اگر شما هم میخواهید بدون اینکه وزن اضافه کنید فقط صورتتان چاق شود و گونه در بیاورد این روش خانگی چاقی دائمی صورت و گونه را حتما امتحان کنید.

صورت لاغر و و گونه های فرو رفته سن را بالاتر و صورت را پژمرده نشان میدهد و تعداد افراد کمی به صورت لاغر علاقه دارند. اگر به دنبال اندام متناسب ولی درکنار آن صورت توپر و گونه برجسته هستید روش های خانگی و تغذیه ای زیادی وجود دارد که شما را به این خواسته می رساند و نیازی نمی ماند به سراغ تزریق ژل و روش هایی که عوارض دارد بروید.در این مطلب شما را با یک روش خانگی چاقی صورت و گونه آشنا میکنیم که بسیار موثر و ماندگار برای مدت زمان طولانی است.

چاقی دائمی صورت و گونه با این روش خانگی

چاقی دائمی صورت و گونه با این روش خانگی

روش دائمی چاقی صورت و گونه

نیم ساعت قبل از غذا 15 عدد گندم خام را با آب بصورت ناشتا میل کنید تا صورت چاق و گونه های برجسته ای داشته باشید. این کار را 20 روز ادامه دهید تا به نتیجه ی عالی برسید.

این روش تست شده و موثر است پس حتما امتحان کنید.

دیگر روش های چاق شدن صورت:

 مصرف آلوئه ورا به شکل خوراکی

خوردن آلوئه ورا به مقدار نصف قاشق در هر روز قابلیت ارتجاعی بیشتری برای پوست فراهم می‌آورد. آلوئه ورا به شکل خوراکی می‌تواند علاوه بر رساندن آب فراوان به بدن، سبب رساندن فیبر بالا شود.
همچنین ویتامین C فراوانی دارد که برای کلاژن سازی بیشتر و بهبود سلامت پوست صورت موثر است.

خوردن سیب

سیب سرشار از آنتی اکسیدان است. به همین دلیل این قابلیت را دارد که خاصیت الاستیکی و همچنین کلاژن سازی پوست را افزایش می‌دهد.

جوانه‌ها

مصرف جوانه‌ها از جمله جوانه ماش و جوانه گندم و ترکیب آنها با مقداری ماست، تاثیر مهمی بر آبرسانی به پوست صورت دارد.
همچنین مقادیر زیادی از آهن، فیبر و ویتامین C به بدن و پوست می‌رساند که برای درمان و جلوگیری از گودی زیر چشم بسیار موثر است.

استفاده از مغزها و آجیل

استفاده از انواع مغزها و آجیل علاوه بر رساندن چربی های مفید به پوست، سبب حفظ سلامتی پوست نیز خواهد شد.
همچنین انواع آجیل و مغزها سرشار از ویتامین E هستند که می‌توانند برای سلامت پوست صورت بسیار تاثیرگذار باشند. این ویتامین نقش به سزایی در زیبایی پوست صورت دارد.

میوه‌ها و سبزیجات برای چاقی صورت

مصرف انواع میوه، سبزیجات و سالاد با رساندن انواع ویتامین منجر به چاقی صورت خواهد شد. استفاده از آنها باعث می‌شود تا کمبودهای بدن به ویتامین و مواد معدنی، تامین شود. از این رو بدن برای جبران آنها نیازی به کم گذاشتن برای سلامت پوست و حتی سلامت ناخن و موها ندارد.
بهتر است روزانه حداقل 5 واحد از میوه و سبزیجات متنوع استفاد کرد. بهتر است از آنها برای میان وعده حتما به کار برد.