در این پست از سایت استار بورس قویترین داروی گیاهی برای اسهال – برای درمان اسهال چه داروی گیاهی خوبه را قرار دادیم اگر به دنبال داروی گیاهی اسهال و داروی گیاهی اسهال و دل پیچه و داروی گیاهی اسهال و استفراغ و داروی گیاهی اسهال برای کودکان و داروي گياهي اسهال و داروی گیاهی اسهال کودکان و داروی گیاهی اسهال بزرگسالان و داروی گیاهی اسهال و استفراغ کودکان و داروی گیاهی اسهال خونی و داروی گیاهی اسهال چیست و درمان گیاهی اسهال و دل پیچه و داروی گیاهی برای اسهال و دل پیچه و دارو گیاهی برای اسهال و دل پیچه و داروهای گیاهی برای اسهال و دل پیچه و داروی گیاهی برای اسهال و دل درد و بهترین داروی گیاهی برای اسهال و دل پیچه و داروی گیاهی برای درمان دل پیچه و اسهال و داروی گیاهی برای درمان دل پیچه و اسهال کودکان و درمان گیاهی اسهال و دل درد و درمان گیاهی اسهال و استفراغ و درمان گیاهی اسهال و استفراغ کودکان و درمان گیاهی اسهال و استفراغ در کودکان و داروی گیاهی برای اسهال و استفراغ و داروی گیاهی برای اسهال و استفراغ کودکان و دارو گیاهی برای اسهال و استفراغ و دارو گیاهی برای اسهال و استفراغ بچه و دارو گیاهی برای درمان اسهال و استفراغ و دارو گیاهی برای اسهال کودکان و داروهای گیاهی برای اسهال کودکان و درمان گیاهی برای اسهال کودکان و داروی گیاهی برای اسهال کودک و داروی گیاهی برای اسهال کودک یکساله و داروی گیاهی برای اسهال نوزاد و داروی گیاهی برای اسهال نوزاد پنج ماهه و قویترین داروی گیاهی برای اسهال کودکان و چه داروی گیاهی برای اسهال کودکان مناسب است و درمان گیاهی اسهال کودکان و درمان گیاهی اسهال کودکان زیر دو سال و شربت گیاهی اسهال کودکان و داروی گیاهی برای اسهال کودکان و درمان گیاهی اسهال نوزاد و درمان گیاهی اسهال نوزادان و داروی گیاهی برای رفع اسهال کودکان و درمان گیاهی اسهال بزرگسالان و داروی گیاهی ضد اسهال بزرگسالان و دارو گیاهی برای اسهال بزرگسالان و داروی گیاهی برای رفع اسهال بزرگسالان و داروی گیاهی برای درمان اسهال بزرگسالان و درمان گیاهی برای اسهال بزرگسالان و دارو گیاهی برای اسهال بزرگسال و درمان گیاهی اسهال در بزرگسالان و داروی گیاهی برای اسهال استفراغ بزرگسالان و داروی گیاهی برای اسهال استفراغ کودکان و دارو گیاهی برای اسهال و استفراغ کودکان و درمان گیاهی اسهال و استفراغ کودک و درمان گیاهی اسهال استفراغ کودکان و درمان گیاهی اسهال خونی و درمان گیاهی اسهال خونی در بزرگسالان و داروی گیاهی برای اسهال خونی کودکان و درمان گیاهی اسهال خونی گوساله و دارو گیاهی برای اسهال خونی جوجه مرغ و دارو گیاهی درمان اسهال خونی و چه داروی گیاهی برای اسهال خونی خوب است و بهترین داروی گیاهی برای درمان اسهال خونی هستید پیشنهاد می کنم این مطلب از سایت استار بورس را حتما مطالعه کنید …

قویترین داروی گیاهی برای اسهال

گاهی اوقات داروهای شیمیایی برای درمان اسهال می‌توانند موثر باشند اما در مراحل اولیه شما به راحتی می‌توانید اسهال را در خانه با استفاده از قویترین گیاهان دارویی درمان کنید و از بابت آن هیچ نگرانی نداشته باشید.

در واقع از گذشته تاکنون استفاده از گیاهان دارویی راهی بی‌خطر برای درمان بیماری‌ها محسوب می‌شود.

اما چنانچه با استفاده از این گیاهان مشکل رفع نشد، می‌توانید با مشورت پزشک از داروهای ضد اسهال استفاده نمایید.

دارچین قویترین داروی گیاهی برای اسهال

دارچین که یکی از ادویه‌های محبوب و معطر است، خواص دارویی بی‌شماری دارد. این گیاه دارای طبیعتی گرم و خشک است. یکی از خواص دارویی دارچین در کنار خواص بی‌شمارش، درمان اسهال محسوب می‌شود. همچنین دارچین می‌تواند به‌راحتی نفخ و تحرکات روده را نیز کنترل کند.

نکته مهمی که در مورد دارچین و درمان اسهال وجود دارد این است که این گیاه خاصیت ضد میکروب و ضد باکتری دارد. بنابراین حتی اگر دلیل اسهالتان وجود یکی از این عوامل بیماری‌زا باشد، دارچین می‌تواند در پاک‌سازی بدنتان به شما کمک کند. در زمان اسهال شما می‌توانید 2 تا 4 گرم دارچین را در طی روز به‌صورت دم‌کرده مصرف کنید. دقت کنید که مصرف بیش‌ازحد دارچین ممکن است برای برخی از افراد ایجاد حساسیت کند.

