تلاش کردن برای عشوه گری و لاس زدن می‌تواند یک احساس ناخوشایند و پیچیده در شما ایجاد کند خوب منطقی است که ما تلاش کنیم این کار را به روش کاملاً درست انجام دهیم. اما گاهی ممکن است شما هر کاری را که می‌توانید و در توان شماست انجام دهید اما باز هم جواب ندهد.

فرآیند عشوه‌گری می‌تواند مثل یک مارپیچ بسیار پیچیده و بدون هیچ راه مشخصی باشد. به منظور اینکه شما در یک جمع دارای عشوه باشید باید موارد زیر را رعایت کنید:

استرسی نباشید سعی کنید موقع صحبت کردن به فرد مقابل خود آرامش دهید و با کتاب خواندن دنبال اطلاعات جدید باشید.
اگر در جمع حضور دارید و با گوشی خود بازی می‌کنید سبب می‌شود که محبوبیت شما در آن جمع کم شود.
زمانی که در یک جمع حضور دارید هیچگاه پشت سر دیگران بدگویی نکنید چون یک دختر باکلاس هیچ وقت غیبت نمی‌کند.
شاد باشید و برقصید حتی اگر زمان رفتن به باشگاه را ندارید در خانه این کار را انجام دهید و مطمئن باشید که شاد بودن و فکر آرام بیشتر از هر چیزی به پیشرفت شما کمک می‌کند.

ارتباط چشمی برقرار کنید این کار یکی از ساده‌ترین و بهترین کارهایی است که برای شروع عشوه‌گری می‌توان انجام داد. سعی کنید به فرد مقابل خود خیره نشوید اما نگه‌های کوتاه و گذرا داشته باشید. هنگام صحبت‌های مهم و معنی‌دار در مکالمه با او به چشمان او نگاه کنید.
سعی کنید لبخند بزنید. دیگر نیاز نیست که از گوش تا گوش بخندید فقط یک لبخند ساده و لطیف می‌تواند سبب عشوه گری به نحو احسن شود.
در ابتدای صحبت از طرف مقابل خود تعریف کنید. شاید این کار زود باشد اما به او یادآور می‌شود که قبل از شروع یک رابطه به دوستی با او علاقه دارید.

شروع به صحبت نمایید. یک معرفی کوتاه می تواند شروع خوبی برای صحبت کردن باشد. اما از پرحرفی بپرهیزید.

در آخر این را می‌توان گفت که زیبایی و زشتی رنگ‌های قرمز، مشکی، سبز و زرد، لباس تنگ و گشاد بودن، آن آرایش غلیظ و کم و مد بودن یا نبودن لباس هیچ کدام از آنها سبب عزیز شدن شما نمی‌شود فرد مقابل شما نمی‌گوید این دختر را نگاه کن چقدر دختر خوبی است گوشیش آخرین مدل آیفون، لباسش تازه هفته پیش مد شده!

مطمئن باشید که رفتار و مهربانی برای همیشه در ذهن همه باقی می‌ماند درست مانند زمانی که اگر به کسی بدی کنید دیگر آن را نمی‌توان درست کرد. و برای همیشه در ذهن و یاد فرد مقابل خواهد ماند.