کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم

در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم را قرار دادیم . شت کوین ها و توکن ها و ارزهای دیجیتال زیادی در حوزه رمز ارزها ساخته شده اند که اکثرا فیک و تقلبی و پروژه های کلاهبرداری می باشند و سرمایه گذاری در این توکن ها و ارز های دیجیتال می تواند ضرر و زیان زیادی به خریداران آنها داشته باشد . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با لیست و فهرست توکن ها و شت کوین و ارز های دیجیتال فیک و تقلبی و اسکم و کلاهبرداری …

کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم

کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم

روش تشخیص و شناسایی توکن های کلاهبرداری

پیدا کردن ارز های دیجیتال و توکن های فیک و تقلبی و اسکم

اگر می خواهید از روش و نحوه پیدا کردن شت کوین ها و ارز های دیجیتال فیک و کلاهبرداری بهره مند شوید در کانال تلگرام سایت استار بورس به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

کانال تلگرام آموزش بورس و نوسان گیری در بورس استار بورس

آیدی تلگرام : AZARBAIJAN10

کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم

لیست پروژه‌هایی که بعد از بررسی فنی احتمال کلاهبردار بودنشان است البته ممکن است این نظر پس از بروز نشانه هایی ، در گذر زمان تغییر یابد و این نوشته نه یک قضاوت، بلکه فقط یک هشدار است.

لطفا دقت و احتیاط کافی داشته باشید:

AiTrades $ATC ( ATC coin تشابه اسمی با )
Bridge Oracle $BRG
Bixb Coin $BXB
Aryacoin $AYA
King Money $KIM
NetCoinCapital $NCC
Deracoin $DRC
Liyam Token $LYTH
Orbit Network $RKN
Pi Network $PI
Crypto Global Heritage $CGH
CryptoMindEx (فعال در تبریز)
Health Care Community $HCC
دریک
MTT MTT
TWF
REEC
WDoge
Initiative Q
DoubleWay
UNIBYTE ( No results for ‘bem’ in coincoin-market-cap
Umreus
⛔ imtoken
⛔ ایردراپ های ترون
⛔ DogeMother
⛔ etsy
⛔ CNN

cool ممکن است یک کاربر بگوید من از ارز X در چند وقت اخیر Y تومان هم کسب درآمد کرده ام (شاید هم به اغراق بگوید) : بله ممکن است ولی این به معنای کاهش ریسک بالای آن کوین نیست.

cool در مورد ارزهای دیجیتال که هنوز شک و شبهاتی وجود دارد احتیاط کنید و درصد خیلی کمی از سرمایه را به آن اختصاص دهید، لیست شدن یک ارز در چند صرافی به معنی موفق بودن آن ارز نیست و اگر میخرید ریسک آن را قبول کرده اید

به طور مثال BRG هم در چند صرافی لیست شد ولی مدتی بعد، این توکن به ارزش تقریبا صفر رسید و از صرافی ها حذف شد.

کلاهبرداری‎های مهم MLM: وانکوین، سنچرین کوین
بسته‎ های سرمایه‎ گذاری بیت کوین (BIPs)

هرگونه ایردراپ با عنوان ایردراپ تراست والت که در حال حاضر در کانال‌های تلگرامی بسیاری در حال تبلیغ هستند نیز کلاهبرداری محسوب کنید برخی از این ایردراپ ها 12 کلمه رمز کیف پول را از شما خواهند خواست ، توجه داشته باشید کلمات رمز را در اختیار هیچ کسی و هیچ سایتی قرار ندهید.

سوال : یک توکن جدید اومده خیلی وسوسه شدم میخوام بخرم دوستام هم میگن خوبه، داخل یه سایت هم دیدم تعریف کرده. در دوراهی موندم بخرم با نه ؟ چه کنم ؟

روی شکل کلیک کنید این سایت توکن و کوین هایی که مرده اند و بی ارزش هستند را نشون میده و حتی دلایل مستند خودش را هم لیست کرده :

کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم

ویژگی‎های مشترکی برای توکن های اسکم و کلاه برداری و یا شت کوین SHITCOIN وجود دارد که به طور خلاصه در اینجا به آنها اشاره می‎کنیم:

تضمین سود یا نرخ بهره بالا
طرح‎های ارجاعی / نفوذی
ابهام در چگونگی کار آن
فقدان اطلاعات یا اطلاعات حداقلی در مورد تیم یا شرکت
مشکل بودن انصراف یا غیرقابل فروش
عدم وجود کدهای Github
استفاده از نام های مشابه طبق مثال شکل زیر مقایسه wdoge با wdogecoin که در سایت گیت هاب مورد راستی آزمایی قرار گرفته است.

کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم توکن و ارزهای دیجیتالتوکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم3

یک نمونه دیگر از کلاهبرداری با توکن UNI

پروژه های رمزارز اسکم پانزی

معامله کردن با توکن های دارای ریسک بالا، ممکن است به چه عواقبی ختم گردد؟
نمودار زیر را ببینید یک نمونه گویا و کاملا واضح درباره قیمت یک کوین خاص را بیان میکند.

کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم

چرا توکن هرمی UNQT نخریم؟

یک ارز دیجیتال به نام یونیک‌فایننس (UQNT) سر زبان‌ها افتاده اما شرکت یونیک‌فایننس یک شرکت هرمی و پانزی است.

شرکت یونیک‌فایننس (unique finance) در سال ۲۰۱۶ در سوئیس فعالیت خود را شروع کرده و ادعا می‌کند به خرید و فروش سهام شرکت‌هایی مثل فیسبوک و اپل در بورس نزدک مشغول است.

این شرکت ادعا می‌کند تیم کاری متشکل از ۱۸۰۰ معامله‌گر حرفه‌ای در بیش از ۳۰ کشور دنیا دارد که در بورس نیویورک، استرالیا و تورنتو به معامله‌گری می‌پردازند

اما ماهیت جذب سرمایه هرمی دارد و با جذب سرمایه از افراد جدیدی الورود به پرداخت سود اندکی به سرشاخه‌های هرم می‌پردازد و به نظر می‌رسد ادعای فعالیت این شرکت در بازارهای مالی کذب است.

سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس (FINMA) این شرکت را در لیست اخطار قرار داده است و همچنین این شرکت در لیست هشدار کنسول امنیت بین‌الملل قرار دارد.

کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم

شیوه کلاهبرداری :

هر فرد برای عضویت در این شرکت باید حداقل مبلغ ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کند بعد می‌تواند به فعالیت و عضوگیری بپردازد.

هر فرد پس از عضویت می‌تواند تنها سه نفر زیرمجموعه مستقیم داشته باشد و در صورتی که در هر سه زیرشاخه‌ی معرف مبلغ ۵۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری کنند، معرف مبلغ ۱۰۰۰ دلار به عنوان جایزه دریافت می‌کند.

اما اگر تعادل ۵۰۰۰ دلار در حتی یکی از این سه زیر شاخه برقرار نشود، هیچ جایزه ای به معرف داده نمی‌شود و معرف تنها برای سرمایه‌گذاری که انجام داده، و به ازای هر نفر عضو جدید، ماهیانه ۳ دلار کمیسیون دریافت می‌کند.

کسانی که نسبت به بازارهای مالی آگاهی دارند می‌دانند که کسب درآمد ثابت از بازارهای مالی امکان‌پذیر نیست اما این شرکت وعده درآمد ثابت را به سرمایه‌گذار می‌دهد.

چند سال پیش اعضای ایرانی این شرکت به جرم گلاهبرداری و جمع کردن پول از مردم دستگیر شدند. در تاریخ یکم ژوئن (یک ماه و ۲۷ روز پیش) ارز دیجیتال unique finance با نماد اختصاری UNQT با حداکثر عرضه ۱۰۰ میلیون ارز بر بستر اتریوم به فروش رسید.

این لیست به مرور بروز رسانی خواهد شد.
توصیه می‌شود ارزها و توکن‌های مرتبط با پروژه‌های گفته شده در لیست بالا را خریداری یا نگهداری نکنید و در طرح‌های سرمایه‌گذاری آن‌ها مشارکت نکنید ریسک این پروژه ها خیلی بالاست و نقدشوندگی آنها جای تردید دارد.

کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم

منبع : https://digim4u.com/382/%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%88%DA%A9%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%85-%D9%88-%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

کلاهبرداری توکن و ارزهای دیجیتال,توکن های کلاهبرداری و فیک و اسکم

کلمات کلیدی : ,,کلاهبرداری توکن,لیام توکن کلاهبرداری,ساخت توکن کلاهبرداری,توکن کلاهبرداری,کلاهبرداری با توکن,توکن Brg کلاهبرداری,توکن های کلاهبرداری,کلاهبرداری ارز دیجیتال,کلاهبرداری ارز دیجیتال ترون,کلاهبرداری ارز دیجیتال تتر,کلاهبرداری ارز دیجیتال زنجان,کلاهبرداری ارز دیجیتال در ایران,کلاهبرداری ارز دیجیتالی,کلاهبردار ارز دیجیتال,كلاهبرداري ارز ديجيتال,بزرگترین کلاهبرداری ارز دیجیتال,کلاهبرداری صرافی ارز دیجیتال ایرانی,آیا ارز دیجیتال ترون کلاهبرداری است؟,کلاهبرداری ارز دیجیتال در زنجان,بزرگترین کلاهبرداری ارز دیجیتال در ایران,صرافی کلاهبردار ارز دیجیتال,کلاهبرداری ارز دیجیتال نی نی سایت,کلاهبرداری ارز دیجیتال یوان چین,توکن اسکم چیست,توکن اسکم,توکن های اسکم,تشخیص توکن اسکم,ساخت توکن اسکم,سایت تشخیص توکن اسکم,نحوه تشخیص توکن اسکم,توکن منچستر یونایتد اسکم,شناسایی توکن های اسکم,شناخت توکن های اسکم

——————————————–

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس