بحث داغ ?بشقاب پرنده ها و یا همان یوفو ها، از زلزله ترکیه شروع شده و قبل از آن فقط علاقمندان به این ماجراجویی ها دنبال کننده ی اخبار یوفوها بودند. اما در روزهای که زلزله 7ریشتری ترکیه اتفاق افتاد و یک ابر به شکل بشقاب پرنده مشاهده شد( video پایین ) ، کلیپ های این ماجراجویی ها داغ شد. البته در چند هفته ی گذشته افراد خیلی مهمی در موضوعات هوا و فضا در مورد وجود بشقاب پرنده ها سخن باز کردند و تایید کردند که یکسری چیزها هست که دولت آمریکا و یا چند کشور دیگر از مردم دنیا پنهان میکند. آنها تایید کردند که بشقاب پرنده و آدم فضایی ها وجود دارند!.

چند روز پیش دیوید گروش که از افسران سابق اطلاعات نظامی بوده و صحبت های او در خبرگزاری ها بشدت مورد توجه قرار میگرد، در یک مصاحبه ی گفت که تمام چیزهای که در اینترنت پخش شده، حقیقت دارد. دولت آمریکا به یک بشقاب پرنده ی سقوط کرده دست پیدا کرده ( به لاشه ی بشقاب پرنده ).

پرنده ها 3

همچنین انها بقایای آدم فضایی ها را مورد بازیابی قرار دادند و اطلاعات عجیبی به دستشون رسیده که هنوز سری و محرمانه است، با استاربورس همراه باشید.

بشقاب پرنده - یوفو- آدم فضایی ها

بشقاب پرنده

گروش یک حرف دیگه ای هم زده و اثابت هم کرده، ایشون گفتن با چند نفر که مستقیما در ارتباط هست، مجروح شده ی یوفو ها هستند، یعنی توسط آدم فضایی ها مجروح شدن. از طرفی آقای گروش، واقعا صحبت های خارق العاده ای را به گوش مردم رسانده و خبر میدهد که 10ها سال پیش پهپادهای سقوط کرده به دست دولت آمریکا افتاده.

شواهد واقعی از وجود بشقاب پرنده ها

اما بازهم یک مشکلی این وسط وجود دارد، کسانی که مدعی وجود بشقاب پرنده ها هستن، خودشان هنوز فیلم و عکس قانع کننده ای را در اختیار خبرگزاری ها نزاشتند. کمی عجیب است که کسانی در این کره ی خاکی شغلشان مرتبط با یوفوها باشد اما کلیپ یا عکسی که خودشان با دوربین های پیشرفته ضبط کرده باشند را در اختیار ندارند.

گروش می گوید، ما در مورد یک موشک بین ستاره ای بیگانه در حال بحث و گفتگو هستیم و این ستاره ها میلیاردها کیلومتر با ما فاصله دارد و یک فناوری پیچیده ای این وسط وجود دارد که ما بی خبر از آن هستیم.

 چرا عکس و فیلم واضحی وجود ندارد؟

گروش معتقد است که مخفی کردن تصاویر و ویدیو های با کیفیت از مردم عادی به دلیل طبقه بندی شده بودن این اطلاعات است.

بشقاب پرنده واقعی

بشقاب پرنده واقعی

فیلم جدیدی از بشقاب پرنده

در ویدیوی زیر که چند ساعت پیش در اینترنت وایرال شده، در اثر رعد و برق، یک بشقاب پرنده بسیار بزرگ که ابعاد آن به نظر از یک کشتی باربردی هم بزرگتر باشد دیده میشود. ویدیوی زیر را تماشا کنید:

 

گروش می گوید دنیا به جای رسیده که جامعه نمی تواند اکتشافات علمی را بدون مدرک قبول کند. اگر تجهیزات و شواهد به دست آمده از فضایی ها وجود داشت، یعنی اینکه اگر بشقاب پرنده هایی در زمین سقوط کرده بود، دانشمندان از سرتاسر جهان برای تحقیق و بررسی با هم به جدال برمیخواستن و این یعنی اینکه به اندازه ی کافی برای دانشمندان دنیا این جریانات قابل بررسی نیست و فقط یک دولت است که در موردش افشاگری می کند و آن دولت آمریکاست.

این بحثی است که مدتهاست با شک و تردید به آن نگاه کرده ام. جامعه نباید (و معمولاً نمی پذیرد) “اکتشافات” علمی را بدون هیچ مدرکی بپذیرد. درمان سرطان قابل طبقه بندی نیست.

گروش خیلی از ادعاهایی که دارد را نمی تواند ثابت کند، اینکه چرا همیشه آدم فضایی ها چشمشان به سرزمین آمریکا هست و بشقاب پرنده ها همیشه از این کشور سردر میاورند، به نظر میرسد گروش داستان نویس خوبی میشود.

اگر شما هم علاقمند به این موضوعات هست، در بخش دیدگاه ها اعلام فرمایید تا یک ماجراجویی دیگری در سایت قرار دهید.

بشقاب پرنده ها و بودجه نظامی آمریکا !

ارتباط عجیبی بین بشقاب پرنده ها و بودجه نظامی و یا اتفاقات نظامی آمریکا وجود دارد، وقتی به گذشته نگاه می کنیم، هر زمان که امریکا خواسته تغییراتی در بودجه نظامی و تجهیزات آن اقدام کند، بحث یوفوها داغ شده. این روش داغ کردن یوفوها برمیگردد به سال 1930 و به نظر میرسد که هنوز هم مورد استفاده است.

زمانی هم بحث جنگ ستارگان ( سال 1993 ) در کلیه رسانه های امریکا مطرح شد و کل دنیا در خطر حمله ی فضایی ها و وقوع یک جنگ بزرگ را منتشر کردند و حتی فیلم هایی هم ساخته میشد. همه ی اینها برای این بود که آمریکا برای یک صنعت نظامی قوی که داشت یک چاشنی هم اضافه کند. باید منتظر باشیم تا ببینیم قرار هست در ادامه ی بحث وجود بشقاب پرنده ها و آدم فضایی ها چه خبرهای دیگری به مردم جهان مخابره خواهد شد.