بعضی از مردان هستند که هیچ کسی را جز همسر خودشان زیباتر و بهتر نمی دانند، این افراد عاشقانه همسر خود را دوست دارند، این زوج موفق توانسته اند یکدیگر را خوب بشناسند و به اخلاق و روحیات یکدیگر وارد شوند. تا حدودی که مشکلی بین خودشان نداشته باشند، و اینقدر مرد طرف مقابلشان را شیفته و مجذوب خودشان کرده اند که دیگر او کسی را جز همسرش نمی بیند.

ترفند های شیفته کردن مردان

ترفند های شیفته کردن مردان

با رعایت یک سری نکات ساده هر خانمی می تواند بهترین همسر خودش باشد و کاری کند که زنان دیگر به چشم اونیایند، و این کار ها باعث پیشگیری از پیامد های خطرناکی مثل خیانت، طلاق و جدایی های عاطفی و … می شود.

? برای جذب همسر نیازی نیست نقش بازی کنید، بهتر است اول ویژگی های شخصیتی او را خوب بشناسید، سپس طبق ویژگی های اخلاقی او پیش بروید، در این صورت شما برای او تبدیل به یک ملکه می شوید.

ترفند های عاشق کردن مردان:

۱- با او زیاد بحث کنید و جلوی هر مسئله ای در مقابلش کم نیاورید، مردان از زنان جسور خوششان می‌آید.

۲- زیاد لبخند بزنید، یک لبخند ملیح داشته باشید و از خنده های بلند و آزادانه و پرسروصدا جلوگیری کنید، داشتن یک لبخند ساده متانت و خانومی شما را نشان می دهد.

۳- در مواقعی که با او هستید و مخاطب حرفهایش هستید تمام توجه و تمرکز خودتان را روی صحبت های او بگذارید.

۴- دست نیافتنی باشید و برای او بازیگوشی کنید، ناز کنید و با ترغیب کردن او به صحبت کردن با خودتان او را بازی دهید البته زیاده روی نکنید‌.

۵- قضاوت نکنید، به راحتی او و افراد دیگر را قضاوت نکنید، قضاوت کردن کار درستی نیست.

۶- با دیگران مهربان باشید، مهربان بودن یکی از خصلت های خوب انسان است. سعی کنید با او و دیگران مهربان باشید.

۷- عطری وسوسه کننده داشته باشید و همیشه بوی خوش بدهید، همان طور که شما از مردی که بوی بد می دهد بیزار هستید متقابلا او هم از بوی بد بیزار است پس همیشه معطر و خوشبو باشید.

۸- سلیقه لباس پوشیدن داشته باشید، حتما لازم نیست از لباس های مارک دار استفاده کنید گاهی لباس های ساده هم بهترین جلوه را دارند فقط کافیه روی رنگ بندی کمی سلیقه به خرج بدین.

کارهایی که نباید برای جذب همسر انجام دهید:

۱- نباید خودتان را تغییر بدهید، چون تغییر دادن و نقش بازی کردن تا یک مدت محدودی جواب میده و طرف مقابل باید شمارو همان طور که هستین بپذیرد.

۲- درباره ی خودتان صادق نیستید، اگر به کاری و چیزی علاقه دارید نیازی نیست پنهانش کنید یا دروغ بگویید.

۳- اصول اخلاقی را زیرپا گذاشتن، هیچ مرد و پسری ارزش ندارد که به خاطر آن اصول اخلاقی خودتان را زیر پا بگذارید.

۴- رفتار احمقانه و بچگانه، به هیچ عنوان برای جذب مرد زندگیتان رفتار های احمقانه نشان دهید بعضی ها برای حمایت همسرشان این رفتارها را انجام می دهند.

۵- از کسی تقلید کردن، دلیلی ندارد چون یک نفر از روشی خاص توانسته همسرش را جذب کند شما هم دقیقا همان روش را اجرا کنید، جون خصوصیات آدم ها باهم متفاوت است.