تعبیر خواب آجر، تعبیر ساختن آجر ، تعبیر ساختن دیوار و خانه با آجر ، تعبیر دیدن آجرهای ساختمانی و تمام تعبیر های آجر با موضوعات مختلف را از معتبرترین معبران برای شما گردآوری کرده ایم. تعبیر دیدن آجر در خواب به حالات و موقعیت بیننده خواب بستگی دارد بطور مثال اگر بیننده خواب آجر بیمار باشد بدین معناست که زمان مرگش نزدیک است. چیدن آجر در خواب نشانه تکامل فکری است و اما اگر با آجر گلی در خواب خانه ساختید به مال و اموال موقتی دست خواهید یافت. در ادامه این بخش، دیگر تعبیر های آجر را میخوانید.

تعبیر خواب آجر

تعبیر خواب آجر

تعبیر خواب آجر از آنلی بیتون

تعبیر خواب آجر ، عدم درک در عشق و کار است.

تعبیر خواب ساخت آجر یک شکست مالی است.

تعبیر خواب آجر از ابن سیرین

  1. دیدن آجر ساختن در خواب توسط ابن سیرین بیانگر برقراری روابط قوی با افراد خوب است.
  2. دیدن آجر در خواب نشانه تفکر شدید درباره خاطرات گذشته و دلتنگی برای آنها است.
  3. دیدن آجرهای ساختمانی در خواب بیانگر آغاز سرمایه گذاری ها و پروژه های بزرگ برای وی است.
  4. دیدن تبدیل آجر به سنگ در خواب بیانگر این است كه او به چیزهایی می اندیشد كه برای او شر و زیانی به بار آورد.
  5. یک فرد بیمار با دیدن آجر در خواب بیانگر نزدیک شدن مرگ او است.

تعبیر خواب آجر از منوچهر مطیعی تهرانی

آجر عاملی در استحکام خانه و مسکن است و در خواب ، عواملی که می توانند پایه های زندگی یا فکر را تقویت کنند ، به صورت آجر تجسم یافته و شکل می گیرند. داشتن آجرهای زیاد به معنای تشویق و امید به کار ، شغل و زندگی از جمله خانواده ، اجتماعی و شغلی است.

تعبیر خواب آجر از لیلا برایت

  1. تعبیر خواب آجر، اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که آجر روی هم می چیند می تواند بیانگر این باشدکه شخص بیننده خواب به زودی امکان دارد خانواده تشکیل دهد.
  2. اگر شخص بیننده خواب درخواب آجر سفالی ببیند می تواند بیانگر این باشد که امکان دارد شانس و اقبال به شخص بیننده خواب رو کند و  شخص بیننده خواب از نظر مالی پیشرفت زیادی بکند و در کارش جز بهترین ها شود.
  3. اگر شخص بیننده خواب درخواب ببیند که با آجر گلی که از خاک درست شده است عمارتی را می سازد می تواند بیانگر این باشدکه شخص بیننده خواب امکان دارد به مال و امول زیادی برسد ولی این مال و اموال همیشگی نخواهد بود.
  4. اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که با آجر های سفیدی عمارتی زیبا می سازد می تواند بیانگر این باشدکه امکان دارد شخص بیننده خواب تقدیر بسیار روشنی داشته باشد و سرنوشت خوبی در انتظارش باشد.
  5. اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که با آجر های شکسته خانه ای را می سازد می تواند بیانگر این باشد
  6. که شخص بیننده خواب امکان دارد دچار شکست مالی شود ولی این شکست مالی همیشگی نیست و به زودی شخص بیننده خواب بعد این شکست سود زیادی می کند و دوباره به وضعیت سابق بر میگردد.

تعبیر خواب آجر از معبرین غربی

دیدن آجر در خواب اشاره به تدوین برنامه برای آینده دارد. همانطور که با چیدن آجر روی هم دیوار ساخته می‌شود شما نیز می‌توانید با برنامه ریزی به آینده‌ای روشن‌تر امیدوار باشید. دیدن این خواب می‌تواند نشانه‌ای از پذیرفتن خلاقیت‌ها و در نتیجه ارتقای شغلی شما باشد.

تعبیر خواب آجر از آنلی بیتون

دیدن آجر در خواب، دلالت بر عدم توافق در عشق و کار است.

اگر خواب ببینید مشغول درست کردن آجر هستید، دلالت بر آن دارد که تلاش‌های شما برای جمع آوری ثروت به شکست خواهد انجامید.