مدیریت فناوری بورس در اظهاراتی گفت: از آنجایی که کاربران سایت  tsetmc.com بتوانند حق انتخاب بیشتری را داشته باشند با ایجاد تب جدید در روی سایت امکان دسترسی به سایت قدیم فراهم گردیده است.

ایجاد سایت جدید در بورس/وضعیت سایت قدیم چه می شود؟

ایجاد سایت جدید در بورس/وضعیت سایت قدیم چه می شود؟

روح الله دهقان در صحبتی بیان کرد: به دنبال موارد روز گذشته، در روی سایت جدید، تب جدیدی را ایجاد کرده ایم تا کاربران حق انتخاب بیشتری داشته باشند که از طریق این تب دسترسی کامل به سایت قدیمی وجود دارد. علاوه بر اینکه امکان دسترسی به سایت قدیم و همچنین اطلاعات با ظاهر و شکل قبلی در سایت old.tsetmc.com فراهم گردیده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس در ادامه گفت: به کاربران توصیه می‌کنیم که به سایت جدید مراجعه کنند و نظرات خود را جهت بهبود این سایت به ما منتقل کنند چرا که توسعه های جدید همگی روی سایت جدید انجام می‌گیرد و سایت قبلی در همین وضعیت موجود حفظ می شود.

روح الله دهقان در پاسخ به انتقادات کاربران که چرا بهره برداری و استفاده از سایت به زمان بعد از تایم بازار موکول نگردیده است گفت: تقریبا یک سالی است سایت جدید در تایم های خلوت آزمایش می گردد و در طول یکسال آزمایش، سایت جدید بارها در ساعات بعد از بازار انجام گردید و با تلاش توانسته ایم ایراداتی که وجود دارد را حل کنیم اما از اوایل این هفته بار بیشتری به سایت جدید ارسال گریده است که نیاز به مراجعات بیشتری می باشد. بدون شک در سایت جدید ایراداتی وجود دارد که با مراجعه بیشتر این ایرادات نشان داده و برطرف می گردد.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس در پایان اعلام کرد: افزونه هایی که از داده های سایت tsetmc.com برای به دست آوردن اطلاعات استفاده می کردند هم اکنون می‌توانند از این سایت قدیمی استفاده کند. در تلاشیم با توسعه دهنده ها افزونه ها تماس گرفته که از سایت جدید استفاده کنند. همچنین به زودی در سایت جدید قسمتی را برای ارسال پیام ایجاد خواهیم کرد تا به طور مستقیم بتوانیم نظرات کاربران را دریافت کنیم.