تعبیر خواب آب بینی از نظر بیشتر معبران به معنی فرزند است و بسته به اینکه آب بینی در خواب شما کجا قرار دارد میتواند به معنی فرزند پسر یا دختر باشد. از دیگر تعبیر آب بینی میتوان به ثروت، خیانت و بیماری اشاره کرد. در ادامه این مطلب تعبیر دیدن آب بینی در خواب را با موضوع آن از معبران بزرگی چون دانیال نبی ، ابراهیم کرمانی و ابن سیرین برای شما گرد آوری کرده ایم.

تعبیر خواب آب بینی

تعبیر خواب آب بینی

تعبیر خواب آب بینی از حضرت دانیال

اگر کسی خواب ببیند از بینی او آب می آید، صاحب فرزند یا ثروت خواهد شد.️

اگر در خواب دیدید که از بینی شما خلط خارج شد، باز تعبیرش مثل بالاست و یک فرزند جدید را نشان می دهد.

تعبیر خواب آب بینی از نظر ابراهیم کرمانی

اگر کسی ببیند که از بینی او آب می آید، وامش داده شود و از رنج و سختی و غم نجات پیدا می کند و یا اگر بیمار بود، شفا یابد.همچنین اگر غمگین هستید و یا چند وعده است که در دلتان احساس اندوه دارید، از این حالات منفی فاصله خواهید گرفت و زندگی روی خوش به شما نشان می دهد

تعبیر خواب آب بینی از نظر محمد ابن سیرین

آب بینی در خواب، به معنی صاحب فرزند شدن است. اما اگر کسی ببیند که آب بینی بر اندام وی افتاد، صاحب فرزند پسر خواهد شد و اگر ببیند که آب بینی اش بر زمین افتاد، صاحب فرزند دختر خواهد شد. اگر ببیند که آب بینی اش را بر زن خویش انداخت، زن او آبستن گردد، ولیکن فرزند را بیفکند و اگر ببیند که زن بر وی آب بینی افکند، دلیل کند که او را پسری آید.
اگر ببیند که آب بینی در سرای همسایه افکند، دلیل کند که با زن همسایه خیانت کند، و اگر ببیند که آب بینی خود را در بستر مردی افکند، همین معنی خیانت را دارد. اگر ببیند که آب بینی خود را می خورد، صاحب فرزند خواهد شد. اگر ببیند که آب بینی او سیاه و تیره است، دلیل کند که فرزند او را اندوه و مصیبت رسد و اگر ببیند که آب بینی او زرد است، تعبیرش این است که فرزندش بیمار گردد.

تعبیر خواب آب بینی از نظر معبران غربی

  • معبران غربی عقیده دارند که آب بینی و خلط در عالم رویا، از یک ملاقات در وعده های نزدیک خبر می دهد. این دیدار برای شما لذت بخش و خوشایند نیست و آنطور که تصور کرده اید پیش نخواهد رفت.
  • اگر این ملاقات با دوست تان باشد، درباره مسأله ای مهم و حیاتی گفت و گو خواهید کرد که خیلی مایل به ادامه این بحث نیستید و به دنبال راهی خواهید گشت تا سریع این موقعیت را ترک کنید.
  • به تعبیر دیگر امکان دارد که بخاطر اعمال نادرست و زشت خودتان یک بحث و نزاعِ کوتاه مدت و موقتی در پیش داشته باشید. حتی امکان دارد این مسأله مربوط به چهار چوب خانواده تان هم باشد.
  • اگر در خواب دیدید که باعث شدید آب ریزش بینی کسی بند بیاید و درمان شود، این خواب نماد پیشنهادات و ایده های بسیار خوب و عالی است.
  • اگر در خواب دیدید که به علت حساسیت و آلرژی آب ریزش داشتید و آب بینی شما آویزان بود، این خواب تعبیرش نشانگر این است که شما به زودی موفق می شوید که ریشه اساسی و واقعی مشکلات موجود در زندگی تان را بیابید، به طوری که خودتان از این موضوع و توانایی تان متعجب و شگفت زده خواهید شد.