برای دیدن تعبیر خواب آرواره، تعبیر خواب فک ،تعبیر دیدن فک مرده ، تعبیر دیدن فک دوست ، تعبیر زخمی شدن فک ،تعبیر دیدن فک حیوانات و تمامی تعابیر دیدن آرواره یا فک در خواب در این بخش همراه ما باشید. تعبیر دیدن آرواره در خواب با توجه به موضوع خواب و احساس و شرایط بیننده خواب متفاوت است.

برخی معبران میگویند اگر در خواب ببینید که فک شما محکم بسته شده و باز نمیشود تعبیر آن اینست که یا به بیماری سختی دچار میشوید یا به زودی از دنیا می روید. تعبیر دیدن فک در خواب را از معبرین اسلامی و غربی در ادامه بخوانید و اگر تعبیر خواب خود را نیافتید میتوانید در انتهای مطلب خوابتان را بنویسید و ارسال کنید تا تعبیر شود.

تعبیر خواب آرواره

تعبیر خواب آرواره

تعبیر خواب آرواره از شیخ طوسی

اگر در خوابت دیدی که دهان یا فک مرده و یا مردگان قفل شده است تعبیر رزق روزی و یا درآمد حرام و باطل است.

اگر دیدی فک و دهان دوستان، خانواده، اشنایان و یا بطور کلی دیگران قفل شده است تعبیر اخبار تلخ بیماری های مختلف و یا بدهکار شدن است.

تعبیر خواب فک

فک شما زخمی شده : مشکلات و گرفتاری عشقی

زخم فک شما خوب می شود : شما توانسته اید کار بسیار دشواری را انجام دهید .

یک فک محکم : اشیاء قیمتی پیدا می شوند .

یک فک ضعیف : مشکلات فراوان

تعبیر خواب آرواره از آنلی بیتون

اگر در خواب آرواره زشتی دید تعبیر بر رفتار ناصحیح رفقا نسبت به هم دارد. اگر خود را دید که در آرواره حیوان وحشی باشد تعبیر بر تلاش دشمنان و رقیبان برای آسیب رساندن به او و نقشه های او را دارد. اگر در خواب دید فک درد دارد تعبیر بر احتمال بروز بیماری مالاریا در او به دلیل تغییر آب و  هوا دارد.

تعبیر خواب آرواره از خالد اصفهانی

اگر در خواب ببینی دهان تو محکم بسته شده است، تعبیرش این است که هلاک می‌شوی، یا اینکه به سختی بیمار می‌شوی، و یا به زودی از دنیا خواهی رفت.

تعبیر آرواره از تونی کریسپ

او در کتابش در مورد خواب دیدن آواره گفته است که آواره در خواب علامت نیرویی در فرد رویایین است که او اجازه نفوذ کسی را به درونش نمی دهد جز از راه دهانش که آن هم با فشردن دندان ها به یکدیگر مانع ورود هر چیزی می شود در اصل او معتقد است آرواره و فک نماد نیرویی برای نگاه داشتن عواطف است.

تعبیر خواب آرواره با موضوعات مختلف

دیدن یک فک و حالات فک انسان در خواب می تواند نمایشی از قاطعیت، خجالت زدگی یا برخی اوقات نوعی ناراحتی باشد.

فک قوی، نشان دهنده ی فردی قاطع، کمال گرا و شخصی کاربلد است.

دیدن فک ضعیف نشان می دهد که در حال حاضر و در زندگی بیداری، مسائلی حوزه ی اقتدار شما را تحت تاثیر قرار داده و اعتماد به نفس شما را تحلیل برده است.

ممکن است در رویا احساس کنید که فک شما رشد کرده و در حال بزرگ شدن است یا این که فک شما در حال کوچک شدن است. این خواب می تواند به تاثیر پذیری ناگهانی شما از اتفاقاتی که در زندگی بیداری رخ می دهد اشاره داشته باشد.

دیدن فک های کوچک یا داشتن فکی ضعیف در خواب نشان دهنده ی شخصی ناراضی یا فردی است که در زندگی بیداری به بیان نظر های خود نمی پردازد.

اگر در خواب با ساختار فکی عجیب و غریب رو به رو شوید، این خواب با احساس زشتی، ناراضی بودن یا نگران بودن مرتبط می باشد.

اگر در خواب ببینید که فکتان دچار شکستگی شده است، این خواب می تواند به مشکلی که در روان شما به وجود آمده و بر اقتدار و اعتماد به نفستان در زندگی واقعی تاثیر منفی گذاشته اشاره داشته باشد.

اگر در خواب درد شدیدی را در فک خود احساس کنید، به طوری که احساس کنید فکتان قفل شده یا توانایی حرف زدن ندارید، این خواب به آن دسته از افکار شما اشاره دارد که به دلیل دیدگاه های منفی قدرت گرفته و احساساتی کاذب را در شما ایجاد کرده اند.

تعبیر دیدن آرواره حیوانات در خواب

  • اگر ديدى كه در آرواره‌ حيوان وحشى گرفتار شده‌ايد، علامت آن است كه دشمنان شما سعى و كوشش مى‌كنند تا از راه‌هاى مختلف به شما ضربه بزنند.
  • اگر آرواره نهنگ را ببينيد، نشانه‌ آن است كه شما با بستن يک قرارداد به سود و منفعت فراوانى در زندگى خواهيد رسيد.