ازدواج یک راه پر از فراز و نشیب است، چه تازه ازدواج کرده باشید و چه مدتهاست از ازدواج شما گذشته است. زندگی زناشویی نیاز به وقت و تلاش شما و همسرتان دارد. در زندگی مشترک همه به دنبال آرامش هستند و هرکاری انجام می دهند تا به آرامش برسند.

زندگی زناشویی موفق

زندگی زناشویی موفق

افرادی که وارد زندگی زناشویی می شوند در قبال هم یک سری مسئولیت ها و وظایفی را دارند که باید انجام بدهند. کسانی که در زندگی مشترک خود مشکل دارند بیشتر دچار افسردگی هستند و در تربیت فرزندان خود دچار مشکل می شوند.

در ادامه ۸ مسئله مهم را به شما می گوییم که نباید شوهرتان بفهمد:

۱- اگر شور و اشتیاق روزهای ازدواج رو ندارین!

این قضیه را به هیچ عنوان به همسرتان نگویید با مشورت کردن با یک مشاور خوب سعی کنید به روزهای اول رابطه تان برگردید و درباره این مسئله حتی با نزدیک ترین دوستتان هم درددل نکنید.

۲- از پس انداز خودتان برای شوهرتان نگویید!

قرار نیست ریز و درشت هرچیزی را برای شوهرتان بگویید مقداری از پس انداز خودتان را برای روز مبادا نگه دارید و جوری رفتار کنید که شوهرتان متوجه پس اندازشما نشود.

۳- اتفاقات گذشته خانواده !

قرار نیست هرچیزی که در گذشته خانواده تان اتفاق افتاده است را شوهرتان بداند، و حرفهایی که بین شما و خانواده تان گفته شده است را برای همسرتان تعریف کنید. این ها همه تبدیل به سرکوفت و سرزنش برای شما می شود.

زندگی سالم

زندگی سالم

۴- اگر از خانواده همسرتان خوشتان نمی آید!

قرار نیست مستقیم توی چشمان همسرتان نگاه کنید و این مسئله را بگویید، با این کار فقط همسرتان را از خودتان دور می کنید.

۵- اگر خانواده همسر شما را دوست ندارند!

لازم نیست این مسئله را هم شوهرت بفهمد و جار بزنین، این جوری همسرتان دشمن شما می شود و خیلی از مشکلات پیش می آید که جبران پذیر نیست.

۶- رابطه های قبلی تان…!

به هیچ عنوان از رابطه های قبلی خودتان برای همسرتان چیزی نگویید با این کار فقط طرف مقابل خودتان را بد بین می کنید و رابطه تان را بهم می زنید.

زندگی سالم

زندگی سالم

۷- حرف و صحبت جاری را پیش همسرتان نگویید!

با نقل قول کردن حرفای جاری تان به شوهرتان فقط باعث دلخوری و درگیری می شوید، چون ممکن است شوهرتان این مسئله را به خانواده اش بگوید و دعوا پیش بیاید.

۸- اگر از هدیه همسرتان خوشتان نیامده!

همین قدر که شما برای همسرتان مهم بودید و او برای شما هدیه خریده است کافی است، مهم نیت کار بوده. پس توی ذوق همسرتان نزنید و اگر از هدیه ای که خریده خوشتان نمی آید این را بازگو نکنید.

9- شما هم اگر فکر میکنید نکته ای فراموش شده در بخش دیدگاه ها ثبت کنید.