در یک جشن عروسی مرد جوانی توسط چاقو به دست پسر خاله اش کشته شد. بر اساس گزارشات ارسال شده، در ساعت ۲۲ چهار شنبه ۱۷ خرداد صدای دعوای دسته جمعی در یک تالار عروسی در قصر الماس خیابان خاوران منجر به مرگ یک مرد جوان و تبدیل عروسی به عزا شد، که دقایقی پس از این حادثه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان آن قرار گرفت.

تبدیل شدن عروسی به عزا/ قتل توسط پسر خاله او

تبدیل شدن عروسی به عزا/ قتل توسط پسر خاله او

دقایقی پس از اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت در محل حادثه حضور یافتند و تحقیقات ابتدایی استارت خورد. در این حادثه تیم جنایی با جسد یک جوان افغانستانی مواجه شدند که توسط پسرخاله اش از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که قاتل و مقتول با همدیگر از گذشته در کشور افغانستان مشکلات شخصی داشتند و هر دو نفر در این جشن مهمان بودند. در پایان مراسم جشن، قاتل با پسر خاله خود درگیر می شود که با کمک دو نفر دست های او را از پشت بسته بودند و او را مورد ضربات چاقو قرار دادند و پس از قتل از محل حادثه به همراه همدستانش فرار کردند.

پس از پایان یافتن تحقیقات در محل حادثه ماموران اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا مسیر تردد قاتل را با استفاده از فیلم های دوربین مدار بسته اطراف تالار شناسایی کنند.
با توجه به دستور بازپرس ویژه قتل  شعبه سوم دادسرای امور جنایی جسد فرد کشته شده به پزشکی قانونی منتقل گردید تا تحقیقات تکمیلی بر روی آن صورت گیرد.