح باشید.

نتیجه

شاخص تعادل قدرت (BOP) از قیمت برای اندازه گیری فشار خرید و فروش استفاده می کند. قدرت خریداران و فروشندگان را با مشاهده میزان تغییر قیمت به جای استفاده از حجم، تعیین می کند.

متقاطع های خط صفر نشانگر BOP می توانند به عنوان سیگنالی برای معکوس شدن روند استفاده شوند. علاوه بر این، روند شاخص، واگرایی با قیمت، و سطوح بیش از حد خرید/فروش بیش از حد می تواند سرنخ هایی در مورد روند فعلی قیمت و احتمال تغییر روند قیمت ارائه دهد.

مانند همه اندیکاتورها، معامله گران باید از اندیکاتور تعادل قدرت در ارتباط با سایر اندیکاتورها و تکنیک های تحلیل استفاده کنند.

نمودار با شاخص تعادل قدرت

نشانگر تعادل قدرت را می توان پس از نصب بسته نشانگر پیشرفته رایگان ما در StockChartsACP ترسیم کرد. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد نصب این افزونه، مقاله StockChartsACP Plug-Ins را در مرکز پشتیبانی ببینید.

پس از نصب افزونه، نشانگر تعادل قدرت را می توان از پانل تنظیمات نمودار برای نمودار StockChartsACP شما اضافه کرد. نشانگر را می توان در بالا، پایین یا پشت نمودار قیمت اوراق بهادار قرار داد.

آموزش اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی

به‌طور پیش‌فرض، اندیکاتور با SMA 14 دوره‌ای هموار می‌شود، اما تعداد دوره‌ها را می‌توان برای برآورده کردن نیازهای تحلیل فنی شما تنظیم کرد.

اسکن برای BOP

اعضای StockCharts می توانند سهام را بر اساس مقادیر تعادل قدرت (BOP) بررسی کنند. در زیر چند نمونه اسکن وجود دارد که می تواند برای سیگنال های مبتنی بر BOP استفاده شود. به سادگی متن اسکن را کپی کرده و در کادر Scan Criteria در میز کار اسکن پیشرفته قرار دهید .

اعضا همچنین می توانند هشدارهایی را تنظیم کنند تا هنگامی که سیگنال مبتنی بر BOP برای یک سهام فعال می شود به آنها اطلاع دهند. هشدارها از نحوی مشابه اسکن ها استفاده می کنند، بنابراین اسکن های نمونه زیر می توانند به عنوان نقطه شروعی برای تنظیم هشدارها نیز استفاده شوند. به سادگی متن اسکن شده را کپی کرده و در کادر Alert Criteria در میز کار هشدار فنی قرار دهید .

کراس اوور خط صفر صعودی

این اسکن سهام را نشان می دهد که در آن شاخص تعادل قدرت از صفر عبور می کند، که یک علامت صعودی است. این اسکن فقط یک نقطه شروع است. پالایش و تجزیه و تحلیل بیشتر مورد نیاز است.

[نوع = سهام] و [کشور = ایالات متحده]
و [Daily SMA(20،Daily Volume) > 40000]
و [Daily SMA(60،Daily Close) > 20]

و [BOP(14) x 0]

کراس اوور خط صفر نزولی

این اسکن سهام هایی را نشان می دهد که در آن نشانگر تعادل قدرت به زیر صفر می رسد، که یک علامت نزولی است. این اسکن فقط یک نقطه شروع است. پالایش و تجزیه و تحلیل بیشتر مورد نیاز است.

[نوع = سهام] و [کشور = ایالات متحده]
و [Daily SMA(20،Daily Volume) > 40000]
و [Daily SMA(60،Daily Close) > 20]

و [0 x BOP(14)]

برای جزئیات بیشتر در مورد نحو مورد استفاده برای اسکن‌های تعادل قدرت، لطفاً نظرات خود را ارسال کنید

آموزش اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی22 5 اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی22 1 اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی22 2 اندیکاتور Balance of Power تعادل قدرت در تحلیل تکنیکال و بازار مالی22 3

کلمات کلیدی :

——————————————–

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس