در این پست از سایت استار بورس پیگیری تحویل خودرو سایپا با کد ملی – پیگیری وضعیت خودروی مشتری سایپا را قرار دادیم . سامانه و سایت جدید شرکت خودروسازی سایپا برای پیگیری وضعیت خودروی مشتری و همچنین پیگیری زمان و تاریخ دقیق تحویل خودروی سایپا با استفاده از کد ملی آماده شده است . سایت استار بورس …

پیگیری تحویل خودرو سایپا با کد ملی - پیگیری وضعیت خودروی مشتری سایپا

مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی

معمولا پس از ثبت نام نهایی خودرو و یا هر کالای دیگری، افراد به دنبال راه های پیگیری وضعیت کالای خریداری شده خود می گردند و این وظیفه فروشنده است که از طریق راه های مختلف امکان پیگیری وضعیت کالا را برای مشتری خود فراهم کند.

شرکت سایپا نیز به عنوان یکی از بزرگترین فروشنده و سازنده های خودرو در ایران، علاوه بر راه های حضوری و تلفنی، یک راه اینترنتی را برای مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی فراهم کرده است.

بدین ترتیب مشتریان می توانند با ورود به سامانه saipacorp.com، نسبت به مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی و به صورت اینترنتی اقدام کنند.

 

مراحلی که باید طی کنید عبارتند از:

1️⃣ در ابتدا می بایست به سایت گروه خودرو سازی سایپا به نشانی اینترنتی saipacorp.com مراجعه کنید. به همین منظور می توانید نشانی اینترنتی مذکور را در قسمت جستجوی مرورگر خود نوشته و از میان گزینه های نشان داده شده، اولین سایت را باز کنید. (برای ورود مستقیم به سامانه خودرور سازی سایپا بر روی لینک مذکور کلیک کنید.)

2️⃣ در مرحله بعد، با ورود به صفحه اصلی سامانه سایپا می بایست از میان گزینه های نشان داده شده در سربرگ سامانه، بر روی گزینه «فروش» کلیک کنید.

3️⃣ با ورود به صفحه فروش شرکت سایپا، اگر کمی پایین تر بیایید، با قسمت «وضعیت خودروی مشتری» مواجه خواهید شد. (همانند تصویر) برای ادامه مرحله، بر روی گزینه «مشاهده وضعیت خودرو» کلیک کنید.

4️⃣ با ورود به صفحه جدید می توانید برای مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی اقدام کنید. به همین منظور نیز باید اطلاعاتی چون کد ملی، شماره شناسنامه، شماره پذيرش و شماره درخواست خود را وارد کنید. پس از درج عبارت امنیتی نشان داده شده در تصویر، بر روی «مشاهده وضعیت» کلیک کنید.

 

‼ نکته 1: شماره پذیرش شما همان شماره ای است که در زمان پذیرش پرونده تان در سیستم فروش سایپا، به شما تعلق گرفته است. برای دریافت این شماره می بایست به پیامکی که در زمان تشکیل پرونده برای شما ارسال شده است، مراجعه کنید. (در صورتی که ثبت نام خود را در دفاتر نمایندگی سایپا انجام داده اید، به همان دفتر مراجعه کرده و شماره پذیرش خود را دریافت کنید.)

‼ نکته 2: شماره درخواست شما در قسمت بالایی فرم درخواست خريد يا ثبت نام خودرو (که همان فرم قرارداد است)، درج شده است.

 

5️⃣ با طی کردن مراحل فوق موفق به مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی خواهید شد. توجه داشته باشید که در برخی مواقع، مشتریان نمی توانند وضعیت خودروی خود را مشاهده کنند و سوال می کنند که «چرا وضعیت خودرو مشتری سایپا بالا نمیاد؟»، به دلیل پرتکرار بودن این سوال، در بخش بعدی به بررسی دلایل رخ دادن این مشکل خواهیم پرداخت.

منبع