زنجبیل قویترین داروی گیاهی برای اسهال

ریشه گیاه زنجبیل سال‌هاست که به‌عنوان یکی از قویترین داروهای گیاهی برای اسهال و سایر بیماری‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. این گیاه طبیعتی گرم و خشک دارد. زنجبیل به دلیل خاصیت ضد میکروبی و باکتریایی خود، به‌راحتی عوامل بیماری‌زایی که باعث اسهال شده‌اند را از بین می‌برد.

بهتر است بدانید که این داروی گیاهی به‌عنوان یک مسکن عمل کرده و درد شکمی و نفخ ناشی از اسهال را نیز تسکین می‌دهد. شما می‌توانید به‌طور روزانه 2 تا حداکثر 4 گرم به‌صورت دم‌کرده مصرف کنید. دقت کنید که مصرف بیش‌ازاندازه زنجبیل نه‌تنها باعث مشکلات معده می‌شود بلکه با برخی از داروها مانند داروهای انعقاد خون نیز تداخل دارد.

نمک قویترین داروی گیاهی برای اسهال

می‌دانید که با اسهال میزان زیادی از آب بدن خود را از دست می‌دهید. ازآنجایی‌ که نمک حاوی سدیم بوده و این ماده به عنوان یک الکترولیت محسوب می‌شود، می‌تواند برای جلوگیری از کم‌آبی ناشی از اسهال کمک بسیار زیادی کند. همچنین بهتر است بدانید که نمک با حفظ PH بدن، می‌تواند با عفونت‌ها در زمان اسهال مبارزه کند. شما می‌توانید یک قاشق چای‌خوری نمک را به یک لیتر آب جوشیده اضافه کنید و در فواصل معین در طول روز میل کنید. البته بهتر است دو قاشق غذا خوری شکر نیز به این محلول اضافه کنید.

خاکشیر قویترین داروی گیاهی برای اسهال

خاکشیر نیز از قویترین داروهای گیاهی برای اسهال است و از گذشته تاکنون در شربت‌ها به‌عنوان ضد عطش استفاده می‌شود. این گیاه خواص دارویی فراوانی دارد. جالب است بدانید که خاکشیر هم اسهال و هم یبوست را درمان می‌کند. اما طریقه مصرف در هرکدام متفاوت است. زمانی که می‌خواهید از خاکشیر برای درمان اسهال استفاده کنید، باید خاکشیر را با آب سرد و کمی عسل مخلوط کرده و میل کنید. بهتر است بدانید که خاکشیر خاصیت سم‌زدایی نیز در بدن دارد و می‌تواند عوامل بیماری‌زا را از بدنتان دفع کند.

آنغوزه قویترین داروی گیاهی برای اسهال

آنغوزه یکی از گیاهان بهاری سرشار از آنتی‌اکسیدان محسوب می‌شود. این گیاه خاصیت ضد میکروب، ویروس و باکتری دارد. درنتیجه به‌راحتی می‌تواند اسهال را کنترل کند. البته از این گیاه در درمان بیماری‌های زیادی مصرف می‌شود. برای مصرف آنغوزه در درمان اسهال حداکثر 3 گرم انغوزه را به‌صورت دم‌کرده به‌طور روزانه مصرف کنید. مصرف بیش از این حد توصیه نمی‌شود.

ریحان قویترین داروی گیاهی برای اسهال

ریحان یکی دیگر از قویترین داروهای گیاهی برای اسهال محسوب می شود. این گیاه برای درمان اسهال و استفراغ مفید بوده و با قوی کردن معده نیز می‌تواند از ابتلا به اسهال پیشگیری کند. خوب است بدانید که مصرف دو تا سه بار در روز از مقدار مساوی ترکیب آب ریحان و آب ریشه زنجبیل می‌تواند برای کاهش درد معده هم موثر باشد. از طرف دیگر می توان از چای ریحان نیز برای درمان اسهال استفاده کرد. چای ریحان با عسل مزه خوبی خواهد داشت و به درمان اسهال کمک می‌کند.

بابونه

بابونه نیز یکی دیگر از گیاهان عالی برای درمان اسهال است. این گیاه خاصیت ضد درد دارد و به همین دلیل می تواند در درمان درد معده نیز مفید باشد و از اسهال جلوگیری کند. همچنین بابونه التهاب روده را نیز کاهش خواهد داد. شما می‌توانید یک قاشق بابونه را با یک قاشق چای‌خوری برگ نعناع دم کرده و روزی دو یا سه بار از آن استفاده کنید.

نکات مهم در استفاده از داروهای گیاهی برای اسهال

حال که با برخی از قویترین داروهای گیاهی برای اسهال آشنا شدید، باید اشاره کنیم، همان‌طور که مصرف داروهای شیمیایی می‌تواند شما را دچار مشکل کند، داروهای گیاهی نیز می‌تواند مشکلات خاصی با خود به همراه داشته باشد.

پس باید به نکات زیر توجه کنید:

اگر باردار هستید، نه‌تنها نباید بدون تجویز پزشک از این گیاهان استفاده کنید، بلکه از هیچ روش درمانی برای بند آوردن اسهال استفاده نکنید.
همچنین اگر اسهال شما به دلیل انواع خاصی از عفونت‌ها ایجاد شود، درمان‌های گیاهی در برخی از موارد می‌توانند آن را بدتر کند.
در مورد نوزادان باید بدانید که مجاز به استفاده گیاهان دارویی نیستید و حتما باید دارو توسط پزشک تجویز شود.
قبل از مصرف هرگونه گیاه دارویی اگر حساسیت خاصی دارید حتما با احتیاط مصرف کنید.